Bemetson 1mg

Ei tukkaa

Mun hiukset lähteny päästä jo 2kk. Hiuksia lähtee jokapuolelta ja päänahkaan esiintyy vähänväliä finnejä. Kävin ihotautilääkärilllä ja sain päänahkaan bemetsonia 1mg. Oon käyttäny vasta 2 päivää, joten vaikutuksesta en tiedä. 1kk pitäs liuosta käyttää. Yritin hieman lukee tän liuoksen haittavaikutuksista, ja huomasin et ohentaa päänahkaa? Mitä tarkalleen ottaen aine tekee. Onko mulla kohta hilseongelma?? Miten tämä voi edesauttaa hiusten paranemista? Oon aina ollu aika skeptinen lääkkeiden syönnille/käytölle ja tää aine ei kyl kuulosta kivalta. Onko kellään kokemuksia? Mun hiuestenlähtö alko kun lopetin e-pillerit, elikkä varmaan hormoonit meni sekasin ja sillä tiellä ollaan edelleen. Lääkäri sano etten tartte vielä peruukkia, vaik ite olin täysin erimieltä. Kyllä se masentaa ku vähätellään sellasta asiaa, millä on itelle tosi suuri merkitys. Nyt tuntuukin et kaikki tuijottaa mun olemattomia haivenia. Hyvä kun saa ponnarin tehtyy. Joka päivä tukkaa on vähemmän ja aikaa tukanlaittoon menee päivä päivältä kauemmin, ku yrittää olemattomilla haivenilla peittää kaljukohtia. Ei tätä tukanlähtöö liittyviä tuntemuksia ja tressiä tajua kukaan ulkopuolinen.

15

13079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneton-81

      Lukaisepa noita seborrea keskusteluja sieltä voisit saada vinkkejä päänahkasi hoitamiseen. Minkä merkkiset e-pillerit lopetit? Rasvoittuuko sun päänahka? Itselläni on ollut ja on edelleen vaikeita päänahka- ja hiustenlähtöongelmia ja kokemuksesta tiedän, että vaivan hoitaminen ei ole todellakaan helppoa. Mutta riippuu tietysti miten pahana vaiva on. Itselläni ei ole kortisoniliuokset auttaneet, vaan oikeastaan pahentaneet tilannettani. Ainoa joka on hieman auttanut on roaccutan-kuuri. Kuuri on rankka, eikä sitä varmasti ensimmäiseksi hoitomuodoksi suositellakaan. Antibiottikuurit (yleensä 3-6 kk) ovat myös joillakin tuoneet helpotusta vaivaan (jos on ollut päänahassa finnejä). Itselläni seborrea (taliköhnäihottuma) on ollut toistamiseen päällä nyt 4 kk:tta ja hiukset ovat ohentuneet todella paljon ja päälaen kaljuja kohtia ei enää oikein pysty peittämään millään. Syön tällä hetkellä roaccutania kuudetta viikkoa ja on se hieman auttanut ainakin rasvoittumiseen ja poistanut finnit ja karvatupentulehdukset päänahasta, mutta hiuksia lähtee edelleen tuskaisen paljon. Ymmärrän täysin miltä susta tuntuu, sillä itse painin päivittäin samojen asioiden kanssa. Tukan laitto on vaikeaa ja siihen menee tosi kauan aikaa. Ihmisten ilmoilla ei tee liiemmin mieli liikkua, kun tukka on niin ohut nykyään. Ennen mulla oli tosi kauniit ja paksut hiukset, mutta eipä ole enää..kiitos seborrean!
      Minulla on ollut myös suunnittelilla lopettaa e-pillerit (diane nova/cypretyl), sillä toiveena olisi raskaus, mutta en voi pillereitä nyt lopettaa kun roa-kuuri on päällä ja muutenkin tilanteeni varmasti menisi pahemmaksi e-pillereiden lopettamisen jälkeen. On nää hiustenlähtöongelmat ikäviä varsinkin kun on nainen ja usein hormonit näitä juttuja säätelee :(! Tsemppiä sullekin sinne!

