Joudun luopumaan akvaariostani tilan puutteen vuoksi ja minulla on yksi yksinäinen (n. 4 vuotias ja 15 cm) kultakala jolle pitäisi löytää hyvä koti. Kaverit on kuollut jo jonkin aikaa sitten enkä ole halunnut ostaa uusia kun on ollut tiedossa että akvaariosta pitää lopua. Tämänkin kokoinen Kultsi tarvitsee tietysti kavereiden lisäksi kohtuu ison akvaarion.
Vastaukset 3
- bamba12
hei vaan!
olisin tiedustellut missä suunnalla kultakala on? itse olen etsimässä 600l altaaseen 4 kultakalan seuraksi vielä yhtä kultakalaa. eli itselläni pelkästään lajiallas ja harrastan kultakaloja ainoastaan. eli tilaa ja seuraa olisi tarjolla.
terv.kirsi [email protected]- timoheinonen
Kuulostaa tosi hyvälle. Kala olisi Vantaan Tammistossa. On hyvän vointinen mutta yksinäinen, kaverit kuoli jonkin aikaa sitten ja olen luopumassa akvaariosta enkä halunnut ostaa uusia kun tiesin että akvaariosta pitää luopua. Missä päin itse asustelet?
- bamba12
hei!
itse asustelen tampereella, olisiko mahd. tuoda kalaa jonkin matkaa tänne suuntaan että sovittaisiin tapaaminen jossain??
ja olisiko kalasta kuvaa jota voisi lähettää [email protected]?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.682218Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351784- 1001161
- 46909
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26797- 29670
- 41665
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,135622Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578