Fretti hakusessa oman näätäni kaveriksi

kashapon

Olen jo jonkun aikaa vakavasti harkinnut fretilleni Nipalle lajikaveria taloon ja nyt päätin aloittaa etsinnät ripottelemalla ilmoituksia eri sivustoille. Nipa on kaksivuotias leikattu uros, joka on ollut tekemisissä muidenkin frettien kanssa. Oikein mielelläni adoptoisin kotia tarvitsevan näädän - iällä, värillä tai sukupuolella ei ole väliä, mutta olisi plussaa, jos fretti on leikattu.

Asun poikaystäväni kanssa kaksiossa, jossa Nipa on aina saanut kulkea vapaasti kun ihmisiä on talossa, ainoastaan yksin ollessaan näätäläisen käytössä on kaksi huonetta. Häkkiä ei ole eikä tule.

Jos olet syystä tai toisesta luopumassa karvaisesta ystävästäsi, täällä on tarjolla rakastava koti. Toivomuksena olisi, että voisin tulla ensin Nipan kanssa tutustumaan mahdolliseen uuteen asukkaaseen, jotta saa jonkunlaisen käsityksen siitä, kuinka fretit tulevat keskenään juttuun. Asun itse Helsingissä, enkä omista autoa, mutta pääsen kyllä junalla kulkemaan kohtuullisen matkan tarvittaessa (noin 2h/suunta).

Minuun voi ottaa yhteyttä soittamalla, tekstiviestitse tai sähköpostilla, olen varsin helposti tavoitettavissa. :-)
Juliana
gsm: 0415462149
e-mail: [email protected]

0

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        273
        2824
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        40
        2259
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        347
        1977
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        105
        1697
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        104
        1640
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1355
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1297
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1233
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        55
        1159
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1112
      Aihe