      • Ei tukkaa

        Käytin Femoden pillereitä. Lopetin pillerit lähinnä sen takia, et en halunnut syödä enää yhtään ylimääräistä kemiaa. Tukka alko aika nopeesti rasvottumaan samoin kun koko kroppa. Joka päivä on pakko pestä hiukset, vaik mieluummin ois pesemättä (ettei vaan lähtis lisää tukkaa =( ). Ite oon 100 varma et mun hiustenlähtö johtuu tressistä ja e-pillereiden pois jättämisestä. On mulla ollu ennenkin tressiä, mut kaippa tää yhdistelmä teki sen et hiukset sano sopimuksensa irti. Ulkonäköpaineita alkaa olee, ja naapureitten kommentit ei ainakaan helpota tilannetta. Esimerkkinä tänäänkin yks naapuri sano mulle, et voinko ihan hyvin? Mietin et mikä hiton kysymys toi nyt oli. Oonko jo noin selvästi muuttunut, et pitää kysyy mun vointia? Pakko kait se peruukki on hankkia, et sais itelle mielenrauhan, ku menee ihmisten ilmoille. Peruukkeja oon kattonu ulkomailta, ku suomesta noita ei kait saa.
        http://www.blackhairspray.com/Default.asp
        En haluu sellasta "tavallista" peruukkia, ku ne vaan ei istu mulle ja musta tuntuu just siltä et mulla on nyt se hemmetin peruukki päässä. Tosin ei oo kokemusta näistä lace peruukeista, mut ainakin näyttää paljon paremmalta ku "tavalliset". Ja You tubessa on paljon matskuu niistä.
        Kiitos vinkeistä ja toivottavasti selvitään tästä voittajina =)


      • Onneton-81
        Ei tukkaa kirjoitti:

        Käytin Femoden pillereitä. Lopetin pillerit lähinnä sen takia, et en halunnut syödä enää yhtään ylimääräistä kemiaa. Tukka alko aika nopeesti rasvottumaan samoin kun koko kroppa. Joka päivä on pakko pestä hiukset, vaik mieluummin ois pesemättä (ettei vaan lähtis lisää tukkaa =( ). Ite oon 100 varma et mun hiustenlähtö johtuu tressistä ja e-pillereiden pois jättämisestä. On mulla ollu ennenkin tressiä, mut kaippa tää yhdistelmä teki sen et hiukset sano sopimuksensa irti. Ulkonäköpaineita alkaa olee, ja naapureitten kommentit ei ainakaan helpota tilannetta. Esimerkkinä tänäänkin yks naapuri sano mulle, et voinko ihan hyvin? Mietin et mikä hiton kysymys toi nyt oli. Oonko jo noin selvästi muuttunut, et pitää kysyy mun vointia? Pakko kait se peruukki on hankkia, et sais itelle mielenrauhan, ku menee ihmisten ilmoille. Peruukkeja oon kattonu ulkomailta, ku suomesta noita ei kait saa.
        http://www.blackhairspray.com/Default.asp
        En haluu sellasta "tavallista" peruukkia, ku ne vaan ei istu mulle ja musta tuntuu just siltä et mulla on nyt se hemmetin peruukki päässä. Tosin ei oo kokemusta näistä lace peruukeista, mut ainakin näyttää paljon paremmalta ku "tavalliset". Ja You tubessa on paljon matskuu niistä.
        Kiitos vinkeistä ja toivottavasti selvitään tästä voittajina =)

