HPK

vahvistuu

7

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riistoa

      No joo joo ketähän sinne vielä pitäisi tulla, kun siellä muutenkin pelaa ja harjoittelee, melkein kaikki Suomen naisjääkiekkoilijat. Naisten Sm on Kerho ja Kerhon kakkoset, hauskaa.

      • hämeenlinnalaisille

        Onkohan Hämeenlinnassa, enää muuta naiskiekkotoimintaa kuin, Sm naiset toisilta paikkakunnilta. Pieniin on mennyt.


      • kitisee taas
        hämeenlinnalaisille kirjoitti:

        Onkohan Hämeenlinnassa, enää muuta naiskiekkotoimintaa kuin, Sm naiset toisilta paikkakunnilta. Pieniin on mennyt.

        Hämeenlinna hämeenlinnalaisille. Sorry vaan mut sillo pelattais edelleen divaria ja harjoittelusta puolet ajasta menis astmapiippujen hengittelyyn ja paskan jauhamiseen vaihtoaitiossa.

        Aika hiton moni pelaaja asuu ja opiskelee/työskentelee hämeenlinnassa. Eikö he ole hämeenlinnalaisia? mitä sitten jos 5-8 pelaajaa ajaa muualta? silti joukkueessa 15 hämeenlinnalaista.
        Pyydän nöyrästi anteeksi ettet ole ollut tarpeeksi hyvä ja halukas harjoittelemaan ja siten et ole tuossa sm ryhmässä mukana. Ja helppo sanoa että haluat harjoitella, sillon ei olla treeni aikoja vaihtoaitiossa eikä kitistä s24:lla. Ja joskushan on niin ettei taidot tartu. olisiko nyt näin?

        Hyvä vaan että parhaat haluavat tänne hämeenlinnaan tulla. koskaan ei ole liikaa pelaajia eikä koskaan ole liikaa hyviä pelaajia.


      • ihan parikin naista

        Tuli sitten kerralla Venla ja Hovi..


      • Kriterei
        ihan parikin naista kirjoitti:

        Tuli sitten kerralla Venla ja Hovi..

        Eipä näytä Kerho, tänäkään vuonna saavan kasaan, muukalaislegioonallaan muuta kuin pronssia. Onkohan taas ollut, harjoittelun puutetta.


      • savolaene suurprais
        Kriterei kirjoitti:

        Eipä näytä Kerho, tänäkään vuonna saavan kasaan, muukalaislegioonallaan muuta kuin pronssia. Onkohan taas ollut, harjoittelun puutetta.

        Ku Mujekukot nöyrryytti Luussin, ni voip olla, et Riitu (suom. Tyttö) singatelloo kevväällä Kuopijjon torilla.


      • fanifasd
        Kriterei kirjoitti:

        Eipä näytä Kerho, tänäkään vuonna saavan kasaan, muukalaislegioonallaan muuta kuin pronssia. Onkohan taas ollut, harjoittelun puutetta.

        Vai ei tule kuin pronssia, taisi tulla jo kultaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe