Onko kellään ollu ongelmia tämän firman kotiutuksissa?
Minulta pyydettiin kopio ajokortista ja luottokortista ja kun lähetin ne,ne ei mukamas ole
tullu perille.Asiakaspalvelun numero ei ole käytössä joten en nyt tiedä miten sitten
saada rahat kotiutettua.
Bet24 kotiutus
7
757
Vastaukset
- kuraa432
terve, taitaapi olla asiakaspalvelu puhelimitse kiinni, lykkää s-postia vaan vai olikos sielä livechatti, vois olla nopeampi. Suosittelen laittamaan uudelleen vaaditut dokumentit ja sitten live chattiin kinuamaan että saitteko.
kyllähän ne rahat maksaa mikäli ei sääntöjä rikottu 100% varmuudella. - ei. . . .
ole ollut ongelmia kotiutuksessa jos puhut bet24.comista, kestää vaan 3-5 pvää tulla jos luottokortilla olet siirtänyt rahaa, suomenkielinen helppi oli muistaakseni toiminnassa klo 14 ja eteenpäin paikalla, multa ei ole kysytty myöskään mitään ajokortteja edes isommissa voitoissa, oletko ihan varmasti edes pelannut täällä?
- pettynyt84
Kyllä,samaa paikkaa tarkoitan.Eipä sieltä kukaan suomenkielinen minulle ole vastannut,aina pyytävät vaan ottamaan uudestaan yhteyttä englanniksi.Siksikin hieman hankalaa...'
- Nakke79..
pettynyt84 kirjoitti:
Kyllä,samaa paikkaa tarkoitan.Eipä sieltä kukaan suomenkielinen minulle ole vastannut,aina pyytävät vaan ottamaan uudestaan yhteyttä englanniksi.Siksikin hieman hankalaa...'
Vaan pelata lisää ja voittaa suuri potti. Sen jälkeen vasta kotiutetaan! Siis ihan satunnaisuuden nimissä tämän kirjoitan!
- sinne......
pettynyt84 kirjoitti:
Kyllä,samaa paikkaa tarkoitan.Eipä sieltä kukaan suomenkielinen minulle ole vastannut,aina pyytävät vaan ottamaan uudestaan yhteyttä englanniksi.Siksikin hieman hankalaa...'
myöhään iltapäivällä jos haluat suomenkielistä palvelua ja jos vastataan englanniksi niin kysy milloin suomenkielinen kaveri paikalla, näin helppoa se on
- juhannes2
sinne...... kirjoitti:
myöhään iltapäivällä jos haluat suomenkielistä palvelua ja jos vastataan englanniksi niin kysy milloin suomenkielinen kaveri paikalla, näin helppoa se on
Ihmettelen jo toista kertaa, miten Bet24:n tililleni talletetut summat ovatkin aamulla huomattavasti suurempia kuin mitä edellisenä iltana muistan! Ja tietysti koko summa on hävitty kasinopeleissä.
Olen muutaman kerran pelannut Bet24 kasinopelejä iltamyöhällä viikonloppuna. Siinä samalla olen nauttinut olutta, joten ilta on vierähtänyt melko nopeasti. Olen erittäin tarkka raha-asioissa, ja pystyn juovuksissakin toimimaan tarkasti. Nyt tuli jo toinen luottokorttilasku, jonka summaa ihmettelen. Ensimmäisellä kerralla odotin n. 300 euron pelilaskua Bet24:stä, mutta lasku olikin 1200€! Nyt tuli uusi lasku, josta odotin n. 140€, mutta lasku olikin 400 €.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia Bet24:stä? Onko mahdollista, että talletuksia voidaan näpelöidä? Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin siellä todettiin vain, että jos epäilee jonkun toisen käyttäneen pelitiliäsi, niin pitää ottaa yhteyttä viranomaisiin.
Kun olen tarkastellut pelitilini tapahtumia, niin siellä on ollut talletuksia, jotka eivät ole minun tyylisiäni, esim. olen tallettanut lisää rahaa, vaikka pelitillä on rahaa ennestään…? Tämä viimeinen tapaus oli nyt viikonloppuna, jolloin talletin 30€ - 30€ - 30€ - ja 50€. Kun taas aamulla tilitiedoissani luki 30€ - 30€ - 30€ - 128€ - ja 160€ !
- mh
Minulta pyydettiin myös dokumenttejä, koska olin pelannut vahingossa kahdella eri luottokortilla.Lähetin kaikki mahdolliset dokumentit ja sitten vihdoin 2kk päästä tuli ilmoitus s.postiin, että ovat sulkeneet lopullisesti pelitilini, koska olen pelannut kahdella eri kortilla ja yrittänyt huijata heitä.Minulta jäi saamatta 700€ voitettuja rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483