2 miestä ja nainen

hämmentynyt vaimo

Hei, minulla on ajatuksia herättävä ongelma..
Mieheni kertoi minulle että entisen vaimonsa kanssa ollessaan hän fantasioi että saisi katsoa jonkun muun miehen rakastelevan vaimoaan ja se kiihotti häntä.
Minun kanssa hänella ei ollut ensin samaa..mutta lähiaikoina mieheni on sanonut että haluaisi nähdä minun ottavan suihin toiselta mieheltä..ja että haluaisi kolmenkimppaa minun ja toisen miehen kanssa. Mistä tälläiset fantasiat tulevat? Hän myös aina rakastellessa haluaa katsoa kolmekimppaa televisiosta, kaksi miestä ja nainen. Minun mieltäni pahoittaa että hän on valmis jakamaan vaimonsa toisen miehen kanssa. Onko tähän joku järkevä psykologinen selitys miksi hän sitä haluaa?

23

10144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liitossa jo 50v

omia fantasioita, mutta niiden toteutuminen onkin sitten eri juttu. Puolisona sinulla ei ole mitään velvollisuutta toteuttaa miehesi kuvitelmia. Pahimmassa tapauksessa voit uhata avioerolla, jos ei muuten mene jakeluun.

Tästä on jo n. 30 v, jolloin vaimoni ja minä kolmen kimppaa kokeilimme, mutta ei kuitenkaan niin, että me miehet olisimme olleet yhtaikaa vaimoni kanssa. Ensin vieras, sitten vasta minä. Asiasta keskusteltiin kauan, koska vaimo pelkäsi jälkipuheita, epäili minua mustasukkaiseksi. Kokeilu tapahtui meidän kesämökillä, missä hän antoi toiselle miehelle minun ollessa ulkona ja siten näkymättömissä. Pystyin kuitenkin katselemaan ikkunaverhojen välistä ja kiihotuin niin paljon, että kykenin "ylittämään" itseni sitten, kun se vieras oli poistunut.
      Samaa jatkettiin monena kesänä siellä meidän mökillä, mutta ei koskaan kotona kaupungissa. Kaikki johtui yksinkertaisesti siitä, että puolisoni oli minua aktiivisempi seksin suhteen. Tyytyväinen ja tyydytetty vaimo on paras vaimo, sen opin nopeasti, joten en vastustanut häntä omien halujensa takia.

• vaimo vaan

Sinulle tehnyt pahaa jakaa vaimosi toisen miehen kanssa?
        Itseni pohdituttaa miksi mieheni ei koe sitä pahana asiana.
        Tulee tunne ettei hän välita minusta..
        Ja tuo teidän kokeilu..mikä siina kiihottaa että näkee toisen miehen rakastelevan omaa vaimoasi?
        On varmasti vaikeasti selitettävä asia..mutta itseani lähinna kiinnostaa tuo psykologinen puoli. Miten mies kokee asian..
        Kiitos vastauksestasi! Lämmintä syksyn jatkoa.

• lukutaitoooo hohoii
        vaimo vaan kirjoitti:

Sinulle tehnyt pahaa jakaa vaimosi toisen miehen kanssa?
        Itseni pohdituttaa miksi mieheni ei koe sitä pahana asiana.
        Tulee tunne ettei hän välita minusta..
        Ja tuo teidän kokeilu..mikä siina kiihottaa että näkee toisen miehen rakastelevan omaa vaimoasi?
        On varmasti vaikeasti selitettävä asia..mutta itseani lähinna kiinnostaa tuo psykologinen puoli. Miten mies kokee asian..
        Kiitos vastauksestasi! Lämmintä syksyn jatkoa.

eikös tuo tullut tuossa jo selväksi? Mies halusi täyttä vaimonsa toiveet ja tarpeet, mikäs sen parempaa voi olla?

• Kokeillut nainen

Mutta jos kaikki haluaa. Mistä mielikuvitus ajatukset saa, kuka tietää. Joskus sanoivat että miehellä olisi jolkinlainen masokistisuus tai sitten piilohomo taustalla.
      Jos rohkaiset mielesi niin kokeile mutta yhtä aikaa kummankin läsnä ollessa niin miehesi voi keskeyttää tapahtuman jos kumminkin niin haluaa.
      -

• vaimo vaan

Että voisin rohkaista mieleni ja toteuttaa hänen fantasiansa..haluaisin vain tietää mika se psykologinen puoli on ja mistä tämä haave johtuu ja juontaa juurensa,
        Jottei minun tarvitsissi tuntea että hän ei välitä ja suostuu jakamaan vaimonsa toisen miehen kanssa.
        Voisiko hän todellakin olla homo? Bi? Vai onko tämä monenkin miehen haave ja tarkoittaako se että monet miehet ovat homo/bi luonteisia.
        Kiitos vastauksestasi!

• Asioista Perillä
        vaimo vaan kirjoitti:

Että voisin rohkaista mieleni ja toteuttaa hänen fantasiansa..haluaisin vain tietää mika se psykologinen puoli on ja mistä tämä haave johtuu ja juontaa juurensa,
        Jottei minun tarvitsissi tuntea että hän ei välitä ja suostuu jakamaan vaimonsa toisen miehen kanssa.
        Voisiko hän todellakin olla homo? Bi? Vai onko tämä monenkin miehen haave ja tarkoittaako se että monet miehet ovat homo/bi luonteisia.
        Kiitos vastauksestasi!

Jos mies olisi homo, hän naisi miesten kanssa. Oman vaimon lainaaminen vieraalle on pelkästään biologinen juttu. Jokaisen miehen biologinen tehtävä on jatkaa sukuaan ja jos vieras käy naimassa miehen "omaa" vaimoa, on miehellä pakottava tarve saada omat siittiönsä mukaan kilpailuun! Tätä ei poista edes kumin käyttö tms. itse akti, tai joskus jopa vain sen mahdollisuus saa yleensä terveen miehen himot heräämään ennennäkemättömällä tavalla. Sama tietysti pätee miehen lainatessa naapurin rouvaa!

• aloittaja...
        Asioista Perillä kirjoitti:

Jos mies olisi homo, hän naisi miesten kanssa. Oman vaimon lainaaminen vieraalle on pelkästään biologinen juttu. Jokaisen miehen biologinen tehtävä on jatkaa sukuaan ja jos vieras käy naimassa miehen "omaa" vaimoa, on miehellä pakottava tarve saada omat siittiönsä mukaan kilpailuun! Tätä ei poista edes kumin käyttö tms. itse akti, tai joskus jopa vain sen mahdollisuus saa yleensä terveen miehen himot heräämään ennennäkemättömällä tavalla. Sama tietysti pätee miehen lainatessa naapurin rouvaa!

Hän on sukunsa jatkanut entisen vaimonsa kanssa ja minä en voi saada lapsia.joten ei kyllä tuokaan kuullosta oikealta..en tiedä mita ajatella. :(
        Kiitos vastauksesta ja lämmintä syksyn jatkoa/talven alkua

• Kokeillut nainen
        vaimo vaan kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi!

kukkia sanoi joku aikoinaan.
        Tuo homo juttu tulee siitä etten usko ihmisten olevan joko tai. Vaan kaikissa on jonkin verran kumpaakin. Se on sitten yhteiskunnan moraali ja sosiaalinen paine miten laajasti ihminen tuo eripuolensa esiin.
        Tunnen pareja joissa vaimo ei saa tanssia toisten kanssa. Jotkut miehet taas ylpeilevät vaimojensa tanssi taidoilla vaikkeivat itse pahemmin tanssi. Vaimot saavat sitten tanssia myös muiden kanssa.
        -
        Kysymys on vain sopimuksesta. Mieheni nauttiii kun minä nautin. Seuraten vierestä tai ollen mukana. Kysymyshän on vain ihmissuhdekemiasta.
        Toivottavasti olette löytäneet hyvältä tuntuvan ratkaisun fantasian toteutukseen.
        -
        Mistä se tulee? En tiedä, uteliaisuus vai kokeilun halu. Halu kokea pariskuntana jotain uutta? Miksi toiset naiset haluaa olla päällä? Toiset miehet haluavat takaapäin?

Samasta syystä jotkut pariskunnat ottavat toisen miehen mukaan...

• "Pretty Woman"

miehillä jossain vaiheessa. Jos vaimo alkaa tuntumaan prinsessamaisen puhtaalta ja värittömältä sitä voi alkaa värittämään uudelleen. Tehdään siitä "naitava nainen" joka kiihottaa taatusti.....
      Pitämisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Leikin voi hoitaa myös kahdenkesken, pukeudut huorahtavasti ja menette julkisille paikoille naimaan, esität "naitavaa naista" voit saada jopa tippiä !

