Voisitko yst. kertoa, että saanko hakemani työpaikan? Tai onko alanvaihto tässä vaiheessa elämää järkevää?
Saanko haluamani miehen? Ollaan tekemisissä melkein päivittäin, ei "sellaisissa" merkeissä, mutta muuten tärkeiden asioiden tiimoilta.
Tämä tällainen juttu on minulle uutta, joten en tiedä täytyykö tässä vaiheessa kertoa itsestä jotain... No, muutamalla sanalla: olen pitkä, tummatukkainen, 35v ja äiti.
Kiitos etukäteen.
Sinulle näkijä!
4
210
Vastaukset
- Vkj10 edelleen
nosto
- edelleen Vkj10
Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...
edelleen Vkj10 kirjoitti:
Eikö kukaan näe mulle mitään?!? Nyyh...
Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...
Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?
Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)- samainen Vkj10
cherrykirsikka kirjoitti:
Hei vaan, ei varmaankaan ole kyse siitä ettei juuri sinulle nähtäisi, täällä on vaan vastaajia ajoittain ainakin tosi vähän eikä yksi ehdi kaikkea...
Tällä hetkellä näyttäisi valitettavasti siltä, että et tule valituksi ko. työpaikkaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö alanvaihto olisi mahdollista, sen aika ei vaan ole vielä. Miesrintamalla näyttää paremmalta, selkeää valonkajoa horisontissa, joskin jonkin sortin esteitä on vielä ylitettävä ennen kuin tunteenne realisoituvat suhteen tasolle. Lämpöä ja molemminpuolista kiinnostusta näkyy kuitenkin jo nyt ja mahdollista sielunkumppanuuttakin. Jompikumpi taitaa olla aika ujo tai muulla tavoin estynyt - mieskö..?
Kaunista syksyn jatkoa Sinulle t. cherry :-)Tieto siitä, etten saisi hakemaani työpaikkaa ei ole yllätys, koska tiedän, että hakijoita siihen on tosi paljon. Ja tämän miehen suhteen, hän on sekä ujo että estynyt, juuri hiljakkoin alkanut tapailla yhtä naista, ikävä kyllä. Mutta jollain tasolla sisällä ehkä kuitenkin olisin sitä mieltä, että hän voisi olla mulle "se oikea", kaikesta huolimatta. Ehkä en heitä vielä kirvestä kaivoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062