Yökerho Frida

Utelias12345

Osaako kukaan kertoa, oliko hyvä mesta? Oliko avajaisviikonloppuna
paljon porukkaa? Mikä hintataso ja paljon maksoi sisään?
Kiitos tiedoista..

8

3221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hheei

Ainakin avajaislauantaina porukkaa oli ihan kivasti (ainakin mainoksien vähyyden suhteen), mutta loppuiltaa/yötä kohden porukka vähentyi. Sisään maksoi 6€ (sis.narikan), mutta Aikakone oli keikalla, joten olisiko vaikuttanut hintaan. Frida on ilmeisesti K-24, mutta oli nuorempiakin sisällä, mutta yllättävän paljon myös sellasta keski-ikäistä.
      Siiderit ja yleisimmät drinkit oli siinä 5-6euroa, eli aika perusjärvenpäänhintatasoa.

Ainakin allekirjoittanut kavereineen päätti alkaa suosimaan kyseistä baaria!

• pekulipe

Ihan mukava paikka täytyy myöntää. Juurikin tuo korkeampi ikäraja varmasti vaikuttaa asiaan. Normi lauantaina sisäänpääsystä joutui köyhtymään 2.5€, joten ei paha. Suosittelen.

• Utelias12345
        pekulipe kirjoitti:

Ihan mukava paikka täytyy myöntää. Juurikin tuo korkeampi ikäraja varmasti vaikuttaa asiaan. Normi lauantaina sisäänpääsystä joutui köyhtymään 2.5€, joten ei paha. Suosittelen.

Kiitos kommenteista. Pitääpä joskus testata. Harmi kyllä, ettei kunnon tansseja ole siellä. On vain disco...

• pelle

latotansseihin pääsee kellokoskella ja mäntsälässä

• 14

Pari kolme kertaa olen käynyt syvältä koko paikka. Portsarit ensimmäisenä vaihtoon, samoin tiskin takaa pari, musiikki?
      -nainen 38v.

• Pettymytmusiikkiin

Dj:t vaihtoon soittaa paskaa musaa huom vain alakerrassa/disco puolel eikä ota yhtään muitten ehotuksia vastaan.!

• ohhoho

Käykö joku oikeasti jossain yökerhoissa ja vieläpä Järvenpäässä!

• Setummanainen

Suosittelen ainoastaan Perhelää. Pitkät jonot ainakin isoina juhlapyhinä, mutta ainoa paikka missä ei tarvi baaritiskillä nöyristellä että saa tilattua juotavansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60