Seuraavissa vaaleissa lienee hyvä tietää, että eräs Vihtiläinen edustajamme kannattaa suomenkielisten pakkoruotsittamista. Edes itärajan asukeille hän ei sallisi kaikinpuolin hyödyllisempää venäjän opiskelua täysin tarpeettoman ruotsin sijaan.
Vaaleissa muistetaan.
lähde:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/09/1189397
vihtiläinen pakkoruotsittaja
2
357
Vastaukset
- fi-fi-finlandssvensk
Tänka sig, det finns kloka människor - även i Nummelas " tuppukylä".
Bra, bra, och ännu en gång B R A.
Jag röstar på dig, och många andra med, stå på dej! - Muutos on nyt!
Kyllä näen näin että pakkoruotsin alasajo on alkanut jo, tai viimeistään alkaa ensi vaalikaudella. Sen verran paljon on painetta tullut tämän absurdin järjestelmän muuttamiseen. Pakkoa pakon päälle. Se joka haluaa hyötyä ruotsin osaamisesta voikoon itse päättää sen opiskelusta. Jokainen hyötyy englannin opiskelusta, ainakin viimeistään nyt nykyisin nettiaikakaudella ja globalisaation ajalla. Mutta ruotsin kanssa asia on aivan toisenlainen. Ja mistä tämä suuri muutos on saanut alkunsa valtakunnallisella tasolla? Perussuomalaisten aloitteesta. Kaikki järkevä muutos tässä sulkeutuneessa, ahdistavassa näennäishyvinvoivassa yhteiskunnassa alkaa perussuomalaisista. Muistakaa tämä äänestäessänne ensivuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089