Ensimmäinen käännekohtani tuli nuoruudessa. Silloin lähdin synnin teille. Kuvaan tulivat tupakka, alkoholi ja varkaudet. Noista katkerin asia oli varastus. Paaduin kokonaan. Varastus ei tuntunut oikeastaan missään.
No tuli toinen käännekohta noin 24 vuotiaana. Tuli hätä pelastuksesta. Tiesin että olin matkalla kadotukseen. Oli hätä että jos kuolen joudun helvettiin. Tuli tarve sopia asiat jotka olin nuoruudessani tehnyt. Herra antoi voimia ja sovin varkauteni. Toiset antoivat asian olla eivät perineet maksua mutta joillekin maksoin varastamani tavarat. Löysin anteeksi antamuksen Jeesuksen sovitus työssä. Sain omistaa Jeesuksen omakohtaiseksi Vapahtajaksi minun syntieni sovittajaksi. Kiitos Herralle että sain tämän armon että sain kääntyä Jeesuksen omaksi. Suosittelen tätä siunattua taivastietä joka vie kerran perille ihananaan taivaan kotiin.
2 käännekohtaa
1
658
Vastaukset
- Eleutheria
Sydämeni on iloinen puolestasi!
Vain Jeesuksen avulla voimme saada elämällemme Uuden suunnan, ihan sama mitä on menneisyydessämme tapahtunut tai mitä olemme tehneet..
Minäkin sain uuden suunnan, Jumalan suuren armon avulla. Jumalalle Kiitos ja Kunnia! Kaikkein parasta on uudessa elämässäni tietää se, miten paljon Jumala Rakastaa minua, juuri tälläisena mitä olen. Minun ei tarvitse teeskennellä mitään, voin joka päivä rehellisesti kertoa Taivaan Isälle kaikki asiat elämästäni, niin hyvät kuin ikävätkin asiat.
Ja tieto Rakastavasta Jumalasta on matkani Voima.
Jumala on Rakkaus ja tämä Rakkaus on tarkoitettu kaikille ihmisille. Jos haluamme saada henkilökohtaisen yhteyden Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, koko maailmankaikkeuden Luojaan, voimme koska tahansa kääntyä Jeesuksen Kristuksen puoleen. Jeesus Kristus on Tie, Totuus ja Elämä. Hän haluaa mielellään näyttää jokaiselle meistä Tien Taivaan Isän luo.
Jumala siunatkoon jokaista tämän keskustelufoorumin lukijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056