Totuus ei pala tulessakaan ja tästä syystä pukkikin palaa jälleen petoluolaan
skrubaamaan asioista niiden oikeilla nimillä. Jätetään skeidanskrubaus sovinnolla muille..
Sarjataulukko
1. HIFK 3 8
2. JYP 3 7
3. Ässät 3 6
4. Jokerit 3 5
5. KalPa 3 5
6. HPK 3 4
7. SaiPa 3 4
8. Blues 2 3
9. Tappara 2 3
10. Lukko 2 3
11. Kärpät 3 3
12. Ilves 3 3
13. TPS 3 2
14. Pelicans 2 1
Kuten jokainen sokeakin hiffaa, on Ifk lunastanut mestansa liigan kovimpana
auktoritettina heli sarjan alusta ja siltä jalustalta kilpipaitojen pudottaminen
tulee olemaan lähes mahdotonta.
Päästettyjen maalien keskiarvo on 1,5, joten
pukin aikaisempi skrubaus ennätysalhaalle kipuavasta päästettyjen maalien keskiarvosta
on realistinen. Samaan aikaan maaleja tehtaillaan keskiarvoltaan yli 3 per peli, joten
suhde on fantastinen. Tähän kun lisätään vielä fakta, että top 5 maalintekijöiden listalla komeilee kaksi
Ifk:n karjua: Jerry ja Mikke, niin ollaan lähes täydellisissä lähtöasetelmissa kauteen.
Aikaisemmin pukki skrubasi Tps:n, Jokereiden ja Kärppien flaballa heikommasta maalivahtiosastosta.
Nyt jengikin varmasti hiffaa tämän kun jokaiselle em. joukkueista tehdään lähes 3 maalia per peli.
Yritä nyt tuolla sitten voitta mestaruus. Onneksi Ifk:lla on flabaltakin tsiigattuna sm-liigan paras
maalivahtikaksikko ja tästä syystä tulevaisuus näyttää kullanhohtoiselta..
IFK - LIIGAN AUKTORITEETTI
7
484
Vastaukset
- --jk--
toivotaan et jatkuukin samal tavalla. Olis hienoo jo hifk pärjäis ja mestaruus tulis
- repelius
voi vaan toivoo et porukka pysyis terveenä koko kauden
- Matti. M
Kausi on pitkä.
- -rousku
Matti. M kirjoitti:
Kausi on pitkä.
Olen kuitenkin varma et hifk kraaraa tän kauden. 7vuotta ja olen vakuuttunut seyrasta. ennen olin ilves fani mut nyt hifk ob mun juttu, pitjälle menee se on varma
- ransu11
Onkohan pukilla nyt hyvä selitys kun piikkipaikka menee??????
- Ifk-Kisu
Pukilla on aina ollut selitys vaikka Ifk:lla menisi miten huonosti tahansa. Takavuosien taaperrus ja kiekkokansan naurunalaisenakin olo on tämän "selittelijän" mielestä ollu suoraselkäistä menestystä!! Vaikka Kisut tippuis divariin sekin olisi loistava brändin voitto.
- Vai mitä pukki
Hifkin kausi lähtee aina liikkeelle kuin raketti.
Ensin lujaa vauhtia kohti taivaita, sitten kyroskooppin laakerit laukee, nokka kääntyy kohti maata ja silloin syttyy raketin toinen vaihe.
Sitten taas jo mennäänkin lujaa kohti maata ja tuhoutumista.
Joka kausi sama juttu.
Ja pukki alkaa taas seuraavana syksynä toiveunensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446