kysyisin sellasta olen ajatellu laitaa peräkoukun itse tai siten pajalla ,riippuu onko kovin vaikea laittaa .
Ja miten on katsastuksen laita ,pitääkö muutos katsastaa .Oisko misään asennus ohjeita ja kuvia .
Auto on peugeot 205 -89.Siten se registerikilpi täytyykö vaihtaa paikkaa ,ainakin 309 on melkein kaikissa vaihettu ylemäksi ,ja en ole nähnyt monta 205 jossa on vaihettu paikka kilvelle.
peräkoukku asenus!
8
1233
Vastaukset
- mertsi2i
ei ole vaikea asentaa,riippuen tietysti oletko kokki taikka autoasentaja ammatiltas,niin tarkoitan että tietääkö yhtään perusjutuista.kaveri on hyvä olla,koska koukku on melkoisen raskaskapistus asentaa yksin,mutta kyllä sen saa ilmanapuakin. kun ostat siihen autoon mallikohtaisen koukun, ja sähkösarjan,niin ei siinnä ihmeita ohjeita tarvita.ei tarvitse muutos katsastella. en ainakaan itse menis siirtämän rekesterikilpiä ennen kuin se jotakin alkaisi häiritsemään.
- peräkoukku
Joo sieltä tuli selvää tekstiä ,kyllä on mallikohtanen koukku ja sanoit että painaa ,kyllä siinä on painoa tämäkin painaa 13.5 kiloa eli kyllä siihen on oltava lisä kätet.kiitos nopeasta vastauksesta.
Asensin tuollaisen itselleni -93. Ei se vaikea ollut ja muistaakseni tunkilla kannattelin kun kiinnitin. Joka väliin taisin panna ruostesuojaa ja paksulti. Rekisterikilvelle tein itse telineen koukun oikealle puolelle, siihen tarvikeliikkeestä valot ja siinä on ollut ja on ainakin kaikkien sääntöjen mukainen.
Johdot tein metritavarasta ja liitin puristusliittimillä. Rosvoliitin ei toimi pitempää aikaa...
Varapyörätelineen kannakekoukun kanssa tekee tiukkaa... Ei ole liikoja tiloja...
Koukku oli ja on edelleen Kovilin tekemä ja jauhemaalattu. Nätti maali, mutta susi. Jauhemaalikerros on huokoinen joten vesi pääsee maalin läpi, ruostuttaa raudan ja maali tippuu muutaman vuoden päästä isoina palasina pois. Siksikin kannattaa ruostesuojata kaikki maalatut pinnat.- meni
toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.
- pelkkä koriste
meni kirjoitti:
toissapäivänä,kun asensin vanhaan fiattiin ,puskuri pois tähtäys noin keskelle,nopeet iskut taltalla takapellistä läpi 8kpl ,pultit kiinni ja nopeasti sähköt rosvo.liittimillä ja se oli siinä.
sen takapellin galvanoiduilla nauloilla fiiatin selkänojapahviin kiinni ja kotkattuna.
- Vasentaja
Mikä on peräkoukku.
- m..a.h
semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen
- tadam ja poks
m..a.h kirjoitti:
semmonen joka survastaan sun peräreikään kuivilteen
Joo, mutta ennen sisäänsurvaisua siihen laitetaan Aku200 kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848