Miksi ja mitävarten täytyy heittää jatkuvasti kysymyksiä, onko henkilö lesbo, homo tai bii ? Tulee ensimmäisenä mieleen kysyjä itse, onko hänellä itsellänsä taipumuksia kyseiseen.
Tanssii tähtien kanssa on tanssiohjelma, upea sellainen, nauttikaamme tanssiesityksistä hyvästä musiikista ja jätetään kaikki muut arvuuttelut taka-alalle.
ON AIKOIHIN ELETTY
3
550
Vastaukset
- edustajaa,
kuten Pirkko Mannola viime vuonna - tulihan hän sentään toiseksi ?
- Kanki Kakkonen
Ei ihan eläkeikäisiä, vanhimpia taitavat olla näyttelijät Silvo (48 v.) ja Veijonen (51 v.). Näistä Silvo pärjäsi paremmin, Veijonen ja Rostedt jakavat tämänvuotisen "kanki-Kaikkosen" roolin. Naisista Anna Perho oli kömpelöin.
Iloinen yllätys oli joukon tuntemattomin, Nasima, joka näytti aidosti nauttivan tanssista.
Laura Voutilainen tanssi odotetusti hyvin, mutta mistä se kaamea kampaus tuli? Se olisi sopinut johonkin 80-luvun discotanssiin, ainakin minulle tuli mieleen Tina Turner.
- tunut.
varten moni, joka em. mainitsemiisi ryhmiin kuuluu, haluaa sitä automaattisesti toitottaa. Osallistua esim. kulkueisiin julistamaan asiaa...ei kyllä itseä kiinnosta vähääkään, kenestä joku on sillä lailla kiinnos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254