eukkko maksaa typeryyttään luotolla, miksei vois maksaa pankkkikortillakin kun siellä tilillä on rahaa. hitto ottaa aivoon tuollainen typeryys. sanon aina sille siitä muttei tajua. mikä hyöty siiät luotosta nyt on`?? menee kuiteski ylimääräisiä maksuja tms.
nordea master luotto/kredit
8
1198
Vastaukset
- vaimo minäkin
ole vaimon typeryyttä. En ole kyllä Nordean asiakas mutta epäilisin että heidänkin kortissaan on joku bonus siitä että käyttää luotto-ominaisuutta. Saa ilmaisia rahasto-osuuksia tai jotakin muita "pisteitä". Voihan tuo Nordean mastercard olla maksuaikakorttinakin eli lyhennys on aina 100%. Tällöin ei kortista mitään kuluja tule. Itselläkin on tämäntapainen kortti en tosin sitä juurikaan käytä kuin ulkomailla.
Enkä ymmärrä miksi vaimoa vielä pitää haukkua typeräksi ihan kahteen kertaan vai oliko tämä provo?
Kannattaisiko asiasta keskustella sen vaimon kanssa niin voisi jopa kertoa sinulle kortin käytön syyt?- 20+20
Kyllä tämän on pakko olla provo.
Vaikka tekisi kaikki ostoksensa 100% luotolla joka kuukausi, ei menetä yhtään mitään tai joudu maksamaan senttiäkään ylimääräistä kunhan muistaa maksaa laskun seuraavassa kuussa.
Aloittajankin pitäisi vain olla tyytyväinen että voi yhdestä laskusta syynätä kaikki vaimonsa ostosreissut läpi. - näinseon
20+20 kirjoitti:
Kyllä tämän on pakko olla provo.
Vaikka tekisi kaikki ostoksensa 100% luotolla joka kuukausi, ei menetä yhtään mitään tai joudu maksamaan senttiäkään ylimääräistä kunhan muistaa maksaa laskun seuraavassa kuussa.
Aloittajankin pitäisi vain olla tyytyväinen että voi yhdestä laskusta syynätä kaikki vaimonsa ostosreissut läpi.avainasiakas on paras asiakas nordeassa ja silti maksuja menee 2e 2% joka nostosta/maksussta.
- Olet täysi ääliö
näinseon kirjoitti:
avainasiakas on paras asiakas nordeassa ja silti maksuja menee 2e 2% joka nostosta/maksussta.
"maksuja menee 2e 2% joka nostosta/maksussta"
Väitätkö siis todellakin, että jos asiakas maksaa Nordean luottokortilla, niin jokaisesta maksusta menee kuluja 2 euroa, plus 2 % maksun summasta??
Harvoin saa nähdä ihmistä joka on noin TOTAALISEN pihalla asioista! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - 20+20
näinseon kirjoitti:
avainasiakas on paras asiakas nordeassa ja silti maksuja menee 2e 2% joka nostosta/maksussta.
Jopas sattui! Olen nimittäin itsekin avainasiakas, ja käyttänyt Nordean Visaa lähes kaikkien ostosteni tekemiseen seitsemän vuoden ajan.
Ainoa tapahtuma josta on veloitettu mitään kuluja, on rahan nosto automaatilta, eikä minulta ole vuosimaksuakaan peritty pidempään aikaan.
Kyseessä on siis todellakin täysin kuluton ja koroton maksuväline. - Kuria eukolle
näinseon kirjoitti:
Nostosta kyllä menee kyseiset maksut mutta ei kortilla maksamisesta. Enkä kyllä ymmärrä miksi nostaa rahaa luottopuolelta jos kerran tilillä on rahaa. Taitaa eukkos törsäillä.
- Vertaillut
S-pankin luottokorttiin, mikä ei maksa mitään kuukaudessa. Käyttökulutkin on halvemmat kuin Nordean Masterissa. Köyhän tavisasiakkaan kulut Nordeassa on kun on tili, Mastercard ja pankkitunnukset 6,30/kk. Kallista sanon minä.
- halpa maksu kk
Outo summa. Minä olen opiskelija (aikuinen, en alle 26v) ja mulla ainakin menee Nordeassa palvelumaksuja tasan 1,5e/kk. Minulla on 2 tiliä, 2 korttia ja verkkopankin tunnukset. Opintolainaa ja tilillä tällä hetkellä alle 1000e rahaa.
Mitä jos ottaisit selvää, ennen kun puhut soopaa.
S-pankki sopii kyllä monelle, joka ei tarvii muuta kun palkkatilin ja kortin. Jos tarviit vaikkapa asuntolainaa, opintolainaa, tai arvo-osuustilin pienille osakellesi, S-pankki ei ole riittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088