Millaisella marginaalilla olette saaneet lainaa sijoitusasuntoa tai osakesijoituksia varten?
100 kilon lainaan reaalivakuuksilla Sampopankki tarjosi alustavassa keskustelussa "luokkaa 2%" ja halusi nostaa olemassaolevan asuntolainan marginaalia lähemmäs nykytasoa.
Taidan vaihtaa pankkia...
Sijoituslainan marginaali?
3
931
Vastaukset
- lopetteleva v-isäntä
Riippuu kuten arvaatkin vakuuksista, jos vakuudet on 100% saa ainakin minä mistä vaan alle 1 % ja muutama vuosi takaperin 0,30 %,
Mutta sijoitusasunnossakaan ei varmasti rahat ole turvassa, varsinkaan jos olet aloittelija.
Helpolla on 2/3 menetetty, kun tulee huono oikeasti hankala ja asunnon tuhoava vuokralainen,
jolta ei todella koskaan mitään saa.
niitä on paljon ja he ovat taitavia löytämään kokemattomat vuokra-isännät.
Kun on hankalat vuokralaiset, ei sellaista kukaan osta, eikä pakkohuutokaupassakaan kukaan uskalla oikeaan hintaan ostaa,
ties ? kuinka hankala vuokralainen tai mahdollisesti vuokraisäntäkin käyttäytyy,
ei ainakaan itse uskaltaisi sellaiseen pakkohuutokaupasta ostettuun asuntoon pitkään aikaa muuttaa.
Jos omarahoitus on oikeasti puolet, eiköhän se ole lähellä 1% tai allekin.- luotto 911
Ikävää, että sinulla on huonoja kokemuksia. Millaista asuntoa olet vuokrannut ulos ? Oletko hakenut häädön vuokralaisille maksamattoimien vuokrien takia ? Minkä takia asunto on mennyt pakkohuutokauppaan ?
- luotto 911
Otin sijoitusasuntoon lainaa 3 kk euriboriin sidottua lainaa. Korko on loppu vuodelle 1.578 ja kun siihen lisätään kuukausittaisista lyhennyksitä tuleva 2 € maksu, tulee vuosikoroksi tuo 2 %. Lainaa tarvitsin kolmasosan siitä mitä sinä. Vakuudet oli ennestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841