Paljon huolia minulla.Taloudelliset asiat, rakkaus, kotona. Täänän lähden ulos kaikesta huolimatta tanssimaan.
Onko joku näkijä paikalla!
5
280
Vastaukset
Hyvää alkavaa viikonloppua Sinulle, ihan hyvä että käyt välillä tuulettumassa ja virkistämässä ajatuksiasi!
Näen Sinut vaaleana kohtaamassa tummakiharaisen miehen - tuntuuko tutulta? Koti tuntuu välillä kaaokselta ja kipinät sinkoilevat puolin ja toisin, mutta rakkautta kuitenkin riittää perheen kesken. Sinä olet lopulta kuitenkin vahva ja perheen pomo etkä ole lastesi silmissä yhtään vähempää vaikkeivät he aina ole kanssasi samaa mieltä. Pientä helpotusta on luvassa talouteenne ennen pikkujouluaikaa, sitä ennen kannattaa hieman jarrutella ja elää säästeliäämmin. Kauaskantoisempia elämänmuutoksia tullee ensi vuoden puolella, hankien hohteessa kuitenkin..
Valoa syksyysi t. cherry- yh.äiti
Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.
yh.äiti kirjoitti:
Paljon kiitoksia sinulle taas. Olen vaalea. Tansseissa oli tosi mukavaa. Semmonen vanhempi leski mies tanssitti minua. Horoskooppi kalat itse olen rapu. On myös toinen mies kuviossa joka en ole vielä tavannut livenä pitkä tumma yrittäjä mies kiireinen. Voitko kiltti vielä katsoa sen? Netissä olen sen kanssa kirjotellut.
Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..
- yh.äiti
cherrykirsikka kirjoitti:
Tämän hetken vaikutelmani tuosta nettitutustasi on, että suhde ei lopulta oikein saa tuulta siipiensä alle. Miehellä tuntuu aina löytyvän joku syy miksette ehdi tavata toisianne, työ menee muun elämän edelle. Mutta ystäviä ja kavereita voitte toki olla ainakin kirjoittelutasolla, mitään pahantahtoisuutta tai muuta negatiivista ei esiin nouse, jonkinlaista kykenemättömyyttä sitoutumiseen kylläkin..
Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.
yh.äiti kirjoitti:
Kävin ulkoilemassa tämän perjantain tansseissa tavattu leski miehen kanssa. Taisin ihastua hänen. Miltä näyttää? Sain energia ja iloa elämän. Kiitos sinulle kun jaksat vastailla.
Olet tavannut kiltin ja mukavan miehen joka hellii sinua ja antaa sinulle lahjoja. Voi kuitenkin olla, että sinun kiinnostuksesi häneen lopahtaa ennen pitkää, hän on ehkä liiankin kiltti ja tasainen luonne, kaipaat enemmän särmää.. Mutta nauti vain rauhassa nyt näistä hetkistä, aika näyttää miten käy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022206- 1041644
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33824