Löin ja raavin mieheni verille seksin aikana..

tuuuli_

Kuulostan varmaan täysin sekopäältä, mutta tilanne oli siis tälläinen.. Olimme harrastamassa seksiä eilen, hän oli takanani ihan perus takaapäin-asennossa mutta nosti kuitenkin ylävartaloni ylös, että minäkin olin siis tavallaan samassa asennossa kuin hän, selkä suorana. Hän sitten silitteli kaulaani ja niskaani siinä samalla ja yhtäkkiä upotti kädet hiuksiini ja tukisti. Siis ihan hellästi, ei se kipeää käynyt, mutta olen nuorempana kokenut väkivaltaista kohtalua ja sen jälkeen en ole kestänyt että joku tukistaa minua, edes hellästi. Eikä nytkään sattunut, mutta menin jotenkin paniikkiin ja iskin samantien kynteni hänen ranteeseensa, kyynärpäällä iskin taaksepäin ja osuin hänen kylkeensä. Tottakai hän heti vetäytyi kauemmas ja itsekin loikkasin kauemmas. Iski päälle kunnon paniikkikohtaus ja kesti lähes puoli tuntia ennenkuin sain edes hengityksen tasaantumaan normaaliksi. Menin keittiöön ja istuin lattialla ja tärisin, mies tuli rauhoittelemaan ja pyyteli anteeksi. Sanoin ettei se ollut hänen vikansa, ei hän muistanut etten kestä tukistamista, kerran vain olen asiasta hänelle maininnut, eikä hän ikinä ennen ole edes yrittänyt tuollaista.

Nyt on todella syyllinen olo, mies sanoi ettei häneen edes sattunut ja yritti jo vähän vitsaillakin asiasta. Hän kuitenkin parahti kivusta samalla kun vetäytyi kauemmas minusta. Kädestä tuli ihan verta ja kyljessäkin punotti vielä tänä aamuna.

Tänään hän ei ole puhunut enää koko asiasta, aamulla vain kysyi että olenko varmasti kunnossa ja onko kaikki hyvin. Sanoin että on, mutta silti minua alkoi pelottaa. Illallakin hän vielä rauhoitteli minua ottamalla tiukasti lusikkaan ja silittämällä hiuksia. Jouduin pyytämään ettei hän koskisi hiuksiini ja nyt pelkään etten enää pysty antamaan hänen koskea hiuksiini. Enemmän kuitenkin pelkään että mies alkaa arastella läheisyyttä, ettei uskalla enää ikinä koskea hiuksiini tai muutenkin muuttuu kylmemmäksi. Tänään hän ei muuta kuin antoi nopean suukon lähtiessään töihin. Ei mitään muuta, vaikka normaalisti hän silittelee ja hellii minua koko ajan.

Pitäisikö asia ottaa puheeksi, vai antaa asian olla ja katsoa miten käy. Pitääköhän mies minua nyt ihan hulluna ja herkkänä ja mitä lie. Ollaan oltu yhdessä vain reilu kuukausi.. Pitäisikö minun yrittää hoitaa jotenki pois tätä pelkoa? Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä..?

7

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-Kolli

Ole avoimesti rehellinen. Tee selväksi rajat ensin itsellesi, sitten kerrot hänelle. Mutta kerro myös se miten haluat tulla kosketeltavaksi, näytä esimerkillä hänelle.. kyllä se siitä

:)

• etgwertg

Tuskin aikuinen mies nyt tuosta menee rikki. Enemmänkin tuntee huolta sinun puolestasi. Taustalla on ilmeisesti joku trauma? Oletko käsitellyt asiaa ammatti-ihmisen kanssa?

• Peltsi333

Tuttuni vaimo repi kynsillään miehen kädestä niin kovasti että verisuoni katkesi ja veri suihkusi kädestä. Mies meni shokkiin ja olisi varmaan kuollut verenhukkaan ilman ambulanssia. Pitkillä terävillä stilettikynsillä voi vaikka tappaa jos haluaa.

• Hellää seksiä

Aloittajalla on vilkas mielikuvitus.

• Urho600

Minullakin vähän samanlainen ongelma.
      Ruhjon aina vaimoni tohjoksi,kun hän lähestyy minua ja tekee aloitteen.
      Unissani luulen häntä aina nyrkkeilysäkiksi ja ihmettelen,kun hän ei herää.
      Mitähän voisin tehdä?

• namettaja

Kerro ihmeessä miehelle, että olet kokenut väkivaltaista kohtelua nuorempana ja tuo hiuksiin koskeminen laukaisi muistot. Jos mies vähääkään fiksu on, niin varmasti ymmärtää :)

• hulluna ja herkkänä

Mormaali mies pitää sinua sairaana, on ymmällä, eikä osaa auttaa.

Mene terapiaan, hoidata itsesi kuntoon ja aloita uusi elämä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe