kysyisin sellasta olen ajatellu laitaa peräkoukun itse tai siten pajalla ,riippuu onko kovin vaikea laittaa .
Ja miten on katsastuksen laita ,pitääkö muutos katsastaa .Oisko misään asennus ohjeita ja kuvia .
Auto on peugeot 205 -89.Siten se registerikilpi täytyykö vaihtaa paikkaa ,ainakin 309 on melkein kaikissa vaihettu ylemäksi ,ja en ole nähnyt monta 205 jossa on vaihettu paikka kilvelle.
peräkoukku asenus!
8
1294
Vastaukset 8
- mertsi2i
ei ole vaikea asentaa,riippuen tietysti oletko kokki taikka autoasentaja ammatiltas,niin tarkoitan että tietääkö yhtään perusjutuista.kaveri on hyvä olla,koska koukku on melkoisen raskaskapistus asentaa yksin,mutta kyllä sen saa ilmanapuakin. kun ostat siihen autoon mallikohtaisen koukun, ja sähkösarjan,niin ei siinnä ihmeita ohjeita tarvita.ei tarvitse muutos katsastella. en ainakaan itse menis siirtämän rekesterikilpiä ennen kuin se jotakin alkaisi häiritsemään.
- peräkoukku
Joo sieltä tuli selvää tekstiä ,kyllä on mallikohtanen koukku ja sanoit että painaa ,kyllä siinä on painoa tämäkin painaa 13.5 kiloa eli kyllä siihen on oltava lisä kätet.kiitos nopeasta vastauksesta.
Asensin tuollaisen itselleni -93. Ei se vaikea ollut ja muistaakseni tunkilla kannattelin kun kiinnitin. Joka väliin taisin panna ruostesuojaa ja paksulti. Rekisterikilvelle tein itse telineen koukun oikealle puolelle, siihen tarvikeliikkeestä valot ja siinä on ollut ja on ainakin kaikkien sääntöjen mukainen.
Johdot tein metritavarasta ja liitin puristusliittimillä. Rosvoliitin ei toimi pitempää aikaa...
Varapyörätelineen kannakekoukun kanssa tekee tiukkaa... Ei ole liikoja tiloja...
Koukku oli ja on edelleen Kovilin tekemä ja jauhemaalattu. Nätti maali, mutta susi. Jauhemaalikerros on huokoinen joten vesi pääsee maalin läpi, ruostuttaa raudan ja maali tippuu muutaman vuoden päästä isoina palasina pois. Siksikin kannattaa ruostesuojata kaikki maalatut pinnat.- meni
toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.
- pelkkä koriste
meni kirjoitti:
toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.
sen takapellin galvanoiduilla nauloilla fiiatin selkänojapahviin kiinni ja kotkattuna.
- Vasentaja
Mikä on peräkoukku.
- m..a.h
semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen
- tadam ja poks
m..a.h kirjoitti:
semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen
Joo, mutta ennen sisäänsurvaisua siihen laitetaan Aku200 kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?191131Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591120- 82881
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)99827Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220646- 59641
- 105637
- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html267511Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39444
- 5438
- 47430
- 33429
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9147395Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä50375