RAAMATUN KIRJOITUKSET JA NIIDEN YMMÄRTÄMINEN

adamin.poika

Pahoittelen suuresti, että joudun monasti vastaamaan hyvin lyhyesti ilman selittelyitä, sillä kirjoitukset ovat yhteen nitoutuneita ja niiden ymmärtäminen ja käsittäminen vaatii kaikkien kirjoitusten sisältöön perehtymistä. Olen itse srk-pastori ja nykyisin evankelista. Olen vapaa kaikista suunnista ja heidän opeistaan ja opetuksistaan. Olen Herran Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisen kutsun ja opetuksen kautta tässä tehtävässäni ja olen ollut tätä jo yli 40-vuotta. Lopullisen kutsun ja valmistuksen tähän tehtävääni sain kun kuolin auto-onnettomuuden jälkiseuraamuksessa leikkauspöydälle ja lääkärin lausunnon mukaan olin kliinillisesti katsottuna aivokuolleessa tilassa lähes neljätuntia. Tuona aikana olin kirkkaudessa ja oppipoikana Herrani jalkainjuuressa polvillani ja kanssani oli suuri joukko muitakin ja meille opetettiin näkemisen kautta ristin valtaisa sovitustyö ja silmämme ja sydämemme avattiin ymmärtämään kuinka tärkeää on että e¨mme salli piirtoakaan lisättämän, emmekä poistettaman emmekä muutettavan siitä mitä kirjoitettu on, ja että aina on otettava huomioon todellakin kaikki mitä kirjoitettu on.
Kun palasin sieltä kirkkaudesta ja jouduin sairaalasta tuloni jälkeen lehtien palstoille ja radiohaastatteluihin, niin ymmärsin, että minun oli todellakin syvennyttävä kaikkeen mitä kirjoitettu on ja siitä lähtien olen kirjoittanut noin 12000 sivua Raamatun kirjoituksista ja olen huomannut, että ei mitään kohtaa voi selvittää vain muutamalla ymmärrettävällä lauseella, mutta niillä voi kyllä osoittaa suuntaa ja jos joku haluaa todellakin tietää mikä on totuus jossain asiassa niin hän voi itse ottaa raamatun käteensä ja ryhtyä tutkimaan mitä todellakin on kirjoitettu ja kun hän löytää jokaisesta asiasta Jeesuksen Kristuksen sovitustyön koko kirkkaudessaan, niin hän on silloin siinä asiassa päässyt kaikkeen tietämykseen ja voi siirtyä seuraavaan asiaan. Vain siten voi ihminen itse tulla omassa sydämessään tietämään ja tuntemaan ja ymmärtämään mitä kirjoitettu on. Se tie on pitkä ja raskas ja se vaatii kaiken. Ellei siihen ole valmis ja sydämessään halukas, niin en suosittele edes aloittamaankaan, sillä vain se joka on valmis antamaan kaikkensa ja uhraamaan kaikkensa Jumalan Sanan tähden voi sen myös saavuttaa. Sitä tietä minäkin käyn, en niin kuin olisin jo kaiken saavuttanut, vaan käyn sitä kohden koska minulle Jumalan Sana on liian rakas voidakseni sen hyljätä.
T: Ben-Adam.

2

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirkon piispat kirjoittivat uuden testamentin moneen kertaan uusiksi.
      Johanneksen evankeliumia on vääristelty eniten.

• adamin.poika

ja se osoittaa sen, että heillä ei ole Rakkautta Totuuteen, niin kuin ei niilläkään jotka hyväksyvät nuo väännökset ja ilkivallan Jumalan Totuutta kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe