Ari "Ismo Leikola" Koivunen

FunnyPeople leffa

http://www.youtube.com/watch?v=HBrX74gFyjs Arihan vois mennä tomaatteja tomaatteja -stand up festivaaleille. Jos hommat ei luista laulajana niin Arihan voisi mennä Ismo Leikolaksi Ismo Leikolan paikalle

15

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cameron666
      • oikeastaan

        parempi mitä itse odottaa ts. Ari ite ei pidä itseään niin hyvänä laulajana mitä se oikeesti on. Vitsi oli ihan hyvä, ennakko-odotusten mukaan. Parasta huumoria Ari kyllä heittää sillon, kun se kertoo jonkun ihan paska jutun. B-luokan älyttömyydet toimii aina ja mitä lyhempi heitto sen parempi.


      • BB Marika

    • ,,,

      Ja tollasestako ne maksaa? Siis ei voi jutut karseemmalta kuulostaa. Katsoin noi laulutkin ja ...hmmmm..

      • ANNUMAN

        aina vaan.......marinaa..........loppumaan.....ei koskaan saa........seuraavalle keikalle liput valmiina.:))).


    • mennä_

      makaa Helsingin Mannerheimitielle ruuhka-aikaan jo yrittää laskea kymmeneen:)

    • MBVFLSB

      Kun tuon näkee niin ei yhtään ihmettele miksi keikat on loppu. Mistä se johtuu että idoliykkönen on jäänyt noin pahasti hännille? Esim Kristian Meurmanin kalenteri on pullollaan keikkoja. Wellukin pärjää paremmin nykyään mitä keikkoihin tulee mutta onhan hänkin verbaalisesti eri luokkaa kuin Ari eikä suitsuttele vittusaatanaa joka välissä yleisölleen.

      • käynyt keikoilla?

        Ja kaikki keikat kiertäneenä olet sitten tehnyt asiasta (paremminkin käytetyistä sanoista) luotettavan tilastoinnin?

        Sinähän et muuta tee, kun pörräilet netissä ja esittelet noita negatiivisia mielipiteitäsi, joskus jopa silkkoja valheita. Mikä sulla elämässäs mättää? Ei oo kavereita, ei oo harrastuksia ja muutenkin elämä poskellaan vai, ope on ankara ja vanhemmat ei välitä? Yrittäisit nyt edes ottaa itteäs niskasta kiinni ja mennä eteenpäin elämässä.


      • bb nino
        käynyt keikoilla? kirjoitti:

        Ja kaikki keikat kiertäneenä olet sitten tehnyt asiasta (paremminkin käytetyistä sanoista) luotettavan tilastoinnin?

        Sinähän et muuta tee, kun pörräilet netissä ja esittelet noita negatiivisia mielipiteitäsi, joskus jopa silkkoja valheita. Mikä sulla elämässäs mättää? Ei oo kavereita, ei oo harrastuksia ja muutenkin elämä poskellaan vai, ope on ankara ja vanhemmat ei välitä? Yrittäisit nyt edes ottaa itteäs niskasta kiinni ja mennä eteenpäin elämässä.

        sulla on fokus väärässä paikassa. täällä on kiinnostuksen kohteena idols-ari eikä muut kirjoittelijat.


      • elät menneisyydessä
        bb nino kirjoitti:

        sulla on fokus väärässä paikassa. täällä on kiinnostuksen kohteena idols-ari eikä muut kirjoittelijat.

        Sinä taas olet jämähtänyt menneisyyten ja jauhat samaa tuubaa. Muuten miksi sinä itse sitten puutut toisten kirjottajien mielipiteisiin. Keskustele sitten musiikista sitä vartenhan tämä forkka on...


      • nbfk
        elät menneisyydessä kirjoitti:

        Sinä taas olet jämähtänyt menneisyyten ja jauhat samaa tuubaa. Muuten miksi sinä itse sitten puutut toisten kirjottajien mielipiteisiin. Keskustele sitten musiikista sitä vartenhan tämä forkka on...

        itse et pysynyt aiheessa vaan väännät naurettavia analyysejäsi ihan muista asioista. Koivunen on floppi ja sillä sipuli eikä kiinnosta enää ketään muusikkona.


      • mua kiinnostaa
        nbfk kirjoitti:

        itse et pysynyt aiheessa vaan väännät naurettavia analyysejäsi ihan muista asioista. Koivunen on floppi ja sillä sipuli eikä kiinnosta enää ketään muusikkona.

        Mielipiteitä on monenlaisia. Ei ne sun niitä ainoita oikeita ole.


      • ,,,
        käynyt keikoilla? kirjoitti:

        Ja kaikki keikat kiertäneenä olet sitten tehnyt asiasta (paremminkin käytetyistä sanoista) luotettavan tilastoinnin?

        Sinähän et muuta tee, kun pörräilet netissä ja esittelet noita negatiivisia mielipiteitäsi, joskus jopa silkkoja valheita. Mikä sulla elämässäs mättää? Ei oo kavereita, ei oo harrastuksia ja muutenkin elämä poskellaan vai, ope on ankara ja vanhemmat ei välitä? Yrittäisit nyt edes ottaa itteäs niskasta kiinni ja mennä eteenpäin elämässä.

        omaa elänkertaasi. Oot sä aika traaginen juttu.


      • ojhgf
        nbfk kirjoitti:

        itse et pysynyt aiheessa vaan väännät naurettavia analyysejäsi ihan muista asioista. Koivunen on floppi ja sillä sipuli eikä kiinnosta enää ketään muusikkona.

        Jos sua ei kiinosta,niin miksi pyörit tällä palstalla? Ei tulis mieleenikään mennä jonkun sellasen artistin sivuille,joka ei kiinosta,,ei edes haukkumaan.


      • No höh.
        ojhgf kirjoitti:

        Jos sua ei kiinosta,niin miksi pyörit tällä palstalla? Ei tulis mieleenikään mennä jonkun sellasen artistin sivuille,joka ei kiinosta,,ei edes haukkumaan.

        Idols-arin huonoushan on todella kiinnostavaa,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe