Voisitko yst. kertoa, että saanko hakemani työpaikan? Tai onko alanvaihto tässä vaiheessa elämää järkevää?
Saanko haluamani miehen? Ollaan tekemisissä melkein päivittäin, ei "sellaisissa" merkeissä, mutta muuten tärkeiden asioiden tiimoilta.
Tämä tällainen juttu on minulle uutta, joten en tiedä täytyykö tässä vaiheessa kertoa itsestä jotain... No, muutamalla sanalla: olen pitkä, tummatukkainen, 35v ja äiti.
Kiitos etukäteen.
Sinulle näkijä!
4
287
Vastaukset
- Vkj10 edelleen
nosto
- edelleen Vkj10
Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...
edelleen Vkj10 kirjoitti:
Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...
Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...
Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?
Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)- samainen Vkj10
cherrykirsikka kirjoitti:
Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...
Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?
Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)Tieto siitä, etten saisi hakemaani työpaikkaa ei ole yllätys, koska tiedän, että hakijoita siihen on tosi paljon. Ja tämän miehen suhteen, hän on sekä ujo että estynyt, juuri hiljakkoin alkanut tapailla yhtä naista, ikävä kyllä. Mutta jollain tasolla sisällä ehkä kuitenkin olisin sitä mieltä, että hän voisi olla mulle "se oikea", kaikesta huolimatta. Ehkä en heitä vielä kirvestä kaivoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483