Tällä palstallahan piti aloittaa uusi nousukausi, mutta eihän täällä ole tapahtunut mitään!
Hopi, hopi. Nyt äkkiä kirjoittelemaan. Aivan sama mitä kirjoitatte, kunhan kirjoitatte :=))
Mä voisin vaikka kirjoittaa, että onpas ollut hieno ulkoiluilma tänään...ja on vieläkin. Mitä mieltä muut ovat? :=))
Mitä ihmettä!!
13
2500
Vastaukset
- yyyyyyh
Olet rasittava.
- Yxitypy
Ja mitenhän olen sinua rasittanut?
Sinä sitävastoin olet erittäin fiksu ja uskoisin että myös filmaattinen :=))
- muistikone
Muistatko miksi kahvikeskustelun palstalaiset siirtyivät aikanaan tänne tyhjälle lifestylepalstalle?
Syynä olit mm. sinä ja ystäväsi MOM, jotka sabotoitte kahvilassa kirjoittamista provoillasi ja mommin poistoilla. Sittemmin tulitte sitten tänne lifestylelle jatkamaan samaa. Mitäpä jos kokeilisit uudestaan kahvikeskusteluissa?- Yxitypy
vieläkin jaksat musu "ystävätär". Älyäisit jo viimein lopettaa, ja ole nyt siellä kahvipalstalla ihan rauhassa, äläkä tule tänne minulle huutelemaan. Minulla ei ole aikomustakaan tulla "teidän" kahvipalstalle, koska en pidä monesta siellä olevasta tyypistä.
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=)) - x-kaffelainen
Yxitypy kirjoitti:
vieläkin jaksat musu "ystävätär". Älyäisit jo viimein lopettaa, ja ole nyt siellä kahvipalstalla ihan rauhassa, äläkä tule tänne minulle huutelemaan. Minulla ei ole aikomustakaan tulla "teidän" kahvipalstalle, koska en pidä monesta siellä olevasta tyypistä.
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=))Kahvipalstalla on paskaa ja riidanhaluista porukkaa eikä siellä kukaan tervejärkinen viihdy!
- muistikone
Yxitypy kirjoitti:
Siellä kun on niin paljon kaltaisiasi, eli liian tosikkoa porukkaa, joille palstaelämä on käynyt liian totiseksi. Eli ei enää eroteta mikä on todellista elämää ja mikä virtuaalia :=))Ystävättäresi enkä ole myöskään kahvipalstalla, mutta muistan hyvin käyttäytymisesi. Eipä näytä tavat typyllä muuttuneen. Missä typy, siellä ongelma.
- ....................
muistikone kirjoitti:
Ystävättäresi enkä ole myöskään kahvipalstalla, mutta muistan hyvin käyttäytymisesi. Eipä näytä tavat typyllä muuttuneen. Missä typy, siellä ongelma.
...siellä myös analyyzi, Synnove, napander, jne.
miljoonanikki
Judkesta mustasukkaisena kierteelee hyljättyjen palstojen nurkkia
luita kaluten
muita pelotellen
puskista
muuten vaan kännissä - ananapasynno 1milj
.................... kirjoitti:
...siellä myös analyyzi, Synnove, napander, jne.
miljoonanikki
Judkesta mustasukkaisena kierteelee hyljättyjen palstojen nurkkia
luita kaluten
muita pelotellen
puskista
muuten vaan kännissäIhanks totta?
Olenko onnistunut pelottelemaan jotakuta?
Mahtoko säikkyä kovastikin?
- klukluxklan
tuon paskan huuhaalta tännekin nurkkiin ruikkimaan
Jos sulla ylipäätään on niitä suhteuta ylläpitoon joilla aina kehut
niin bannauta tuo aivokääpiö joka pyrkii palstojen kunkuksi. - tämäkö ihanaa
- Yxitypy
Tässähän alkaa tuntea itsensä ihan yli-ihmiseksi, kun mä pystyn hajoittamaan palstoja, ja raahaamaan toisilta palstoilta porukan minne haluan.
Kiitos vaan kovasti kaikille. Nyt vasta alan tiedostamaan kykyni :=))
Niin ja vielä yks asia unohtui. Suhteet ylläpitoon ovat melkoiset, joten varokaa! Voin kilauttaa Pekalle että laittaa bannin jokaiselle joka ryhtyy minulle kovin hankalaksi :=))- m.o.t..
Tunne itseäsi yli-ihmiseksi. Sillä ali-ihminen olet ja sellaisena pysyt.
- Alien-8
Täällä Selkämeren rannoillakin.Entäs siellä Oulussa?Taitaa typy joutua putsaamaan pihamaataan traktorilla;))Tundran talvi ei anna armoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353