2 käännekohtaa

tänään auttaa Herra

Ensimmäinen käännekohtani tuli nuoruudessa. Silloin lähdin synnin teille. Kuvaan tulivat tupakka, alkoholi ja varkaudet. Noista katkerin asia oli varastus. Paaduin kokonaan. Varastus ei tuntunut oikeastaan missään.
No tuli toinen käännekohta noin 24 vuotiaana. Tuli hätä pelastuksesta. Tiesin että olin matkalla kadotukseen. Oli hätä että jos kuolen joudun helvettiin. Tuli tarve sopia asiat jotka olin nuoruudessani tehnyt. Herra antoi voimia ja sovin varkauteni. Toiset antoivat asian olla eivät perineet maksua mutta joillekin maksoin varastamani tavarat. Löysin anteeksi antamuksen Jeesuksen sovitus työssä. Sain omistaa Jeesuksen omakohtaiseksi Vapahtajaksi minun syntieni sovittajaksi. Kiitos Herralle että sain tämän armon että sain kääntyä Jeesuksen omaksi. Suosittelen tätä siunattua taivastietä joka vie kerran perille ihananaan taivaan kotiin.

1

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eleutheria

Sydämeni on iloinen puolestasi!

Vain Jeesuksen avulla voimme saada elämällemme Uuden suunnan, ihan sama mitä on menneisyydessämme tapahtunut tai mitä olemme tehneet..

Minäkin sain uuden suunnan, Jumalan suuren armon avulla. Jumalalle Kiitos ja Kunnia! Kaikkein parasta on uudessa elämässäni tietää se, miten paljon Jumala Rakastaa minua, juuri tälläisena mitä olen. Minun ei tarvitse teeskennellä mitään, voin joka päivä rehellisesti kertoa Taivaan Isälle kaikki asiat elämästäni, niin hyvät kuin ikävätkin asiat.
      Ja tieto Rakastavasta Jumalasta on matkani Voima.

Jumala on Rakkaus ja tämä Rakkaus on tarkoitettu kaikille ihmisille. Jos haluamme saada henkilökohtaisen yhteyden Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, koko maailmankaikkeuden Luojaan, voimme koska tahansa kääntyä Jeesuksen Kristuksen puoleen. Jeesus Kristus on Tie, Totuus ja Elämä. Hän haluaa mielellään näyttää jokaiselle meistä Tien Taivaan Isän luo.

Jumala siunatkoon jokaista tämän keskustelufoorumin lukijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      176
      14526
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      117
      10380
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      105
      9247
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      25
      8700
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      47
      8341
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      49
      6857
    7. 170
      6433
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      141
      5276
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      29
      5262
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      421
      1440
    Aihe