Tällä palstallahan piti aloittaa uusi nousukausi, mutta eihän täällä ole tapahtunut mitään!
Hopi, hopi. Nyt äkkiä kirjoittelemaan. Aivan sama mitä kirjoitatte, kunhan kirjoitatte :=))
Mä voisin vaikka kirjoittaa, että onpas ollut hieno ulkoiluilma tänään...ja on vieläkin. Mitä mieltä muut ovat? :=))
Mitä ihmettä!!
13
2455
Vastaukset
- yyyyyyh
Olet rasittava.
- Yxitypy
Ja mitenhän olen sinua rasittanut?
Sinä sitävastoin olet erittäin fiksu ja uskoisin että myös filmaattinen :=))
- muistikone
Muistatko miksi kahvikeskustelun palstalaiset siirtyivät aikanaan tänne tyhjälle lifestylepalstalle?
Syynä olit mm. sinä ja ystäväsi MOM, jotka sabotoitte kahvilassa kirjoittamista provoillasi ja mommin poistoilla. Sittemmin tulitte sitten tänne lifestylelle jatkamaan samaa. Mitäpä jos kokeilisit uudestaan kahvikeskusteluissa?- Yxitypy
vieläkin jaksat musu "ystävätär". Älyäisit jo viimein lopettaa, ja ole nyt siellä kahvipalstalla ihan rauhassa, äläkä tule tänne minulle huutelemaan. Minulla ei ole aikomustakaan tulla "teidän" kahvipalstalle, koska en pidä monesta siellä olevasta tyypistä.
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=)) - x-kaffelainen
Yxitypy kirjoitti:
vieläkin jaksat musu "ystävätär". Älyäisit jo viimein lopettaa, ja ole nyt siellä kahvipalstalla ihan rauhassa, äläkä tule tänne minulle huutelemaan. Minulla ei ole aikomustakaan tulla "teidän" kahvipalstalle, koska en pidä monesta siellä olevasta tyypistä.
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=))Kahvipalstalla on paskaa ja riidanhaluista porukkaa eikä siellä kukaan tervejärkinen viihdy!
- muistikone
Yxitypy kirjoitti:
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=))Ystävättäresi enkä ole myöskään kahvipalstalla, mutta muistan hyvin käyttäytymisesi. Eipä näytä tavat typyllä muuttuneen. Missä typy, siellä ongelma.
- ....................
muistikone kirjoitti:
Ystävättäresi enkä ole myöskään kahvipalstalla, mutta muistan hyvin käyttäytymisesi. Eipä näytä tavat typyllä muuttuneen. Missä typy, siellä ongelma.
...siellä myös analyyzi, Synnove, napander, jne.
miljoonanikki
Judkesta mustasukkaisena kierteelee hyljättyjen palstojen nurkkia
luita kaluten
muita pelotellen
puskista
muuten vaan kännissä - ananapasynno 1milj
.................... kirjoitti:
...siellä myös analyyzi, Synnove, napander, jne.
miljoonanikki
Judkesta mustasukkaisena kierteelee hyljättyjen palstojen nurkkia
luita kaluten
muita pelotellen
puskista
muuten vaan kännissäIhanks totta?
Olenko onnistunut pelottelemaan jotakuta?
Mahtoko säikkyä kovastikin?
- klukluxklan
tuon paskan huuhaalta tännekin nurkkiin ruikkimaan
Jos sulla ylipäätään on niitä suhteuta ylläpitoon joilla aina kehut
niin bannauta tuo aivokääpiö joka pyrkii palstojen kunkuksi. - tämäkö ihanaa
- Yxitypy
Tässähän alkaa tuntea itsensä ihan yli-ihmiseksi, kun mä pystyn hajoittamaan palstoja, ja raahaamaan toisilta palstoilta porukan minne haluan.
Kiitos vaan kovasti kaikille. Nyt vasta alan tiedostamaan kykyni :=))
Niin ja vielä yks asia unohtui. Suhteet ylläpitoon ovat melkoiset, joten varokaa! Voin kilauttaa Pekalle että laittaa bannin jokaiselle joka ryhtyy minulle kovin hankalaksi :=))- m.o.t..
Tunne itseäsi yli-ihmiseksi. Sillä ali-ihminen olet ja sellaisena pysyt.
- Alien-8
Täällä Selkämeren rannoillakin.Entäs siellä Oulussa?Taitaa typy joutua putsaamaan pihamaataan traktorilla;))Tundran talvi ei anna armoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812