Nyt on alkanut Seuraavan Idols -laulukilpailun ennakkoilmoittautumiset ja rupesin miettimään että kuinka moni on suunnitellut lähtevänsä laulamaan?
Itse ainakin lähden kokeilemaan, että minkälainen vastaanotto sieltä tulee vastaan.
IDOLS 2011
3
1422
Vastaukset
- aqva
Viimeisimpiin koelauluihin, Idols 2008, osallistui noin 2000 ihmistä. Jatkoon otettiin koelauluista muistaakseni 50-100 henkeä.
- Niuke
Morjesta! Ite olin 2008 Helsingissä ja laulun jälkeen tuli palautetta "sä oot kyl hyvä laulamaan mutta ei sitä mitä me etsitään" joten helsingissä on tosi tiukkaa päästä jatkoon, Itse oon miettiny lähtee Tampereen koelauluihin.
Ite oon menossa toista kertaa Helsingin koelauluihin, tällä kertaa ilmottauduin ennakkoon. Onko tietoa miten se käytännössä menee siellä, pääseekö aikasemmin laulamaan kun vasta paikanpäällä ilmoittautuneet? Ja olisko sieltä kuulunut tulla joku vahvistus ilmottautumiselle, sieltä kun ei mitään ole kuulunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556