Prelox

qetbetbetb

Onko kellään kokemuksia Prelox -nimisestä tuotteesta mieskunnon kohottajana? En muista nähneeni näillä sivuilla juurikaan kommentteja siitä. Lueskelin tos netistä, että se on yksi niistä harvoista luontaistuotteista, joiden on tutkimuksissa havaittu oikeasti parantavan erektiota.

10

11663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän pettynyt

      Löysin samalla tavalla tietoja Preloxista kolme kuukautta sitten, kiinnostuin, surffasin paljon netissä, lupaavalta näytti. Ostin heti isomman pakkauksen, taisi maksaa lähes 80 euroa, ja aloin popsia. Sen jälkeen vielä 2 pienempää pakkausta, jotka maksaa 40 euron hujakoilla. En ole huomannut mitään eroa missään, valitettavasti. Voi hyvin olla, että Preluxin ainesosat toimivat joillakin eri tavalla, riippuu, mistä syytä haluttomuutta on, jos siitä on kyse. Varsinainen erektiota parantava tuotehan se ei kai ole, vaan sen luvataan lisäävän seksuaalista halua.

      Annostus jo vähän herätti epäilystä: ensimmäiset viikot on määrä ottaa 2 tablettia aamuin illoin, sen jälkeen yksi tabletti aamullla ja illalla. Ja vaikutuksen sanotaan tuntuvan vasta n. neljän viikon kuluttua. Tämä viittaa vähän uskon vahvistamiseen kalliiden pillereiden käyttäjillä .

      Näillä palstoilla saattaa esiintyä kirjoituksia sellaisilta, jotka myyvät niitä tuotteita, joita kulloinkin käsitellään, eivätkä ne ole luotettavia. Pitää olla siis arvostelukykyä, luulenkin, että itse menin tähän halpaan. Mutta kuten sanoin, voihan se toimia toisilla henkilöillä eri tavalla.

      • Vaikutusta

        Mulle toi Prelox oli yhtä tyhjän kanssa, mutta muutamat muut luontaistuotteet toimii kympillä. En sano nimiä, niin ei ala taas tää iän ikuinen "Olen myyjä ja mainostaja" en nimittäin ole


      • 651656

        Prelox kohentaa verisuonia joten mahdollinen vaikutus tulee hitaasti.


      • tuote-
        Vaikutusta kirjoitti:

        Mulle toi Prelox oli yhtä tyhjän kanssa, mutta muutamat muut luontaistuotteet toimii kympillä. En sano nimiä, niin ei ala taas tää iän ikuinen "Olen myyjä ja mainostaja" en nimittäin ole

        Kerro vaan tuotteen nimi josta olet apua saanut? Tuotteita on sen 100 eri merkkiä markkinoilla, niin fiksumpaa olisi jos olisi jostain tuotteesta jo joku oikeasti apua saanut. Tuskin sinua nyt kovinkaan moni rupeaa kauppiaaksi syyttämään!


      • Toimii nämä
        tuote- kirjoitti:

        Kerro vaan tuotteen nimi josta olet apua saanut? Tuotteita on sen 100 eri merkkiä markkinoilla, niin fiksumpaa olisi jos olisi jostain tuotteesta jo joku oikeasti apua saanut. Tuskin sinua nyt kovinkaan moni rupeaa kauppiaaksi syyttämään!

        Sigra, Maxidus ja ProButea ja tuossa järjestyksessä. Sigra ehdoton kymppi Maxiduksen kanssa ja ProButea kouluarvosanalla 8 1/2 - 9 Mylovetoys myy ainakin Sigraa Maxidus näyttäis taas hävinneen valikoimista. Kaikki itseoppineet Urologit ja kallonkutistajat kansakoulupohjalta huomioi sitten sanakäänteeni "Itselläni toimii"


      • tjuhyregtfredda
        Toimii nämä kirjoitti:

        Sigra, Maxidus ja ProButea ja tuossa järjestyksessä. Sigra ehdoton kymppi Maxiduksen kanssa ja ProButea kouluarvosanalla 8 1/2 - 9 Mylovetoys myy ainakin Sigraa Maxidus näyttäis taas hävinneen valikoimista. Kaikki itseoppineet Urologit ja kallonkutistajat kansakoulupohjalta huomioi sitten sanakäänteeni "Itselläni toimii"

        Mä taas olen kokeillut kymmenkuntaa eri tuotetta, joista ainoa vaikutus on ollut Viaprosta tullut päänsärky.

        Huom! "Itselläni eivät toimineet" ;)


    • puutunut kalu

      samankaltaiset kokemukset kuin vähän pettyneellä, 4kk käytin ohjeen mukaan, voihan toki olla, että paukkuni
      on muuten vähissä.

      • Pettymys horjuu

        Kirjoitin kokeumuksistani Preloxista tuolla ylempänä, 19.9. Nyt en enää tiedä, mikä johtuu mistä, mutta sekä seksuaalinen haluni että kykyni on nyt paljon paremmassa mallissa kuin muutama kuukausi sitten. Huom. olen jo vuosia joutunut käyttämään myös erektiopillereitä, ja kun niistä huolimatta alkoi olla vaikeuksia, kokeilin Preloxia, aluksi yllä kertomillani kokemuksillani.

        Nyt siis on toisenlainen fiilis ja kunto. En tiedä, johtuuko se Preloxin hitaasti tulevasta vaikutuksesta, vai ei, mutta varmuuden vuoksi olen alkanut popsia niitä taas. Siinä välissä oli ehkä parin kuukauden tauko, jolloin en niitä syönyt.

        En siis osaa sanoa, ovatko vain "biorytmini" nyt paremalla tolalla vai onko Prelox alkanut vaikuttaa, mutta ajattelin kuitenkin kertoa asian tällä samalla palstalla. Kun nykyinen pakkaus loppuu, enpä vielä tiedä, ostanko lisää.


    • dkoahs

      100 % L-arginiini toimii hyvin. Löytyy jauhemaisena useilta valmistajilta.

      • Anonyymi

        tuossa perloxissa on arginiinia sekä rannikkomännyn kuoriuutetta, molemmat tehostavat verenkiertoa. Perlox on vähän turhan kalista, siksi itse ostan molemmat erikseen. Arginiini ja pygnogenol kahdesti päivässä. Olen 60-vuotias ja seksuaalinen vire on parempi näiden kanssa. taitaapa muutenkin tuo verenkiertoelimistö näitä kaivata, mikäli ei oikein ota eteen. Sanotaan että erektiohäiriät ovat verenkiertohäiriöitä ja saattavat olla alkava merkki sydän ja verisuoniongelmista. En ole kauppias....


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe