Ei ollut rahaa lotota

Hei meillä on maitoa

mutta ekaksi ostaisin ruokaa. Ja palkkaisin jonkun tekemään sitä. Ja siivojan hankkisin. Itse vetelen työmarkkinatuella ja selkä hajosi lähes vuosi sitten. Eli pelkkä pyykkien ripustus on kyynelten kokoinen juttu. En voi hakea duunia, kun en tiedä mihin fysiikka pystyy.
Imurointi aiheuttaa parin päivän vuodelevon. Rumasana sentään.

Lapsi saisi vaatteita ja mopoonsa bensaa. Pääsee kouluun sitten paremmin ja nopeammin. (Sen skootterin osti tytön isä, joka ei muuten maksa centin centtiä mistään. Meillä on yhteishuoltajuus, mutta muksu ei suostu menemään isänsä luokse. Huokaus.)

Tässä on tullut hyvin nöyräksi enkä muutenkaan ole koskaan viitsinyt arvostella muita. Se miljonääriäiti-juttu on kyllä melkoisen käsittämätön juttu. "Kuinka joku selviää kahden lapsen kanssa yksin?"
Joillain niitä on kuusi tai yhdeksän ja hengissä näyttävät olevan. Väsyneitä, se on myönnettävä, kun ukko hilpaisee tiehensä joka kerta, kun on saanut uuden raskauden alulle.

Siis mun olematon lottovoitto antaisi mulle jalkahoidon, kokovartalohieronnan ja kampaamokäynnin (ja raitoja kans).

1

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä kuljettaa

      Ihan sama mulla; selkä hajos mulla jo aluksi kahdeksan vuotta sitten, mutta rappeuma siinä todettiin vasta vuosi sitten. työmarkkinatuella olen minäkin. (jo kuusi vuotta lukuunottamatta kahta puolen vuoden palkkatukijaksoa, jotka oli taloudellisesti plus miinus nolla), silti etsin töitä mitä voisin tehdä. tai minulle sopivaa koulutusta.
      näkövammainen olen ollut jo 41 vuotta.
      Minä olen myös yksinhuoltaja, mutta vähän eri juttu kun sinulla, kun olen ollut yh koko lapsen eliniän.
      ja näin ollen isä ei ole osallistunut yhtään mitenkään kustannuksiin. tämä lähti ulkomaille, kun vasta odotin lasta, eikä ole kuulunut yhtään mitään sieltä suunnasta. en edes tiedä missä maassa on pyörinyt.

      silti lottoan joka viikko yhdellä eurolla. väliin on tullu kymppi, pari kertaa enemmän. (markka aikana 250 , eruoaikana reilu neljä kymppiä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe