olen miettinyt että ostan käytetyn maksupäätteen.
mitä minun taytyy tehdä sen jälkeen kun olen ostanut sen?
millaisia käyttökuluja siitä tulee suurinpiirtein kuukaudessa?
käytetty maksupääte?
5
1923
Vastaukset
- pääte?
"olen miettinyt että ostan käytetyn maksupäätteen.
mitä minun taytyy tehdä sen jälkeen kun olen ostanut sen?
millaisia käyttökuluja siitä tulee suurinpiirtein kuukaudessa? "
Paljonko olet voittamassa rahaa käytetyn ostamisella, eli kannattaako, jos kyseessä on kovin monta vuotta vanha laite?
Jos et tarvitse nimenomaan langatonta, kannettavaa maksupäätettä, niin saat PC-koneeseesi kytkettävän täysin tuliterän Ingenico 3300 maksupäätelaitteen 50 euron avausmaksulla Luottokunnalta. http://www.luottokunta.fi/fi/vastaanottopalvelut/maksupaatteet/maksupaatteet_pc_ymparistoon
Sen jälkeen kuukausimaksu 15,90€/kk
Oma käytetty laitteesi saattaa pamahtaa milloin tahansa, lakkaa lukemasta kortteja, ja sen korjaaminen ei enää rahallisesti kannata. Luottokunnan laitteella on ikuinen takuu, saat aina uuden laitteen tilalle jos tämä särkyy. Tietenkään lattialle ei saa pudotella.
.- yrittäjä47
oma kannettava maksupääte maksaa noin 650 euroa.
kyllä tuolle kuukausi maksulliselle laitteelle tulee hintaa pitkässä juoksussa muut kulut vielä - MAKSUA2
yrittäjä47 kirjoitti:
oma kannettava maksupääte maksaa noin 650 euroa.
kyllä tuolle kuukausi maksulliselle laitteelle tulee hintaa pitkässä juoksussa muut kulut vielä> oma kannettava maksupääte maksaa noin 650 euroa.
> kyllä tuolle kuukausi maksulliselle laitteelle tulee hintaa pitkässä juoksussa muut kulut vielä
Kyllä tuohon kannettavaan laitteeseenkin pitää ostaa se kk-maksullinen varmistuspalveluyhteys. Se voi äkkiä olla toista kymppiä kuussa alv minimimaksuillakin, ja usein tulee vielä kerran vuodessa maksettava "ylläpitomaksu" ohjelmista. Tietenkin jo tarvitset kannettavan, langattoman maksupäätteen niin tällainen on silloin hankittava.
Tuohon Luottokunnan systeemin 15,90/kk alv hintaan sisältyy kyllä kaikki, myös softapäivitykset ja huollot ja 24 h puhelinneuvonta. PC-kone tarvitaan, sillä laitteen mukana tulee PC:ssä pyörivä ohjelma jonka ruudulle ne korttimaksun summat naputellaan. Siis mikäli ei ole varsinaista Kassaohjelmaa ostettuna.
Ostotositteen tulostus A4-printterille tai kuittikirjoittimelle.
- lkjljkl
Kannattaa myös huomioida käytetyn laitteen ostossa, et mikäli siinä ei ole sirukortin lukulaitetta, ei sillä tee mitään vuoden päästä. Saattaa olla, ettei sille voi nytkään enää tehdä uutta sopimusta.
- pOINtpOINt
ostaa käytettyä kuin erittäin harvoin...Pointilla on hyvä systeemi vuokralaite n. 34€/kk sisältää laitteen ja tarvittavan siirto-ohjelman tai siis nettiyhteyden pankkiin...ON HYVÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829