olla koko maan presidentti ! Minä en halua koskaan enää naisasia presidenttiä! Enkä sen koommin miesasia presidenttiäkään. Ei kai tässä nykyisessäkään muuta vikaa ole kuin että hän sortui naisasia hömppään ! Se ei kertakaikkiaan ole oikein PRESIDENTILTÄ ! Ei koskaan enää sukupuoli hömppää presidentiltä ! Se olis hirveätä jos joku vinosuuämpäri Jätteenmäki jatkaisi tätä naisasia urputusta......presidenttinä ! Vastuu on keskusta junteilla, katsokaa ketä äänestätte seuraavaksi......Ei koskaan enää.
Presidentin pitää...
4
133
Vastaukset
- ei tule yksin
jonka ikä on nyt kauden lopulla jo hyvän matkaa vanhuudenhöperöyden puolella.
Kekkosen tarinasta ei siis opittukaan mitään?
Pystyykö ihminen tuossa vaiheessa vielä hahmottamaan nopeasti muuttuvaa maailmaa ja toimimaan sen mukaisesti?
Jokainen tuntee nuorempiakin vanhuksia, joilla ei hoksottimet enää oikein pelaa.
Miksi presidentti olisi poikkeus? Miten hän toimii äärimmäisessä kriisitilanteessa?
Kun jo nyt on merkkejä lapsellisesta kiukuttelusta ja vainoharhaisuudesta, ne oireet iän myötä tuskin vähenevät- presidentti....
Eläköitymisikää ollaan nostamassa koko ajan. Eläkeikä voi olla nykyisin jopa 70 vuotta, siihen asti voi olla töissä.
Älä nyt hulluja puhu, että presidentti Halonen olisi vanhuudenhöperö.
Eihän alle 70 vuotias ole mikään vanhus, ei lähelläkään sitä. Presidentti Halosella ei ole mitään merkkejä terveydentilan heikentymisestä. Raportti annetaan julkisuuteen joka vuosi. - ent. demari
presidentti.... kirjoitti:
Eläköitymisikää ollaan nostamassa koko ajan. Eläkeikä voi olla nykyisin jopa 70 vuotta, siihen asti voi olla töissä.
Älä nyt hulluja puhu, että presidentti Halonen olisi vanhuudenhöperö.
Eihän alle 70 vuotias ole mikään vanhus, ei lähelläkään sitä. Presidentti Halosella ei ole mitään merkkejä terveydentilan heikentymisestä. Raportti annetaan julkisuuteen joka vuosi.halonen ei saa mitään aikaiseksi suomalaisten hyväksi, eikä välitä muuta kuin homoista!
Vainoharhainen on ja kiukuttelee turhista asioista, kuten pullovedestä ja milloin taas haukkuu politikkoja syyttä;
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Mielipiteet/halosen__raivonpuuska__kummastuttaa_5925794.html
Dementia paha, jätti suomalaiset sotilaat Aftkanistaniin vaikka palvelusaika oli loppunut!
Aika vaarallista, jos dementikko on armeijan päällikkönä!
Säälittävää sinänsä, mutta ei ole kiva jos saamme toisen kekkosen!
- 6+5
""Punainen Manifesti"" Siinä vaadittiin
mm.Suomen Armeijan lakkauttamista.
TH oli osallisena ns. ""rauhanlakiin"", jossa olisi kriminalisoitu neuvostovastaisuus ja Neuvostoliiton arvostelu.
Uskomattomia on Halosen ""meriitit"".
Ei ollenkaan ihme, että TH:n menneisyys salataan tarkasti sossujen sekä tietenkin TH:n itsensä toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579