Mestaruus alkaa olla taputeltu, sarjan ylivoimasimpaan rosteriin vielä VVV. Ja huom. jo ennen VVV:n tuloo ISveikkaaja, Maikkari ja Jatkis rankkas meidät ykköseks.
Liiga! Täältä tullaan!
Sarja alkaa olla taputeltu
4
337
Vastaukset
- Jepjep**
Ai sinustakin Sapko voittaa sarjan? Jos nää pelit ratkottas paperilla, niin turhaahan jäähalleja oliskaan rakentaa. Minunpa rantapallo ennusti, että teillä alkaa (taas) kesäloma turhan aikasin.
- tami tamminen
ja SaPKon viimeiseksi... vittu mitä asiantuntijoita...
täältä tullaan NHL... - Tietäjä 4ever
Valitettavasti pitäisi päästä pleijareistakin eteenpäin (kuinkas on joka vuosi käynytkään????). Ei kestä ostojoukkueen pää, kun pitäisi ottaa tunne mukaan, jotta saisi sen 110%:n latauksen mitä pleijareissa tarvitaan.....näin on käynyt kaikille rahalla kasatuille joukkueille (KooKoo, Sport)....ei niissä halleissa paljon viirejä katossa heilu!
GayGay:lla on sama kohtalo kuin KPL:llä, joka sentäs urhoollisesti on päässyt ikuiseksi kakkoseksi....
Vielä kun Tami saataisiin sotkemaan kaikki kuviot lopullisesti...Heh-Heh - Hirttomies
Aiheesta?
Se on ihan sama kuka rankkaa teidät ykköseks. Kuulapaaän ja Kääpiön johtama ämmälauma konttaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440