        Tiedän täysin nuo tunteet mitä hiustenlähtö ja oman ulkonäön muuttuminen lyhyellä aikavälillä aiheuttavat. Koskaan ei ole mennyt näin kauaa tukan laittamiseen, kun pitää yrittää piilotella päälaen ohentuneita kohtia et kehtaisi ihmisten ilmoille mennä. En juurikaan voi tätä nykyä pitää hiuksiani auki, sillä kalju paistaa sitten paremmin. Kyllä tää hiustenlähtö vaikuttaa niin moneen asiaan, eikä normaalista elämästä ole juurikaan enää tietoa. Kaikki toiminnot tapahtuvat tätä nykyä tukan ehdoilla ja siitä kärsii myös lähimmät ihmisetkin!
        Onko sulla uutta hiustenkasvua näkyvissä? Mulla yrittää jonkun verran uuttakin hiusta kasvaa, mutta harvassa ne uudetkin hiukset ovat ja niitäkin tippuu koko ajan. Päänahan kunto on edelleen huono, enkä roalla ole saanut siihen juuri muuta helpotusta kuin että rasvoittuminen on vähentynyt. Hiuksia lähtee edelleen kasapäin ja hiukset ohenevat ohenemistaan varsinkin otsatukan ja päälaen alueelta.
        Katsoin noita peruukkeja ja todella hyvännäköisiä ja aidonoloisia olivat. Paremman näköisiä kuin monien hiukset luonnostaan. Miten nuo voikin näyttää noin aidoilta ja missä hinnoissa euroissa ajateltuna nuo liikkuvat? Miten tuo lace eroaa tavallisesta peruukista?
        Tällä hetkellä olen taas tosi turhautunut tähän tukan ohenemiseen ja päänahkaongelmiin. Tuntuu tosi turhalta enää taistella hiustenlähtöä ja seborreaa vastaan, sillä loputtomiin en voi roaa syödä ja tarkoitus olisi pilleritkin jossain vaiheessa lopettaa roan lopettamisen jälkeen. Tiedän jo etukäteen, että sitten viimeistään on peli menetetty, vaikka alkaa se olemaan jo nytkin :(!
        Kerrohan jos aiot peruukin ostaa, että mitä se maksoi ja millaista sitä on käyttää.
        Voimia ja jaksamista sinullekin!


      • Ikkeli
        Ei tukkaa kirjoitti:

        Käytin Femoden pillereitä. Lopetin pillerit lähinnä sen takia, et en halunnut syödä enää yhtään ylimääräistä kemiaa. Tukka alko aika nopeesti rasvottumaan samoin kun koko kroppa. Joka päivä on pakko pestä hiukset, vaik mieluummin ois pesemättä (ettei vaan lähtis lisää tukkaa =( ). Ite oon 100 varma et mun hiustenlähtö johtuu tressistä ja e-pillereiden pois jättämisestä. On mulla ollu ennenkin tressiä, mut kaippa tää yhdistelmä teki sen et hiukset sano sopimuksensa irti. Ulkonäköpaineita alkaa olee, ja naapureitten kommentit ei ainakaan helpota tilannetta. Esimerkkinä tänäänkin yks naapuri sano mulle, et voinko ihan hyvin? Mietin et mikä hiton kysymys toi nyt oli. Oonko jo noin selvästi muuttunut, et pitää kysyy mun vointia? Pakko kait se peruukki on hankkia, et sais itelle mielenrauhan, ku menee ihmisten ilmoille. Peruukkeja oon kattonu ulkomailta, ku suomesta noita ei kait saa.
        http://www.blackhairspray.com/Default.asp
        En haluu sellasta "tavallista" peruukkia, ku ne vaan ei istu mulle ja musta tuntuu just siltä et mulla on nyt se hemmetin peruukki päässä. Tosin ei oo kokemusta näistä lace peruukeista, mut ainakin näyttää paljon paremmalta ku "tavalliset". Ja You tubessa on paljon matskuu niistä.
        Kiitos vinkeistä ja toivottavasti selvitään tästä voittajina =)

        TRESSI? Onko se samaa kuin stressi?


