peräkoukku asenus!

peugeot89

kysyisin sellasta olen ajatellu laitaa peräkoukun itse tai siten pajalla ,riippuu onko kovin vaikea laittaa .
Ja miten on katsastuksen laita ,pitääkö muutos katsastaa .Oisko misään asennus ohjeita ja kuvia .
Auto on peugeot 205 -89.Siten se registerikilpi täytyykö vaihtaa paikkaa ,ainakin 309 on melkein kaikissa vaihettu ylemäksi ,ja en ole nähnyt monta 205 jossa on vaihettu paikka kilvelle.

8

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mertsi2i

ei ole vaikea asentaa,riippuen tietysti oletko kokki taikka autoasentaja ammatiltas,niin tarkoitan että tietääkö yhtään perusjutuista.kaveri on hyvä olla,koska koukku on melkoisen raskaskapistus asentaa yksin,mutta kyllä sen saa ilmanapuakin. kun ostat siihen autoon mallikohtaisen koukun, ja sähkösarjan,niin ei siinnä ihmeita ohjeita tarvita.ei tarvitse muutos katsastella. en ainakaan itse menis siirtämän rekesterikilpiä ennen kuin se jotakin alkaisi häiritsemään.

• peräkoukku

Joo sieltä tuli selvää tekstiä ,kyllä on mallikohtanen koukku ja sanoit että painaa ,kyllä siinä on painoa tämäkin painaa 13.5 kiloa eli kyllä siihen on oltava lisä kätet.kiitos nopeasta vastauksesta.

• Asensin tuollaisen itselleni -93. Ei se vaikea ollut ja muistaakseni tunkilla kannattelin kun kiinnitin. Joka väliin taisin panna ruostesuojaa ja paksulti. Rekisterikilvelle tein itse telineen koukun oikealle puolelle, siihen tarvikeliikkeestä valot ja siinä on ollut ja on ainakin kaikkien sääntöjen mukainen.
      Johdot tein metritavarasta ja liitin puristusliittimillä. Rosvoliitin ei toimi pitempää aikaa...

Varapyörätelineen kannakekoukun kanssa tekee tiukkaa... Ei ole liikoja tiloja...

Koukku oli ja on edelleen Kovilin tekemä ja jauhemaalattu. Nätti maali, mutta susi. Jauhemaalikerros on huokoinen joten vesi pääsee maalin läpi, ruostuttaa raudan ja maali tippuu muutaman vuoden päästä isoina palasina pois. Siksikin kannattaa ruostesuojata kaikki maalatut pinnat.

• meni

toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.

• pelkkä koriste
        meni kirjoitti:

toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.

sen takapellin galvanoiduilla nauloilla fiiatin selkänojapahviin kiinni ja kotkattuna.

• Vasentaja

Mikä on peräkoukku.

• m..a.h

semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen

• tadam ja poks
        m..a.h kirjoitti:

semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen

Joo, mutta ennen sisäänsurvaisua siihen laitetaan Aku200 kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      118
      4359
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      151
      3704
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      101
      3478
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2839
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      132
      1758
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      37
      1575
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      15
      1217
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1194
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1154
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe