Olen köyhä ja ruma. Myös haika rääpäle ja munani on 9cm täydessä juhlakunnossa... Mutta toivon voittavani lotossa, jos se tapahtuisi menisin ja ostaisin itselleni kuuman ja seksikkään nart... naisen.
Aahhh, olisi se elämää.
Minä itse
Ugly-G
3
399
Vastaukset
- Gustav Ali von Hocke
Jos voittaisin niin kaikki miljöörääidit, kuluneet silikonit sais painuu marpellaan. Ite lähtisin tahitin saaristoon omistamallina pienellä purjeveneellää ja ... en tiedä kaikkee mitä mieleen tulis.ostaisin vaatteita jne.
- KAUNEUS KUNNIAA
AIDON VAI "FEIKATUN", PERUUKKIPÄÄN; "KEN ON HEISTÄ KAIKKEIN KAUNEIN, KEN ON HEISTÄ HERTTAISIN..."?
- rahanpalvoja732
Itse luultavasti olisin sijoittanut n. 85% voitostani ja 10% käyttänyt jotenkin muuten viisaasti ja 5% olisin ostanut huvituksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764