Onko joku näkijä paikalla!

Yh. äiti

Paljon huolia minulla.Taloudelliset asiat, rakkaus, kotona. Täänän lähden ulos kaikesta huolimatta tanssimaan.

5

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää alkavaa viikonloppua Sinulle, ihan hyvä että käyt välillä tuulettumassa ja virkistämässä ajatuksiasi!

      Näen Sinut vaaleana kohtaamassa tummakiharaisen miehen - tuntuuko tutulta? Koti tuntuu välillä kaaokselta ja kipinät sinkoilevat puolin ja toisin, mutta rakkautta kuitenkin riittää perheen kesken. Sinä olet lopulta kuitenkin vahva ja perheen pomo etkä ole lastesi silmissä yhtään vähempää vaikkeivät he aina ole kanssasi samaa mieltä. Pientä helpotusta on luvassa talouteenne ennen pikkujouluaikaa, sitä ennen kannattaa hieman jarrutella ja elää säästeliäämmin. Kauaskantoisempia elämänmuutoksia tullee ensi vuoden puolella, hankien hohteessa kuitenkin..

      Valoa syksyysi t. cherry

      • yh.äiti

        Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.


      • yh.äiti kirjoitti:

        Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.

        Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..


      • yh.äiti
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..

        Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.


      • yh.äiti kirjoitti:

        Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.

        Olet tavannut kiltin ja mukavan miehen joka hellii sinua ja antaa sinulle lahjoja. Voi kuitenkin olla, että sinun kiinnostuksesi häneen lopahtaa ennen pitkää, hän on ehkä liiankin kiltti ja tasainen luonne, kaipaat enemmän särmää.. Mutta nauti vain rauhassa nyt näistä hetkistä, aika näyttää miten käy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe