Paljon huolia minulla.Taloudelliset asiat, rakkaus, kotona. Täänän lähden ulos kaikesta huolimatta tanssimaan.
Onko joku näkijä paikalla!
5
304
Vastaukset
Hyvää alkavaa viikonloppua Sinulle, ihan hyvä että käyt välillä tuulettumassa ja virkistämässä ajatuksiasi!
Näen Sinut vaaleana kohtaamassa tummakiharaisen miehen - tuntuuko tutulta? Koti tuntuu välillä kaaokselta ja kipinät sinkoilevat puolin ja toisin, mutta rakkautta kuitenkin riittää perheen kesken. Sinä olet lopulta kuitenkin vahva ja perheen pomo etkä ole lastesi silmissä yhtään vähempää vaikkeivät he aina ole kanssasi samaa mieltä. Pientä helpotusta on luvassa talouteenne ennen pikkujouluaikaa, sitä ennen kannattaa hieman jarrutella ja elää säästeliäämmin. Kauaskantoisempia elämänmuutoksia tullee ensi vuoden puolella, hankien hohteessa kuitenkin..
Valoa syksyysi t. cherry- yh.äiti
Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.
yh.äiti kirjoitti:
Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.
Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..
- yh.äiti
cherrykirsikka kirjoitti:
Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..
Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.
yh.äiti kirjoitti:
Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.
Olet tavannut kiltin ja mukavan miehen joka hellii sinua ja antaa sinulle lahjoja. Voi kuitenkin olla, että sinun kiinnostuksesi häneen lopahtaa ennen pitkää, hän on ehkä liiankin kiltti ja tasainen luonne, kaipaat enemmän särmää.. Mutta nauti vain rauhassa nyt näistä hetkistä, aika näyttää miten käy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483