• aloittaja..

Kyllä kuullostaa hurjalle tuo miesten ajatusmaailma.
        Ovatko ne kaikki samalla ajatuslinjalla vai onko mieheni poikkeava?

• Kaikkea sitä

Anna lähöt tuollaiselle miehelle,haluaa tehdä sinusta huoran.

• Nainen 36

Mieheni fantasia oli juuri samanlainen ja luonnollisesti minullakin oli samanlaisia ajatuksia, kuin aloittajalla. Mutta keskusteltuamme asiasta, se alkoi jotenkin kiehtomaan myös minua ja niinhän sitä sitten kokeiltiin, enkä ole katunut! Seksielämämme nousi aivan toiselle tasolle, eli parani huomattavasti ja toimii edelleen!
        On upeaa eroottista värinää jo aamusta pukeutumisineen ja valmistuessa sovittun tapaamiseen vieraan miehen kanssa, josta oma mieskin on ihan kiihkoissaan. Nämä retket kiihottavat meitä kovasti, kun tulen kotiin ja kerron illan kulun huh. Rakasteluamme kestää usein pari päivää peräkkäin ja pitkälle senkin jälkeen. Toistamme kuvion aina halujemme mukaan, kuitenkin siten että molempia haluttaa. Meillä tämä tosiaankin piristi seksielämäämme tosi hurjasti, joten suosittelen jos kaikki osapuolet ovat mukana!

• aloittaja...
        Nainen 36 kirjoitti:

Mieheni fantasia oli juuri samanlainen ja luonnollisesti minullakin oli samanlaisia ajatuksia, kuin aloittajalla. Mutta keskusteltuamme asiasta, se alkoi jotenkin kiehtomaan myös minua ja niinhän sitä sitten kokeiltiin, enkä ole katunut! Seksielämämme nousi aivan toiselle tasolle, eli parani huomattavasti ja toimii edelleen!
        On upeaa eroottista värinää jo aamusta pukeutumisineen ja valmistuessa sovittun tapaamiseen vieraan miehen kanssa, josta oma mieskin on ihan kiihkoissaan. Nämä retket kiihottavat meitä kovasti, kun tulen kotiin ja kerron illan kulun huh. Rakasteluamme kestää usein pari päivää peräkkäin ja pitkälle senkin jälkeen. Toistamme kuvion aina halujemme mukaan, kuitenkin siten että molempia haluttaa. Meillä tämä tosiaankin piristi seksielämäämme tosi hurjasti, joten suosittelen jos kaikki osapuolet ovat mukana!

Eikö sinua vaivaa että miehesi ei tunne huonoa omaatuntoa muiden miesten koskiessa sinua?
        Tai siis..ah,miten tämän selittäisin..
        Eikö sinusta tunne kuin tekisit huoran työtä..anteeksi kielenkäyttö.
        Itse jotenkin koen että hän ei välitä minusta kun tuollaisesta haaveilee.
        Miten se eroaa siitä että mieheni tai minä pettäisin?
        Jotenkin aina olen olettanut että miehet ovat mustasukkaisa ja haluavat pitää vaimon omanaan ja muiden miesten olevan kateellisia että hän on saanut mahtavan naisen itselleen. Eeikä jakaa omaansa muiden kanssa. Ei mene tuo psykologinen puoli jakeluun itselleni vaikka kuinka yritän. :(
        Kiitos kuitenkin vastauksestasi ja aurinkoa päivääsi

• Mies 40v Manse
        aloittaja... kirjoitti:

Eikö sinua vaivaa että miehesi ei tunne huonoa omaatuntoa muiden miesten koskiessa sinua?
        Jotenkin aina olen olettanut että miehet ovat mustasukkaisa ja haluavat pitää vaimon omanaan ja muiden miesten olevan kateellisia että hän on saanut mahtavan naisen itselleen. Eeikä jakaa omaansa muiden kanssa. Ei mene tuo psykologinen puoli jakeluun itselleni vaikka kuinka yritän. :(

Ehkä siinä on miehen halu nähdä miten toinen saa sinut nauttimaan mahdollisesti ja kunnolla.
        On myös miehiä olemassa joilla on kova tarve saada nainen tyydytettyä (ehkä leffan omaisesti) "tajuttomaksi" ja siihen kaivataan apua, vieraasta tai vieraista miehistä.

En näe tuota pettämisenä jos halu lähtee molemmista sen kolmenkimpan toteuttamiseen. Väkisin ei voi tehdä.

Jos miehelle tulee mustasukkaisuus kohtaus..sen huomaat vasta jälkeenpäin, tuskin siinä tilassa jolloin hormoonit hyrrää niin ettei järki enää kulje.

• Nainen 36
        aloittaja... kirjoitti:

Tämä harrastushan on pelkästään seksuaalisuuteen liittyvää, eli tämä kiihottaa meitä molempia. Enkä ajattele sitä tunnepuolen asiana vaan pelkkänä seksinä. Molemmat rakastamme toisiamme ja arvostan miestäni todella paljon ja suhteemme itseasiassa parani huomattavasti ensikokeilumme jälkeen! Tämähän on tavallaan seksuaalista toteuttamista yhdessä, eikä niin kuin ikävä kyllä monessa suhteessa, vieraissa käyntiä salassa! Mieheni ei ole mustasukkainen, enkä minäkään ole, mutta jos jompikumpi tekisi salassa jotain, niin mustasukkaisuutta varmasti ilmenisi! Mieheni on kertonut, ettei muut naiset häntä kiinnosta lainkaan, koska suhteemme toimii loistavasti!
        Mielestäni olemme suhteessamme kasvaneet jo mustasukkaisuus tunteiden yläpuolelle, seksuaalisuus on erittäin tärkeä suhteen onnistumiselle ja sen eteen kannattaa tedä töitä, että voi toteuttaa seksuaalisuuttaan yhdessä, eikä tarvitse sitä lähteä salaa muualta hakemaan!
        Keskustelkaa avoimesti aiheesta, kyllä se sieltä sinulle valkenee...
        Eroottista syksyä teille!

• mies mansesta 40v
        Nainen 36 kirjoitti:

Tämä harrastushan on pelkästään seksuaalisuuteen liittyvää, eli tämä kiihottaa meitä molempia. Enkä ajattele sitä tunnepuolen asiana vaan pelkkänä seksinä. Molemmat rakastamme toisiamme ja arvostan miestäni todella paljon ja suhteemme itseasiassa parani huomattavasti ensikokeilumme jälkeen! Tämähän on tavallaan seksuaalista toteuttamista yhdessä, eikä niin kuin ikävä kyllä monessa suhteessa, vieraissa käyntiä salassa! Mieheni ei ole mustasukkainen, enkä minäkään ole, mutta jos jompikumpi tekisi salassa jotain, niin mustasukkaisuutta varmasti ilmenisi! Mieheni on kertonut, ettei muut naiset häntä kiinnosta lainkaan, koska suhteemme toimii loistavasti!
        Mielestäni olemme suhteessamme kasvaneet jo mustasukkaisuus tunteiden yläpuolelle, seksuaalisuus on erittäin tärkeä suhteen onnistumiselle ja sen eteen kannattaa tedä töitä, että voi toteuttaa seksuaalisuuttaan yhdessä, eikä tarvitse sitä lähteä salaa muualta hakemaan!
        Keskustelkaa avoimesti aiheesta, kyllä se sieltä sinulle valkenee...
        Eroottista syksyä teille!

Teillä on suhde loistavalla mallilla, vähän kateeksi käy.
        Tuollainen pari olisi kiva tuntea, sillä siitä voisi jotain ammentaa noin ajatusmaailmallisestikkin

• ei täs muuta

homppeli ukko. normi mies haaveilee kahdesta naisesta.

