Joudun luopumaan akvaariostani tilan puutteen vuoksi ja minulla on yksi yksinäinen (n. 4 vuotias ja 15 cm) kultakala jolle pitäisi löytää hyvä koti. Kaverit on kuollut jo jonkin aikaa sitten enkä ole halunnut ostaa uusia kun on ollut tiedossa että akvaariosta pitää lopua. Tämänkin kokoinen Kultsi tarvitsee tietysti kavereiden lisäksi kohtuu ison akvaarion.
Annetaan huntuprstö hyvään kotiin.
3
496
Vastaukset
- bamba12
hei vaan!
olisin tiedustellut missä suunnalla kultakala on? itse olen etsimässä 600l altaaseen 4 kultakalan seuraksi vielä yhtä kultakalaa. eli itselläni pelkästään lajiallas ja harrastan kultakaloja ainoastaan. eli tilaa ja seuraa olisi tarjolla.
terv.kirsi [email protected]- timoheinonen
Kuulostaa tosi hyvälle. Kala olisi Vantaan Tammistossa. On hyvän vointinen mutta yksinäinen, kaverit kuoli jonkin aikaa sitten ja olen luopumassa akvaariosta enkä halunnut ostaa uusia kun tiesin että akvaariosta pitää luopua. Missä päin itse asustelet?
- bamba12
hei!
itse asustelen tampereella, olisiko mahd. tuoda kalaa jonkin matkaa tänne suuntaan että sovittaisiin tapaaminen jossain??
ja olisiko kalasta kuvaa jota voisi lähettää [email protected]?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954