Jumalan valehtelevan.
Kun Raamattu sanoo, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä, niin 6000v-ketjussa bushmanni avoimesti julistaa, että teksti valehtelee ja että adventistit valehtelevat, koska uskovat Jumalaa eivätkä evoluutioon.
Päättäkää siis itse, onko bushmanni uskova vai ei. Kuka se sanoo, että Jumala valehtelee, ellei se, joka on isästä perkeleestä syntynyt.
bushmanni väittää
6
119
Vastaukset
- 6 päivässä?
Kuuluuko adventismiin myös itsensä korottaminen Jumalan yläpuolelle joka näyttää ainakin tällä palstalla mahdollistavan muiden ihmisten tuomitsemisen perkeleestä syntyneeksi ja helvettiin lähettämisen. Ovatko kaikki adventistit oikeutettuja tuohon vaiko vain vanhimmat tahi pastorit?
- Että sillee...
jos sellaista tapahtuu se ei ole aventisnmia.. ok
- !!??!!
Raamattu, joka sanoo, että ihminen, joka ei usko Jumalaa, on Jumalan vihollinen. Siis Jumala itse sanoo heitä vihollisikseen. Ja heidän loppunsa on helvetin tulessa.
>> Kun Raamattu sanoo, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä, niin 6000v-ketjussa bushmanni avoimesti julistaa, että teksti valehtelee ja että adventistit valehtelevat, koska uskovat Jumalaa eivätkä evoluutioon. >>
Kirjaimellinen tulkinta tuosta on valhe. Jos väität jonkin jumalan olevan kirjaimellisesti juuri tuota mieltä, niin se jumala silloin valehtelee. Me tiedämme tämän todisteiden valossa ja sitä sinun onnettomat lätinäsi eivät muuksi muuta.
Evoluutiolla ei ole mitään tekemistä maailmankaikkeuden syntymisen kanssa. Siitä se ei kerro mitään.
Jos Raamatun tulkinta on vastoin tiedettyä todellisuutta, niin vika ei ole todellisuudessa, vaan Raamatun tulkinnassa.- !!??!!
Sinä väität, että Raamatun teksti ei tarkoita sitä mitä siinä lukee. Kyse ei ole mistään tulkinnasta. Teksti sanoo suoraan, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä. Sinä et tätä hyväksy, vaan väität, että evoluutio loi kaiken ja Jumala valehtelee. Turhaan jäkätät muuta.
!!??!! kirjoitti:
Sinä väität, että Raamatun teksti ei tarkoita sitä mitä siinä lukee. Kyse ei ole mistään tulkinnasta. Teksti sanoo suoraan, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä. Sinä et tätä hyväksy, vaan väität, että evoluutio loi kaiken ja Jumala valehtelee. Turhaan jäkätät muuta.
Teksti sanoo suoraan, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä. >>
Näin ei ole tapahtunut, joten on sama mitä siellä lukee. Tulkinta on väärä.
Sinä et tätä hyväksy, vaan väität, että evoluutio loi kaiken ja Jumala valehtelee. >>>
Ota asioista selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035