• Doooodey

Olen mies ja pystyn hyvin ymmärtämään tämän fantasian. Tämä ei todellakaan liity piilohomouteen. Luulen että jokainen mies koko maailmassa syvällä sisimmässään haluaisi rakastella toisen naisen kanssa, jos vaimokin suostuisi siihen. Vaikka mies kuinka vakuuttaisi ettei hän voisi ikinä harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, niin se ei ole totta. Mies on ohjelmoitu varmistamaan sukunsa jatkuminen. Eli mies on luotu siittämään niin monia naisia kuin pystyy.
      Miehesi kuitenkin rakastaa sinua yli kaiken, eikä voisi ikinä rakastella toisen naisen kanssa, jos sinä pahoitat siitä mielesi.
      Mies kuitenkin ajattelee, että naiset ovat samanlaisia kuin miehetkin. Eli mies helposti ajattelee että syvällä sisimmässään nainenkin mielellään harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa jos vain saisi siihen luvan.
      Miehen näkökulmasta kyse on siis suurimmasta rakkaudenosoituksesta, minkä mies pystyy naiselle antamaan. Sitä ei todellakaan pidä ajatella loukkaavana, sillä se kertoo siitä että miehesi todella välittää sinusta. Hän haluaa tehdä sinut onnelliseksi ja tyydytetyksi.
      Eli jos suostut siihen, niin on hyvin todennäköistä, että se parantaa parisuhdettanne. Jos miehesi kerran antaa siihen luvan, niin ei ole mitään syytä ajatella että pettäisit häntä.
      Pahimmassa tapauksessa miehesi arvioi itsensä väärin, eikä sittenkään kestäisi nähdä sinua toisen kanssa. Se aiheuttaisi sittenkin mustasukkaisuutta ja pilaisi suhteenne. En kuitenkaan usko että niin kävisi. Kyllä ihminen yleensä tuntee itsensä.
      Joka tapauksessa kannattaa keskustella tästä avoimesti miehesi kanssa. Siten se vastaus parhaiten löytyy.

• kahden miehen kanssa

Ei kahden miehen kanssa oleminen pettämistä ole, jos siihen suhtaudutaan molemmat samalla asenteella.
        Omassa suhteessa minä olen aktiivisempi ja pitkään asiaa hoidettiin miehen ja lelujen voimalla. Kolmannen mukaan ottaminen oli yhteisen keskustelun tulos, eikä kumpikaan ole katunut asiaa. Kahden miehen hoito eri aikaan ja välillä yhtä aikaa antaa tyydytyksen, jolla pärjää pitkään. Jotenkin tuo oma mieskin innostuu ihan eri tavalla näiden settien aikana.

• Anonyymi

No joo mulle ok mä olen pannut mun muijaa niin että kaveri anto kullia takaapäin emäntä nautti kun sai isoakullia ja imi samalla mun kullia, ja emännön kanssa olisi tarkoitus kokeilla kaikkea kivaa, ja kun lähden salille emäntä voi antaa pillua kelle vaan ja mulle se ok kuhan mäkin saan sitä pillua ja onhan se kivaa...

• Anonyymi

Itse miehenä tykkään enemmän siitä että kolmas pyörä on nainen

• Anonyymi

Minä olen useasti pannut vaimoani toisen miehen kanssa. Muutama hyvä tuttu ollut mukana ja netistä olemme löytäneet kaksi kertaa hyvän miehen kolmanneksi. Minua kiihottaa suuresti se kun näen että vaimoni nauttii estottomasti,ujostelematta seksistä.

• Anonyymi

Minua kiihottaa se että kumppanilla on intiimi hetki toisen miehen kanssa.inus kiihottaa se että toinen mies riisuu kultani vaatteet, hän riisui paidan ja rintaliivit ja näkee kultani isot rinnat ja hieroo ja suutelee niitä, kiihottaa se että kultani antaa miehen koskea itseensä ja näyttää alastonta vartaloaan vieraalle.
      Tietysti hän kiihottuneempi vieraan kanssa ja jännitys ja uusi tilanne antaa nautintoa. Mietin asiaa kultani puolelta kuinka hän nauttii miehestä, saa kokea hänen hyväilyjään ja saa koskea vieraaseen.Mikä onkaan tunne ja odotuksen kiima kun hän avaa reitensäl miehelle ja antaa miehen työntyä sisäänsä. Mies nai häntä erilailla kuin minä, suutelee eri tavalla ja hyväilee. Nautin siitä että kultani saa tuon kokemuksen. Olen sanonut hänelle että jos sellainen tilanne tulee että pääset sänkyyn niin mene ja anna miehelle, samalla saat itse. Minua kiihottaa se lupaus jonka hänelle annoin että hänen ei tarvitse kertoa minulle aina jos hän on ollut toisen miehen kanssa. Minä kiihotun ajatuksesta että en tiedä onko hän saanut vierasta. Toivon hänelle kivoja kokemuksia joita itsekin olen häneltä saanut, esim imin ja nuolin hänen pimpasta toisen miehen spermat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1239
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1037
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      60
      974
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      923
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      138
      879
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      11
      848
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      826
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      741
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      675
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      674
    Aihe