      • Anonyymi
        Ei tukkaa kirjoitti:

        Käytin Femoden pillereitä. Lopetin pillerit lähinnä sen takia, et en halunnut syödä enää yhtään ylimääräistä kemiaa. Tukka alko aika nopeesti rasvottumaan samoin kun koko kroppa. Joka päivä on pakko pestä hiukset, vaik mieluummin ois pesemättä (ettei vaan lähtis lisää tukkaa =( ). Ite oon 100 varma et mun hiustenlähtö johtuu tressistä ja e-pillereiden pois jättämisestä. On mulla ollu ennenkin tressiä, mut kaippa tää yhdistelmä teki sen et hiukset sano sopimuksensa irti. Ulkonäköpaineita alkaa olee, ja naapureitten kommentit ei ainakaan helpota tilannetta. Esimerkkinä tänäänkin yks naapuri sano mulle, et voinko ihan hyvin? Mietin et mikä hiton kysymys toi nyt oli. Oonko jo noin selvästi muuttunut, et pitää kysyy mun vointia? Pakko kait se peruukki on hankkia, et sais itelle mielenrauhan, ku menee ihmisten ilmoille. Peruukkeja oon kattonu ulkomailta, ku suomesta noita ei kait saa.
        http://www.blackhairspray.com/Default.asp
        En haluu sellasta "tavallista" peruukkia, ku ne vaan ei istu mulle ja musta tuntuu just siltä et mulla on nyt se hemmetin peruukki päässä. Tosin ei oo kokemusta näistä lace peruukeista, mut ainakin näyttää paljon paremmalta ku "tavalliset". Ja You tubessa on paljon matskuu niistä.
        Kiitos vinkeistä ja toivottavasti selvitään tästä voittajina =)

        Miten monipuolisesti syöt? Saatko sinkkiä, ja hivenaineita riittävästi? Entä onko kilpparikokeet otettu?
        Itsellä on etenkin syksyisin inhottavia patteja, niskahiusten seassa- osa on ihan hirvikärpäsen puremia, mutta kun kesän runsas ulkoilmaliikkuminen ollut, aurinko on porottanut välillä niskaan- joka kukkii sitten syksyllä sarveistulppina ja tavallisina aknepatteina(sairastan kuivan ihon aknea muutoinkin, erityisesti selässä on runsaasti tulppiintuvaa pattia)
        Minulla auttaa ne hivenaineet- syön sieniä, käytän männynhavu-uutetta. Saan seleenin, sinkin ja paljon muutakin. Lisäksi sillointällöin annan hiuspohjalle jogurttikuurin, kuten selällekkin: Puhtaaseen ihoon levitän maustamatonta jogurttia naamioksi. Annan kuivua ihoon, ja sitten huuhtelen pois kevyesti. Kosteuttaa ihoa, liuottaa tulppiintumia että nousevat pintaan paremmin.
        Toinen hyvä on itsetehty mustikka-shampoo. Kolmasosa sokeritonta mustikkamehua, keittämällä tehtyä. Loput shampoota jossa ei ole mitään ärsyttäviä aineita, herkän ihon shampoota siis. Ei värjää ihoa: antosyaanit imeytyvät ihoon kosteuttaen. Auttaa mm kuivaan ihoon, kutinaan, atooppiseen ihottumaan, jota minulle tulee talvisin.
        Ja. Sitkeimmät kuivimmat patit saan kuriin pihkavoiteella, jossa on yli 30 % kuusenpihkaa. pihkavoidetta pieneen laastariin, yöksi patin päälle. Kyllä tulppa nousee keveästi pois, tulehdus häviää äkkiä.

        On itselläkin stressiä, mutta ei se tee hiustenlähtöä. Olen yli 50, ja vaihdevuodet vähän harvensi hiuksia, mutta tasaisesti. Hiuksenikin ovat kuivat, ja teen työtä jossa muutamat niinsanotut altisteaineet imeytyvät myös hiuksiin, öljysumusta- ja sen huomaa päänahastakin, että nimen omaan on pestävä joka päivä. Sitten päänahan pintakin kuivaa herkästi, sellainen joka toisekseen rasvoittuu helposti.
        Seborreassahan on mukana aina hiivasieni, joten päänahkasi voisi hyötyä siitä taliköhnään tepsivästä apteekin shampoosta- ihan ensiapuna. Harvoin joutunut sitä itsekin käyttämään, mutta siitä on jo vuosia, kun löysin nuo luonnonmukaiset toimivat hoitokeinot, erityisesti jogurtti on ollut joka suhteessa positiivinen juttu.
        Mikset hankkisi peruukkia? Kun nettiä selaat, on olemassa siistejä ja hyvän näköisiäkin. Väliaikaisena ratkaisuna, että pystyt stressittä liikkumaan ihmisten ilmoilla. itse vedän välillä kokonaan tukan pois, kun on katkeillut tarpeekseen. Kasvava tukka vaikka on harvempaa kuin nuorena, on sitten siisti- olen hyvin laiska käymään leikkuuttamassa, itse leikkaan.


    • zx

      Vähentää tulehdusta päänahassa ja stimuloi uusien hiusten kasvua, näin ihotautilääkäri mulle kertoi.
      Vaikutus ei kyllä hiustenkasvussa näy kuin kuukausien päästä.

    • Ei tukkaa

      Uutta tukkaa tulee, muttei niin paljon ku lähtee (tai tietty itestä tuntuu siltä) . Mut hyvä merkki on se, et sitä uutta kuitenkin tulee =).
      Peruukkien hinnat vaihtelee, mitä on ostamassa (20e-500e). Onko luonnonhiusta vai synteettistä. Meinaan nyt täs viikon kahen sisällä ostaa yhen tälläsen laceperuukin ja kirjottelen sitä tänne oliko ostos ihan syvältä vai ei. (toimitus voi tosin kestää jopa 4viikkoa) Ite oon ajatellu noin 100e peruukkia hoitoaineet ym tarvikkeet siihen lisäks.
      En oo viel kysyny lähettääkö ne niitä peruukkeja suomeen , mut yritetään =). Tosi monia tunteja oon käyttäny näitten peruukkiasioiden selvittämiseen ja nää laceperuukit eroaa tavallisesta peruukista (mun mielestä), et niissä näkyy esim luonnollinen hiusjakaus, monissa peruukeissa on sellasii baby hiuksia (lyhyempiä kasvavia hiuksia), osaa peruukeita on sellasia että voi vaihdella kampaustyyliä ja ne ei oo sellasii luonnottomia "hattuja", sekä ne voi pitää päässä vaikkapa viikonajan yhteensoittoon. Peruukin laittaminen(liimalla tai teipit) onkin sitten aika mielenkiintonen toimitus ja sen poistaminen ...seee hieman askarruttaa. Mut jos se peruukki saa mun olon tuntemaan kauniilta ja itsevarmemmalta ni ihan pakko kokeilla.
      Tsemppiä sullekkin ja tosiaan kirjottelen heti ku tiedän miltä tuntuu olla uusi Laceperuukin omistaja, jos ne sellasen suvaitsee tänne korpeen lähettämään. =)

      • Onneton-81

        Kerrohan ihmeessä kokemuksiasi jos olet saanut laceperuukin ostettua. Itsekin olen paljon noita peruukkeja katsellut ja tosi hyvältä ainakin kuvissa näyttävät. Ja ovat myös aika edullisia. Tosin en tiedä sitten miten pitkään tollasta peruukkia voi käyttää et onko ns. kertakäyttökamaa?

        Oletko muuten käyttänyt sitä bemetson liuosta? Onko siitä ollut apua?
        Niin ja minkä ikäinen muuten olet?


    • Ei tukkaa

      Bemetson ei kyl auta mun päänahkaan sit yhtään . E-pilleritki tuli alotettua uudelleen siinä toivossa et ne patit häviäsi ja tukka pysyis päässä. Nyt tuli sitten tilattua niitä peruukkejakin (3kpl). Postitus kestää 2 viikkoa ja kyl tätä pakettii odotan kun kuuta nousevaa. Kerron kyl sit ku ne tulee et mitä mieltä olin niitten istuvuudesta, mukavuudesta ym.
      Ai niin ja ikää mulla on 37.

      • Onneton-81

        Joo eipä mullakaan noi kortisonit ole auttaneet, päänahka vaan kutiaa enemmän. Punoitusta kyllä lieventää, mut muuhun ei auta :(. Odottelen mielenkiinnolla kokemuksiasi peruukeista. Millaisia tilasit?
        Itsekin olen noita paljon katsellut, kun oma tukka on niin kamala ja harvenee harvenemistaan :(!


