Sinulle näkijä!

Vkj10

Voisitko yst. kertoa, että saanko hakemani työpaikan? Tai onko alanvaihto tässä vaiheessa elämää järkevää?
Saanko haluamani miehen? Ollaan tekemisissä melkein päivittäin, ei "sellaisissa" merkeissä, mutta muuten tärkeiden asioiden tiimoilta.

Tämä tällainen juttu on minulle uutta, joten en tiedä täytyykö tässä vaiheessa kertoa itsestä jotain... No, muutamalla sanalla: olen pitkä, tummatukkainen, 35v ja äiti.

Kiitos etukäteen.

4

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vkj10 edelleen

      nosto

      • edelleen Vkj10

        Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...


      • edelleen Vkj10 kirjoitti:

        Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...

        Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...

        Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?

        Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)


      • samainen Vkj10
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...

        Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?

        Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)

        Tieto siitä, etten saisi hakemaani työpaikkaa ei ole yllätys, koska tiedän, että hakijoita siihen on tosi paljon. Ja tämän miehen suhteen, hän on sekä ujo että estynyt, juuri hiljakkoin alkanut tapailla yhtä naista, ikävä kyllä. Mutta jollain tasolla sisällä ehkä kuitenkin olisin sitä mieltä, että hän voisi olla mulle "se oikea", kaikesta huolimatta. Ehkä en heitä vielä kirvestä kaivoon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe