Ensimmäinen käännekohtani tuli nuoruudessa. Silloin lähdin synnin teille. Kuvaan tulivat tupakka, alkoholi ja varkaudet. Noista katkerin asia oli varastus. Paaduin kokonaan. Varastus ei tuntunut oikeastaan missään.
No tuli toinen käännekohta noin 24 vuotiaana. Tuli hätä pelastuksesta. Tiesin että olin matkalla kadotukseen. Oli hätä että jos kuolen joudun helvettiin. Tuli tarve sopia asiat jotka olin nuoruudessani tehnyt. Herra antoi voimia ja sovin varkauteni. Toiset antoivat asian olla eivät perineet maksua mutta joillekin maksoin varastamani tavarat. Löysin anteeksi antamuksen Jeesuksen sovitus työssä. Sain omistaa Jeesuksen omakohtaiseksi Vapahtajaksi minun syntieni sovittajaksi. Kiitos Herralle että sain tämän armon että sain kääntyä Jeesuksen omaksi. Suosittelen tätä siunattua taivastietä joka vie kerran perille ihananaan taivaan kotiin.
2 käännekohtaa
1
637
Vastaukset
- Eleutheria
Sydämeni on iloinen puolestasi!
Vain Jeesuksen avulla voimme saada elämällemme Uuden suunnan, ihan sama mitä on menneisyydessämme tapahtunut tai mitä olemme tehneet..
Minäkin sain uuden suunnan, Jumalan suuren armon avulla. Jumalalle Kiitos ja Kunnia! Kaikkein parasta on uudessa elämässäni tietää se, miten paljon Jumala Rakastaa minua, juuri tälläisena mitä olen. Minun ei tarvitse teeskennellä mitään, voin joka päivä rehellisesti kertoa Taivaan Isälle kaikki asiat elämästäni, niin hyvät kuin ikävätkin asiat.
Ja tieto Rakastavasta Jumalasta on matkani Voima.
Jumala on Rakkaus ja tämä Rakkaus on tarkoitettu kaikille ihmisille. Jos haluamme saada henkilökohtaisen yhteyden Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, koko maailmankaikkeuden Luojaan, voimme koska tahansa kääntyä Jeesuksen Kristuksen puoleen. Jeesus Kristus on Tie, Totuus ja Elämä. Hän haluaa mielellään näyttää jokaiselle meistä Tien Taivaan Isän luo.
Jumala siunatkoon jokaista tämän keskustelufoorumin lukijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818