    • ei tukkaa

      Nonniin, peruukit tuli, ja täytyy sanoo et oli sellasii kun olin kuvitellut. Onneksi tilasin useamman, koska yks peruukeista ei vaan istunu mulle. Mut nää 2 on enemmän ku ok. Oma mies ei huomaa et on peruukki päässä vaikka nostan etutukan pois tieltä. =) Ulkopuolinen ei voi mistään tietää et mulla on peruukki päässä. Aion ehottomasti tilata lisää. Ainut mitä tekisin erilailla olisi se et tilaisin luonnonhiuksista tehtyjä peruukkeja (pehmeempiä ja niitä voi muotoilla) Sit jos haluaa et peruukki istuu varmasti tukevasti omassa päässä kannattaa tilata ne omien mittojen mukaan. Mut nyt viisaampana tiedän enemmän. Ai niin, nää mun peruukit on sellasia etten tartte liimoja enkä teippejä. Suosittelen ehdottomasti.

      • Onneton-81

        Noi peruukit on kyllä ainakin kuvissa tosi hienoja ja upeita malleja. Kerrotko vielä minkä mallisia tilasit? Mä oon katellu jos jonkinlaisia ja otsahiuksiset ainakin kiinnostavat niin ei ainakaan se peruukin reuna näkyis. En nyt vielä kuitenkaan ole tilaamassa, mutta jos tilanne menee todella huonoksi niin hyvä tietää, että tällainen vaihtoehto on olemassa :). Alkutalveen asti syön roaccutania ja sen jälkeen, kun kuuri loppuu niin tilanteeni todennäköisesti muuttuu vielä huonommaksi ja tuskaisemmaksi. Tarkoitus olisi myös e-pillerit jättää keväällä pois ja sitten viimeistään tilanne räjähtää käsiin. Olen jo miettinyt, että sitten todennäköisesti on peruukin hankkiminen edessä. En enää jaksa tätä tuntien hiustenlaittoa ja päänahan peittelyä ja sitä tuskaa, jonka hiustenlähtö muutenkin joka päivä aiheuttaa. Nyt olen jotenkin oppinut tätä tilannetta sietämään ja yrittänyt kestää ja jaksaa. Keväällä kuitenkaan en varmasti henkisesti enää jaksa jos tilanteeni muuttuu vaan pahemmaksi. Lääkäri oli ainakin sitä mieltä, että pysyvää apua tähän ei todennäköisesti löydy, lääkkeet helpottaa hetkeksi, mutta kun ne loppuu niin tilanne palaa entiselleen. Kohdallani niin todennköisesti käykin, koska roaccutan-kuurin aikanakaan päänahan tilanne ei ole ollut normaali, eikä hiustenlähtö ole vähentynyt tai loppunut. Harmillista!
        Mutta jotenkin ihanaa ja lohduttavaa kuulla, että omaa itsetuntoaan voi ainakin näillä peruukeilla kohottaa ja edes hetkeksi unohtaa nämä päänahka- ja hiustenlähtöongelmat!
        Mitä muuten peruukkien tilaaminen tuli lopulta maksamaan (peruukkien hinnat ja postikulut) ja kuinka kauan toimitus kesti?


      • Vastausta vailla

        voisitko pliis kertoa mulle mistä sä noita peruukkeja tilasit, on ollut mietteillä uuden halvemman hankinta sillä nykyinen maksoi huimat 400 euroa ja olen katsellut netistä naita halvempia ja hyvältä ne nekin näyttää, joten jos mitenkään voisin saada linkin mistä tilasit peruukit!?!?! :))


    • Karvakasa

      Hei!
      Onko kenelläkään tämän vuoden tuoretta käyttötietoutta Bemetson 1 mg liuoksesta päänahkaan jota ihotautilääkäri on antanut hiustenlähdön ongelmaan?
      Pian hiukseton nainen : (

      • Anonyymi

        Mulla on bemetsonia 1mg, vaan enpä ole eroa huomannut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe