Mihin joukkoon kuulut ??

totuus tekee vapaaks

1.Korinttolaiskirje: Luku 6:9 ja 10 Jeesus sanoo:

Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö.
Eivät huorintekijät,
ei epäjumalanpalvelijat,
ei avionrikkojat,
ei hekumoitsijat
eikä miehimykset,
eivät varkaat,
ei ahneet,
ei juomarit,
ei pilkkaajat
eivätkä anastajat
saa periä Jumalan valtakuntaa.

Jos kuulut johonkin yllä olevaan joukkoon, niin tee parannus ja käänny Jeesuksen puoleen..Hän rakastaa sinua ja tahtoo antaa syntisi anteeksi...

www.kotisatama.net

10

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi_tollo_jostain

      Muaha. Jos minulta kysytään niin en haluakaan periä mitään Jumalan valtakuntaa. Vaikuttaa aika tylsältä paikalta.

    • fghfghfghgfh

      En edes ole mitään näistä listaamistasi. Älä luota zombeihin, varsinkaan Jeesus nimisiin!

    • Alakertaan

      Menen mieluummin kaltaiseni joukkoon, on tullut joskus vähän käytyä huorissa, ei kai siinä mitään väärää,
      maksettu on palveluista, joskus yli pyydetyn hinnan.
      Epäjumalia tulee palvottua alvariinsa, jos yletön raha siksi määritellään.
      Aviota on kyllä tullut rikottua, niin teki kyllä vaimokin.
      Hekumoitua tulee päivittäin, ainakin kauniita naisia.
      Mikä on miehimys, jos se tarkoittaa homoja, siinä mielessä olen kuivilla,
      lihaa syövä heteromies.
      Varastanutkin joskus olen, ainakin parkkiaikaa kun olen käynyt kääntämässä kiekkoon lisää aikaa.
      Ahne olen jatkuvasti, haluan kaikkea aina lisää, varsinkin mummon makaroonilaatikkoa ahnehdin
      ylettömästi lisää. Tunnen siitä suurta häpeää kun muille ei tahdo jäädä mitään.
      Juomari olen aina ollut, koulussa kokista, meni hampaat huonoiksi. Myöhemmin kaljaa ja kossua.
      Pilkattua tulee joskus Jehovia jotka tunkevat ovesta sisään, heidän kiintiönsä paratiisiin tuli
      alunperin valituksi niin pieneksi, ettei sinne ole ollut asiaa viimeiseen sataan vuoteen.
      Eikö anastaja ole jokseenkin sama kuin varas. Okei , näpistyksestä selviää kai sakoilla. En vaivaudu
      moiseen. Sen suhteen omatunto puhdas.

      Koska kuulun jokseenkin kokonaan edellä mainittuun joukkoon, oletko varma, että tekemällä mainitsemasi
      parannus, mitä se sitten tarkoittaakaan, riittää, kääntymällä Jeesuksen puoleen. Hänkö sitten rakastaa
      minua ja tahtoo antaa syntini anteeksi, hetkinen , siis vain tahtoo, eikä varmasti anna niitä anteeksi.

      Joudunko sittenkin alakerran krouveihin ja huorataloihin viinan laskijaksi ja puliveivariksi, kiitos.

      • Taivastiellä

        "Joudunko sittenkin alakerran krouveihin ja huorataloihin viinan laskijaksi ja puliveivariksi, kiitos."

        Voisit lukea tarkemmin, mitä Jeesus helvetistä sanoo, niin et sinne kaipaisi. Se EI ole sitä mitä luulet. Et sinä sinne joudu, jos tosiaan täydestä sydämestäsi parannuksen synneistäsi tahdot tehdä ja pyydät Jeesusta sydämesi Herraksi. Hän todella rakastaa sinua niin paljon, että meni ristille SINUNKIN syntiesi sovitukseksi ja omalla verellään SOVITTI KAIKKI synnit. Se täytetty työ pitää vain ottaa vastaan ja USKOA Jeesus Jumalaksi ja että Hän on ylösnoussut ja elää tänäänkin.

        On VAIN yksi tie taivaaseen Jumalan tykö, JEESUS KRISTUS! Hän itse sanoi: " Minä olen TIE ja TOTUUS ja ELÄMÄ." Uskotko sen?


      • alakertaan
        Taivastiellä kirjoitti:

        "Joudunko sittenkin alakerran krouveihin ja huorataloihin viinan laskijaksi ja puliveivariksi, kiitos."

        Voisit lukea tarkemmin, mitä Jeesus helvetistä sanoo, niin et sinne kaipaisi. Se EI ole sitä mitä luulet. Et sinä sinne joudu, jos tosiaan täydestä sydämestäsi parannuksen synneistäsi tahdot tehdä ja pyydät Jeesusta sydämesi Herraksi. Hän todella rakastaa sinua niin paljon, että meni ristille SINUNKIN syntiesi sovitukseksi ja omalla verellään SOVITTI KAIKKI synnit. Se täytetty työ pitää vain ottaa vastaan ja USKOA Jeesus Jumalaksi ja että Hän on ylösnoussut ja elää tänäänkin.

        On VAIN yksi tie taivaaseen Jumalan tykö, JEESUS KRISTUS! Hän itse sanoi: " Minä olen TIE ja TOTUUS ja ELÄMÄ." Uskotko sen?

        Kiitos Herra Jeesuksen Kristuksen sovintokuoleman myös minä kurja syntinen saan anteeksi
        syntitaakkani. En halua helvettiin vaan uudestisyntyneenä valkaistuin vaattein taivaan iloihin,
        missä harput soivat ja eikä kärsimystä ole.


    • Hoshanii

      Sinä kirjoittaja etkö ymmärrä olevasi huorin tekijä? Helluntai oppi on henkistä huoruutta, joka on kehitetty amerikassa. Raamatullisesti se ei ole puhdasta opetusta. Kielilläpuhuja on ensimmäisen luokan kansalainen ja on Kristuksen morsian, joka pääsee ensimmäiseen ylösnousemukseen. Täysin järjetöntä opetusta, vailla Raamatun tukea. Ette ymmärrä esikoisjoukon olemassaoloa ja sen merkitystä. Ette ymmärrä uutta " virttä" alkutekstissä ei ole mainintaa virsi, vaan sanomaa so. henkistä ajattelutapaa, selittäen hengelliset hengellisesti.
      Miten lapsellisia teidän puhujienne selitykset ovatkaan!
      Muistakaa mitä Raamatussa on kerrottu " Oholasta" se sopii teihin. Viheriöitsevien puitten alla te olette haureutta harjoittaneet! Nuo viheriöivät puut ovat teidän saarnaajanne, nykyisin pastorinne!

      • 'kirjuri'

        Kylläpä oli tuomion tekstiä. Etkö itse ole lukenut Raamatusta: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." Ja miten olet niin varma, että SINÄ tiedät, mikä oikein on? Kyllä ihmetellä täytyy.


      • Hoshanii
        'kirjuri' kirjoitti:

        Kylläpä oli tuomion tekstiä. Etkö itse ole lukenut Raamatusta: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." Ja miten olet niin varma, että SINÄ tiedät, mikä oikein on? Kyllä ihmetellä täytyy.

        Raamattua minä ole lukenut 41v ajan ja sanonkin Sinulle, joka kirjoitit: " Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". " TEHKÄÄ OIKEA TUOMIO"! Niin on kirjoitettu!
        Ihmettelet sitä, että minä tiedän mikä on oikein. Omasta mielestään jokainen on tietävinää, mikä on oikein!
        Kuitenkin me voimme käydä keskustelua Raamatun kirjoitusten tuntemisen kautta.
        " Yksi puhukoon ja toiset arvostelkoot". Toteutuuko tämä missään kirkossa, tai missään seurakunnassa?
        Sen tähden totuuden tunteminen onkin kadonnut. Ikävä kyllä!


    • Ja minä kun hekumoin vasta toissapäivänä suklaalevyn ja viinilasillisen kanssa kirjaa lukiessani. Noh, eipä sitten saatu periä tämänkään jumalan valtakuntaa. Pahus.

      Noh, ekä ensi kerralla sitten...

    • PIAN...

      NEW WORLD ORDER
      ILLUMINATI/FREEMASONS(which is a lusiferian group) ARE MAKING KINGDOM FOR SOON COMING ANTICRIST AND RFID 666

      Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on tapahtumassa. Raamatun ennustukset käyvät toteen silmiemme alla. Jos et vielä ole sisällä Jumalan valtakunnassa, niin anna elämäsi Jeesukselle ennen kuin on liian myöhäistä. Jeesuksen toinen tulemus on aivan oven edessä.

      Pedon merkki Raamatussa:

      Ilmestyskija

      13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
      14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
      14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
      14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Tässä vielä Edesmenneen Aaron Russon haastattelu pedon merkistä, ihmisten siruttamisesta ja yhdestä maailman hallituksesta, jota antikristus asettuu hallitsemaan

      http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=rela ted
      http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
      (VIDEOSSA ESITETTIIN ETTÄ USKOVAT TEMMATTAISIIN ENNEN ANTIKRISTUKSEN AIKAA, SIITÄ EN OLE NIINKÄÄN VARMA)

      MENE JA JULISTA TÄMÄ TIETO ETEENPÄIN ENSIKSI NIILLE JOITA RAKASTAT ENITEN JA SITTEN KENELLE TAHANSA JONKA TAPAAT. ELÄ ARKAILE JA PELKÄÄ IHMISIÄ JA HEIDÄN MIELIPITEITÄÄN. OLE ROHKEA JA LUJA JA TAISTELE JALO USKON TAISTELU JA SELVIYDY VOITTAJANA PERILLE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe