Juontaja vaihdos, kiitos!

DWTS

Pakko ilmaista kritiikkini. TTK ohjelma ihan jee, mutta Mikko Leppilampi oli tosi huono valinta toiseksi juontajaksi. Vappu niin ihanan eloisa, iloinen, sanavalmis ja AITO! Mikolta nämä puuttuivat. Mikko on niin feikki ja epäaito. Sain sellaisen tunteen että hän ei tarkoittanut sanoja ja vaan veti hirveetä roolia (olen nyt innoissani ja kehun roolia). Kauheaa!

Niin ja vinkkinä seuraavalle juontajalle , että kyllähän sitä kannattaisi ihmisten ja parien nimet opetella, kun ei varmaan osallistujien nimet tullut puun takaa!!!

24

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsafsdf

      Samaa mieltä. Sain itsekin hänestä jotenkin feikin kuvan

      • pairjfo

        Hän juonsi euroviisut aikanaan hyvin, jotenkin hänen äänensä kuulostaa paremmalta, kun hän puhuu englantia tai ranskaa.


    • Wappu silti paras

      Antakaa Mikolle armoa, sehän on vaan töissä! Onko unohtunut miten ällöttävänä naminamina Marcoa joskus pidettiin, sen tyyliin vaan taidettiin tottua vuosien saatossa. Mun mielestä ei oo mitään feikkiydessä eroa Marcon ja Mikon välillä. Itse kuitenkin fanitan Vappua, se on ylivoimainen :)

    • Mallit ripustimiksi

      Olen samaa mieltä, oli kamalaa kun Mikko Leppilampi yritti juontaa tanssii tähtien kanssaa suoraa lähetystä.
      Kyllä Marco oli aito, sanavalmis ja tunneälyinen, tilannetajuinen. Mikko taas kuin pölkky! Ei malli sovi juontohommiin.

      Vaihtakaa se juontaja tai loppuu ohjelman katsominen!
      Vappu oli pistetty sinne vastaanottamaan tanssipareja, laittakaa edes se sanavalmiipi Vappu siihen juontoon ja Mikko pihalle : )

      • sfdaefd

        vaan Mikkohan on koulutettu näyttelijä. Ei mikään malli.


    • ei tykkää moisesta

      No kyllähän tuon pimiän roikottaminen ihmetyttää paljon enemmän. Nytkin ennen mainoskatkoa sanoi ensin ketä tulee katkon jälkeen, ja sitten sitä nauratti niin, että kitapurjeet lepatti. Oliko se aineissa vai mikä helvetin hepuli sille taas tuli? Jumaliste tuon ikäisen tantan olisi jo pitänyt oppia juontajan taitoa, mikä vittu sitä naurattaa? Ärsyttävä, onneksi ei ole enää BB:ssä!

      • 8+11

        Ja BB:kö ei sinusta oo yhtään idioottimaisen ärsyttävä ohjelma, mut Vappu vaan on niiin kamalan ärsyttävä..?


    • Johanon

      Kiitos hyvästä juontamisesta. Ei mitään haittaa vaikka joskus suorassa lähetyksessä menee jauhot ja ryynit sekaisin.Kokonaisuus ratkaisee.Kaunis ääni. Hyvä käytös.Hyvännäköinen koko pakkaus.Ei moitteen sanaa.

    • Vilhelm tans

      Mikko Takalempilampi on tökerö juontaja.Marco olisi ollut paras mahdollinen.Miksi sotkitte juontajan ?

    • Dancessa

      Katso millaista meno oli ensimmäisessä Suomen Dancen finaalissa.
      http://www.nelonen.fi/ohjelmat/dance/videot?vt=video_episode&vid=264999

      Voin etukäteen sanoa ensimmäisen finaalin katsoneena, että Axl Smith ohjelman juontaja on erinomainen valinta niin innoissaan ja tyylillä hän juontaa. Tansseissa nähtiin erilaisia, mielenkiitoisia ja taidokkaita esityksiä. Seksikyyttäkin riitti.

      Dance on mielestäni ykkösvalinta alle 35 vuotiaalle. Siitä ylöspäin aina 50 asti voi löytyä hajontaa Dancen ja Tanssi tähtein kanssa ja 50 vuotiaille Tanssi Tähtien kanssa on sopivampi. Mikäli sitten nuorten onnistumisien ja kehittymisen näkeminen kiinnostaa on valinta Dance.

      Todella vakuuttava oli Dancen avaus. Axl Smith viimeistään tämän jälkeen todistaa koko Suomelle, että hän on yksi maamme parhaista juontajista.

    • ????

      Samanlaisia hössöjä sekä Marco että Mikko. Ei kaksi ilman kolmatta, seuraavaksi Heikki Paasonen hössöttämään sitten meillä onkin melkoinen sekahedelmäsoppa. Itsensä ylittäminen on karmeinta katseltavaa......

    • tahdomme Marcon

      Tahdomme Marcon takaisin! Vappu on muuten ihan ok, mutta se nauru... Anteeksi Vappu, oot ihku, mutta naurat kuin rekkamies :(
      Eli Leppilampi ulos ja Bjurström takaisin :)

      • marco takas,marcolle tuon juontaminen sopi jotenkin paremmin.ei ole mitää mikkoa vastaan,mutta toi työ ei sille vaan kerta kaikkiaan sovi..olis vähän parempi dancessa =)))))


    • piipiloo

      niin nopeesti ja epäselvästi ettei selvää saa.

      • pusipusi

        Niin no Marcohan ei voi vetää nyt Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa, kun se juontaa samaan aikaan Nelosen Dance-kisaa. Janne Katajahan olis ollut hyvä valinta juontajaksi. Tai Timo Koivusalo. Ehkä Simo Frangen. (Tosin Simon tyylikään tuskin kaikkiin uppoaisi)


    • ssseeeffas

      Mutta onko juonnot kirjoitettu etukäteen? Onko Mikon pakko yrittää samanlaisia vitsejä ja sanontoja kuin Marco?

      Voisi kuulostaa paremmalta, jollei Mikko yrittäisi olla vitsikäv. Tulee aika ajoin sammakoita suusta. Asiallisempi linja voisi istua hänelle paremmin.

    • mikkofani

      Ekasta kerrasta jo paljon rauhallisempi! Eli hyvin menee - jatka samaan malliin!

      • hanneloore

        Mikko on ihana. Ja tykkää naisista, toisin kuin...
        Kiitos Mikko.


      • Tanssii
        hanneloore kirjoitti:

        Mikko on ihana. Ja tykkää naisista, toisin kuin...
        Kiitos Mikko.

        Leppilampi pois ohjelmasta - puhuu liian nopeasti ja pinnallisesti!
        Ei-aito


    • on yhtä hyvä

      kuin siinä muutama vuosi sitten toteutetussa ja paljon hehkutetussa ohjelmassa (joka häipyi eetteristä vähin äänin vissiin 3 esityskerran jälkeen) Andre Wikströmin kanssa eli aivan paska. En voi käsittää miten tällä kaverilla on mitään töitä näyttelemisen / juontamisen saralla. Luojan kiitos ei ole vielä laulanut TTK:ssa (varmaan sekin vielä nähdään).

      • Rennompi&Aidompi

        Hei,

        Oma kantani on että Mikko Lempilampi pilaa hienoa ohjelmaa, on ihan LIIAN feikki ja heppoisia höpisevä.
        & Keskeyttää turhan usein, kun joku muu puhuu. Eihän vaan ole itseään täynnä?
        Vaihtoon ja pikaisesti


      • Zeeebra
        Rennompi&Aidompi kirjoitti:

        Hei,

        Oma kantani on että Mikko Lempilampi pilaa hienoa ohjelmaa, on ihan LIIAN feikki ja heppoisia höpisevä.
        & Keskeyttää turhan usein, kun joku muu puhuu. Eihän vaan ole itseään täynnä?
        Vaihtoon ja pikaisesti

        eikö voisi koko höpinäosuuden hoitaa siinä tuomareiden luona yhdellä juontajalla eli Vapulla?


      • samaamieltäjuuu
        Zeeebra kirjoitti:

        eikö voisi koko höpinäosuuden hoitaa siinä tuomareiden luona yhdellä juontajalla eli Vapulla?

        Mikolta ei luonnistu vitsailu, yrittää olla liian marcomainen. ehkäpä se siitä sitten ajan kanssa lutviutuu


    • raatirallaa

      Mikko on kuolettavan tylsä ja tuntuu olevan ihan yhtä pihalla kuin Laura ja Satu. Juuri tuossa kotiraadin kanssa mietittiin kuinka Leppilampi on muuttunut kuin koppavammaksi, katkeraksi, ylimieliseksi viime vuosien aikana. Marko oli sentään aidosti energinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe