Eli siis käynnistäessä tulee ne 5 vaihtoehtoa joista valita (vikasietotila, -||- ja verkkotoiminnot, jnormaali käynnistys, mutta mikään niistä ei kuitenkaan toimi ja bluescreen välähtää jossain sekunnin sadasosassa, eli ei ehdi nähdä mitään ja sitten taas alkaa juttu alusta. Mitä pitäis siis tehdä ? Sitä jotain windows levyä ei ilmeisesti löydy enää meiltä, en tosin ole ihan varma.. En tiedä mitään tietokoneista ja jostain emolevyistä ja kovalevyjen vaihtamisesta ym, joten selkokieli olisi mahdollisimman toivottavaa. Ja ainiin, epäilisin että syy tähän käynnistymättömyyteen voisi olla tilan puute, koneessa kun ei ole melkein yhtään vapaata tilaa. Joten mitä pitäisi tehdä ?
WINDOWS XP ei käynnisty vikasietotilaan
5
581
Vastaukset
- huoltonikkari
Parempi kun viet koneen ammattilaiselle eli paikalliseen ath-huoltoon jos oma osaaminen ei riitä.
- xxpqrw
no oon ajatellukkin tota huoltoon viemistä, mutta olis kiva silti saada jotain ohjeita ja kokeilla ensin itse.. :) jos joku osaa neuvoa. ja olis myös kiva jos pystyis mahdollisimman paljon säästämään tiedostoja, ei siellä nyt mitäään kovin tärkeää ole, mutta jotain valokuvia, vuosien takaa, uusimmat kun ovat sitten tikulla, onneksi. monesti kyllä ajattelin ottaa varmuuskopion, mutta sitäkään ei sitten ehtinyt tekemään..
- verttinen
xxpqrw kirjoitti:
no oon ajatellukkin tota huoltoon viemistä, mutta olis kiva silti saada jotain ohjeita ja kokeilla ensin itse.. :) jos joku osaa neuvoa. ja olis myös kiva jos pystyis mahdollisimman paljon säästämään tiedostoja, ei siellä nyt mitäään kovin tärkeää ole, mutta jotain valokuvia, vuosien takaa, uusimmat kun ovat sitten tikulla, onneksi. monesti kyllä ajattelin ottaa varmuuskopion, mutta sitäkään ei sitten ehtinyt tekemään..
Kyllä ne huollossa varmuuskopion ottavat kunhan mainitset asiasta.
- forestwkcom
ennen kuin viet huoltoon. Ohjauspaneeli - järjestelmä - lisäasetukset - käynnistys ja palautuminen ota ruksi pois kohdasta järjestelmävirheen sattuessa käynnistä tietokone automaattisesti uudelleen.
- forestwkcom
kun et pääse sinne ohjauspaneeliin niin tuon saman saa sieltä 'korjauslaatikostakin' poistettua (F8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922