Mullapas onkin enkeli :)

--------

Olen tosi onnellinen, arvatkaas miksi :)
Elämäni oli luisunut pois raiteiltaan, olin yksinäinen ja minua ahdisti. Kaverit ja tutut yrittivät käännyttää mua kukin omaan uskontoonsa. Koska näen auroja ja enneunia, niin muutamat ihmiset sanoi mulle, että "saatana yrittää houkutella sinua puolelleen". En siis ole uskossa, eikä se haittaa minua. Joka tapauksessa minua ahdisti näiden ihmisten kommentit ja jatkuvat käännytysyritykset ym. Ystäväni, joka uskoo enkeleihin sanoi minulle, että minun kannattaa pyytää enkeliäni antamaan minulle jonkinlaisen merkin/auttamaan minua löytämään oman polkuni tässä maailmassa. Minua huvitti koko ajatus, mutta kuitenkin keskityin pyytämään apua enkeliltä, jos minulla sellainen mahdollisesti olisi. Selitin kaikki ongelmani ääneen ja pyysin ratkaisua/apua niihin.
No kuinkas kävikään: Menin tänään istumaan ostarille ja minulla oli jostain ihmeen syystä vahva tunne, että jotain tulisi tapahtumaan. Olin ihan varma, että kohtaisin jonkun tärkeän ihmisen, jota en saisi ignoorata. Päätin jäädä odottamaan niin kauaksi aikaa, että minulle tapahtuisi ihme. Istuin siinä puolisen tuntia odottamassa, ja luokseni käveli iäkäs, ystävällinen nainen, joka istui ensin kauemmas minusta ja tuli sitten viereeni istumaan. Hän sanoi, ettei minun tarvitsisi lähteä pois penkiltä vaan että saisin jäädä siihen rauhassa istumaan. Äkkiä kysyin naiselta, että uskooko tämä kohtaloon. Nainen vastasi, ettei hän osaa sanoa. Hänen mielestään jokaisen tulisi itse päättää mihin uskoo. Äkkiä hän alkoi antaa minulle ohjeita, jotka olivat juuri minulle tarkoitettuja. Hän sanoi, ettei minun tarvitsisi pelätä mitään ja että minun tulisi pitää oma pääni kaikessa ja uskoa mihin itse haluan. Kerroin hänelle kaikista ongelmistani (jostain ihmeen syystä minulle tuli sellainen olo, että pystyisin puhumaan hänen kanssaan mistä tahansa, sillä hän vaikutti todella hyvältä ja ymmärtäväiseltä ihmiseltä). Hän vastaili minulle ja antoi neuvoja kaikkiin ongelmiini. "Usko mihin haluat, mutta pidä aina oma pääsi ja tarkastele sisintäsi", hän sanoi. Hänen mielestään kykyni ei ole paha. Hän sanoi, että jos sen käyttäminen tuntuu pahalta, niin minun tulisi yrittää olla ajattelematta/huomaamatta koko kykyä, mutta jos se tuntuu positiiviselta, niin minun kannattaisi ehdottomasti käyttää sitä. Kiitin häntä avusta ja lähdin kävelemään pois. Hän näytti vielä peukkua ja sanoi, että "pärjäile ja muista että se mihin itse uskot on tärkeintä, älä anna muiden horjuttaa sinua".

Minulla on siis sittenkin suojelusenkeli :)

5

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusiyhteys

      Voi miten ihana kokemus! On ihanaa olla yhteydessä omaan enkeliinsä. Harvat osaavat kuunnella enkeliään.

      Muista tämän naisen ohjeet! Ne olivat juuri sinulle tarkoitettu. Mikään ei ole sattumaa.

      • wwwwwäiski

        Ja mitä tästä kaikesta sitten opimme?

        Kun on etukäteen päättänyt uskoa johonkin yliluonnolliseen, niin se päätös on hyvin vahva. Sitä ei horjuta edes järkevä keskustelu vanhemman, kokeneemman ja ystävällisen ihmisen kanssa keskustelu. Niin vahva on ihmisen sisäinen kaipuu sysätä vastuu kaikesta jollekkin kummajaisvoimille.

        Pari ohjetta jos ei vielä avautunut:

        1. Sinulla ei ole mitään supervoimia. Olet tavallinen ihminen niinkuin me kaikki muutkin.
        2. Sinulla ei ole enkeliä. Ääneen puhuminen auttaa selkiyttämään ajatuksia ihan ilman satuolentojakin.
        3. Keskustele jatkossakin järkevien ihmisten kanssa, se on hyödyllisempää kuin satuolentohaihattelut.


      • Jalat maassa!
        wwwwwäiski kirjoitti:

        Ja mitä tästä kaikesta sitten opimme?

        Kun on etukäteen päättänyt uskoa johonkin yliluonnolliseen, niin se päätös on hyvin vahva. Sitä ei horjuta edes järkevä keskustelu vanhemman, kokeneemman ja ystävällisen ihmisen kanssa keskustelu. Niin vahva on ihmisen sisäinen kaipuu sysätä vastuu kaikesta jollekkin kummajaisvoimille.

        Pari ohjetta jos ei vielä avautunut:

        1. Sinulla ei ole mitään supervoimia. Olet tavallinen ihminen niinkuin me kaikki muutkin.
        2. Sinulla ei ole enkeliä. Ääneen puhuminen auttaa selkiyttämään ajatuksia ihan ilman satuolentojakin.
        3. Keskustele jatkossakin järkevien ihmisten kanssa, se on hyödyllisempää kuin satuolentohaihattelut.

        Enkelihän se ei oikeasti ollut, olipahan vain iän viisastama ja sivistynyt vanhus, joka antoi sinulle hyviä ja kenties itse koettuja elämänohjeita!
        Tällaisia "enkeleitä" on paljonkin, mutta eivät nämä virtaskat tai lahtiskat mitään enkeleitä ole!


      • ....................
        wwwwwäiski kirjoitti:

        Ja mitä tästä kaikesta sitten opimme?

        Kun on etukäteen päättänyt uskoa johonkin yliluonnolliseen, niin se päätös on hyvin vahva. Sitä ei horjuta edes järkevä keskustelu vanhemman, kokeneemman ja ystävällisen ihmisen kanssa keskustelu. Niin vahva on ihmisen sisäinen kaipuu sysätä vastuu kaikesta jollekkin kummajaisvoimille.

        Pari ohjetta jos ei vielä avautunut:

        1. Sinulla ei ole mitään supervoimia. Olet tavallinen ihminen niinkuin me kaikki muutkin.
        2. Sinulla ei ole enkeliä. Ääneen puhuminen auttaa selkiyttämään ajatuksia ihan ilman satuolentojakin.
        3. Keskustele jatkossakin järkevien ihmisten kanssa, se on hyödyllisempää kuin satuolentohaihattelut.

        Miksi sanoit noin? Ihan siis mielenkiinnosta haluan kysyä syytä, joka sai sinut kirjoittamaan tuon viestin?


    • ENKELI!

      on oma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe