166 cm pitkä Ilari Sahamies muistuttaa kasvoiltaan Tony Halmetta, mutta pituutta puuttuu sellaiset 40 cm.
http://www.pelicanbaypokerclub.com/sites/default/files/ilari_ziigmund_sahamies.jpg?1285848643
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0e/TonyHALME-famous.jpg/250px-TonyHALME-famous.jpg
Ilari Sahamies Tony Halmeen kääpiöversio
58
1401
Vastaukset
- valepohjalliset...
Minkä sille voi, jos on kääpiö eikä mies.
- kateellisia..
no hohhoh mitä paskaa! ilari on sopusuhtainen, rikas ja hyvännäköinen atleetti ja sekös jotain pullareittä vituttaa! :) ja on muuten todellisuudessakin pitkä mies!
- Kääpiökö olet?
kateellisia.. kirjoitti:
no hohhoh mitä paskaa! ilari on sopusuhtainen, rikas ja hyvännäköinen atleetti ja sekös jotain pullareittä vituttaa! :) ja on muuten todellisuudessakin pitkä mies!
Ilari pitkä? Oletko sä sitten 120 cm?
- makunsa kullakin
Kääpiökö olet? kirjoitti:
Ilari pitkä? Oletko sä sitten 120 cm?
Noh, jos tykkää kääpiöistä.
- ihkuilari
makunsa kullakin kirjoitti:
Noh, jos tykkää kääpiöistä.
kääpiöt on satuolentoja, idiootti :) vaikka satumaisen hyvännäköinen ja rikas ilari onkin..
arvaankin kuka pullareisi on taas vauhdissa mollaamassa itseään menestyneempiä u.r.o.k.s.i.a! - piippiip...
ihkuilari kirjoitti:
kääpiöt on satuolentoja, idiootti :) vaikka satumaisen hyvännäköinen ja rikas ilari onkin..
arvaankin kuka pullareisi on taas vauhdissa mollaamassa itseään menestyneempiä u.r.o.k.s.i.a!Kait se on uskottava, että munat ne on hiirelläkin. Kyllä moni hiiri voi olla hyvännäköinenkin, esim. Sahamies, Junger....jos tykkää sen tyylisistä jyrsijöistä....
- itsekkin lyhyt ja
piippiip... kirjoitti:
Kait se on uskottava, että munat ne on hiirelläkin. Kyllä moni hiiri voi olla hyvännäköinenkin, esim. Sahamies, Junger....jos tykkää sen tyylisistä jyrsijöistä....
eihän ilarikaan ole . ei ketään saa haukkua vaikka onkin alle 150cm ei se sille mitään voi, tai tietty voisi laittaa pään ihon alle implantin jolla saisi varmasti 5cm lisää tietty päästä tuleepi hiukan ovaalin mallinen.
Mieshän on niin rikas että tukkakin on tehty nahasta ! - lentävä kääpiö
itsekkin lyhyt ja kirjoitti:
eihän ilarikaan ole . ei ketään saa haukkua vaikka onkin alle 150cm ei se sille mitään voi, tai tietty voisi laittaa pään ihon alle implantin jolla saisi varmasti 5cm lisää tietty päästä tuleepi hiukan ovaalin mallinen.
Mieshän on niin rikas että tukkakin on tehty nahasta !mutta millä pituutta voi ostaa lisää? Kalloimplantin kanssa kalju näyttää hieman ufolta?
- HjyvääYötä
ihkuilari kirjoitti:
arvaankin kuka pullareisi on taas vauhdissa mollaamassa itseään menestyneempiä u.r.o.k.s.i.a!Cheekin kaltaiset piilokorot kaverilla on. 155cm varpaisillaan. Ilarilla on kääpiön naamavärkki. Menkää nukkumaan!
- Jennaxi
Hyviä kokemuksia lyhyistä miehistä. Kovia "tikkaamaan" sängyssä ja kuntoa riittää koko yöksi. Ei ala puuskuttamaan niinkuin nämä suomalaiset "isimasut". Hyii
- Janica-Jenna
Lähiösuttura taas hässiny jotain kääpiötä lähi-idästä..
- Hobittia.naidaan
Lyhyt mies on yleensä btm isokokoiselle panokarjulle..
- Size-matters
Pienikokoinen mies on nainen. Pienikokoinen mies joutuu usein seksuaalirikoksen uhriksi.
- ratkisevaa
Pienelläkin miehellä voi olla iso siitin.
- Brutaali_totuus
ratkisevaa kirjoitti:
Pienelläkin miehellä voi olla iso siitin.
On se mahdollista, tilastollisesti ei kuitenkaan todennäköistä.
- Sädet
Size-matters kirjoitti:
Pienikokoinen mies on nainen. Pienikokoinen mies joutuu usein seksuaalirikoksen uhriksi.
Meinaakko että Ilaria on pantu ihan joukolla?
- ÄlyvapaaSepe
Hyvät naurut sai näistä teidän kommenteista, sen verran älyvapaita olivat,. kiitos nauruista... Pituuden kanssa on vähän sama kuttu kuin älykkyydenkin, "jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa"
- Isot.kundit.pökkii.sua
Laittavat sinut, siis vaahtosammuttimen kokoisen pätkän, kontalleen?
- ÄlyvapaaSepe
Isot.kundit.pökkii.sua kirjoitti:
Laittavat sinut, siis vaahtosammuttimen kokoisen pätkän, kontalleen?
Hahahaa tätä mä just tarkoitin... taas täysin älyvapaa kommentti... vian ei tarvitse olla iso silloin kun se on päässä...
- Kohtaloista_kamalin
Ei se kuule naurata jos on lyhyt mies. Fakta. Tiedät tämän hyvin..
- ÄlyvapaaSepe
Kohtaloista_kamalin kirjoitti:
Ei se kuule naurata jos on lyhyt mies. Fakta. Tiedät tämän hyvin..
Sinä se jaksat jauhaa paskaa... sä oot täys pelle ja kääpiökin pyyhkis sulla lattioita, tiedät sen hyvin ja siksi lässytätkin täällä...
- Itkupilli_kääpiö_ulisee
onx sulla joku kompleksi lyhyydestäs!?! Taitaapi olla! Enkä sisänsä ihmettele. Lyhyttä miestä ei ota tosissaan KUKAAN, ei sinaiset eivätkä miehet.
- ÄlyvapaaSepe
Itkupilli_kääpiö_ulisee kirjoitti:
onx sulla joku kompleksi lyhyydestäs!?! Taitaapi olla! Enkä sisänsä ihmettele. Lyhyttä miestä ei ota tosissaan KUKAAN, ei sinaiset eivätkä miehet.
Ei minulla ole kompleksia pituudestani, se riittää kaikkeen muuhun paitsi koripallon pelaamiseen ammattilaistasolla ja luulen että sinulla taitaa olla sama tilanne... Se mitä tulee puolestaan, pään sisältöön, niin sinä olet kyllä kieltämättä vienyt tyhmyyden aivan uudelle tasolle... jonkinlainen saavutus kai sekin... Olet selvästi tyyppiä, joka väittäisi heti perään olevansa 230cm jos minä sanoisin olevani 220cm pitkä... tai jos sanoisin juoksevani satasen alle kymmeneen sekuntiin, sinä sanoisit juoksevasi sen alle yhdeksään... jne jne... :)
- EiooKääpiö
Sahurimies on kylläkin 176cm, joka on melko normaali mitta. Kääpiö / lyhytkasvuinen on, jos on alle 140cm.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lyhytkasvuisuus- ÄlyvapaaSepe
Sahamielellä riittää naisia ja pätäkkää ja sekös nimimerkkiä "itkupilli_kääpiö_ulisee" vituttaa... todennäköisesti on itse joku kaksmetrinen ruikkuperse kynäniska jolla ei ole naisia, eikä rahaa ja jollain pitäis päästä kuitenkin pätemään... no suomi24 on oikea paikka sille, kun jos livenä tulis selittään samaa, niin vaikea tuota olisi päin naamaa nauramatta kuunnella...
- Vedonlyöjä
Lyödäänkö Ilarin manboobsit vetoa, että sinä olet lyhyt mies (ilman rahaa ja naisia)
- ÄlyvapaaSepe
Vedonlyöjä kirjoitti:
Lyödäänkö Ilarin manboobsit vetoa, että sinä olet lyhyt mies (ilman rahaa ja naisia)
Lyödään vaan, mutta vaihdetaan hieman panosta kun Ilarin" manboobsit" eivät innosta minua samalla tavalla kuin sinua näyttää innostavan... nyt ei oo irtorahaa tilillä enempää kuin 50keur saatavilla, mut jos lataat tänne linkin jossa näkyy tilisi saldo joka näyttää vähintään saman verran rahaa, niin katsotaan sitten jatkoa...
- Manimänit_liikkeellä
No perhana rahamiehet isännöi! Oikein 50k! Varmaan sitten löytyy myös omistuskämppä Korsosta ja lihava junttimuija sängystä?
- ÄlyvapaaSepe
Manimänit_liikkeellä kirjoitti:
No perhana rahamiehet isännöi! Oikein 50k! Varmaan sitten löytyy myös omistuskämppä Korsosta ja lihava junttimuija sängystä?
Omistusasunto, mökki, sijoituksia, isojen poikien leluja (autoja ja moottoripyöriä), eikä euroakaan velkaa... muijan ruokiin ei oo enää rahat riittäny, niin ei oo lihava... eiks oo vittu hienoo, kun ees jollain menee mukavasti...dägädägädägädägä...
- Hyvä-Seppo
Sepe on kingi! :D
- Suoli24sen-juntit-lesoo
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Omistusasunto, mökki, sijoituksia, isojen poikien leluja (autoja ja moottoripyöriä), eikä euroakaan velkaa... muijan ruokiin ei oo enää rahat riittäny, niin ei oo lihava... eiks oo vittu hienoo, kun ees jollain menee mukavasti...dägädägädägädägä...
Ei hyvää päivää mikä spede! Leveilee (peruskeskiluokkaisilla) spekseillä tuntemattomille ihmisille netissä! Yksi asia kyllä varmistui: lyhyt kundi kyseessä.
- ÄlyvapaaSepe
Suoli24sen-juntit-lesoo kirjoitti:
Ei hyvää päivää mikä spede! Leveilee (peruskeskiluokkaisilla) spekseillä tuntemattomille ihmisille netissä! Yksi asia kyllä varmistui: lyhyt kundi kyseessä.
Miten niin leveilen, sanoin että minulla ei ole enempää kuin 50k irtorahaa... oletin että teillä pitkillä ja menestyneillä "tosimiehillä" on sitä paljon enemmän, niin halusin varmistaa ettei kukaan tule ehdottamaan vedonlyöntiä vaikka sadasta tonnista tai jopa MILJOONASTA!!! uuuu... vittu mitä pösilöitä... :)
Ps. Ja kyllä minulla edelleen menee mukavasti, vaikka onkin vain ne "peruskeskiluokkaiset" speksit... kaikki on katsos suhteellista... mieluummin keskiluokkainen alle kolmekymppisenä kuin miljonääri kasikymppisenä...
Lyhyeksi en ole edelleenkään muuttunut, mutta jos kokeilette vielä vähän jankuttaa lisää, niin jos vaikka sitten joku aamu heräisinkin lyhyenä... eihän sitä koskaan tiedä... - Urpot.pätee
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Miten niin leveilen, sanoin että minulla ei ole enempää kuin 50k irtorahaa... oletin että teillä pitkillä ja menestyneillä "tosimiehillä" on sitä paljon enemmän, niin halusin varmistaa ettei kukaan tule ehdottamaan vedonlyöntiä vaikka sadasta tonnista tai jopa MILJOONASTA!!! uuuu... vittu mitä pösilöitä... :)
Ps. Ja kyllä minulla edelleen menee mukavasti, vaikka onkin vain ne "peruskeskiluokkaiset" speksit... kaikki on katsos suhteellista... mieluummin keskiluokkainen alle kolmekymppisenä kuin miljonääri kasikymppisenä...
Lyhyeksi en ole edelleenkään muuttunut, mutta jos kokeilette vielä vähän jankuttaa lisää, niin jos vaikka sitten joku aamu heräisinkin lyhyenä... eihän sitä koskaan tiedä...Kova tarve sulla on todistella itseäsi erilaisin tavoin.
- HuvittavaKeissi
Urpot.pätee kirjoitti:
Kova tarve sulla on todistella itseäsi erilaisin tavoin.
Juu-u! Jos olis äijä tyytyväinen pituuteensa, nii ei olis tarvetta päteä luetteloimalla omistuksiaan keskustelupalstalla.
- ÄlyvapaaSepe
HuvittavaKeissi kirjoitti:
Juu-u! Jos olis äijä tyytyväinen pituuteensa, nii ei olis tarvetta päteä luetteloimalla omistuksiaan keskustelupalstalla.
Pettämätöntä logiikkaa ja päättelykykyä, tosin aivan pieleen menee jälleen... veikkaan että koulut jääneet teillä siihen peruskouluun.. kerroinko muuten, että olen koulutukseltani insinööri, en tainnu kertoa, enhän?
- ÄlyvapaaSepe
Urpot.pätee kirjoitti:
Kova tarve sulla on todistella itseäsi erilaisin tavoin.
Joko kerroin kuinka kova panomies olen muijien mielestä).. enpä tainnu kertoo, mutta voitkin kysyy muijaltas :)
- OotSieEpeli
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Pettämätöntä logiikkaa ja päättelykykyä, tosin aivan pieleen menee jälleen... veikkaan että koulut jääneet teillä siihen peruskouluun.. kerroinko muuten, että olen koulutukseltani insinööri, en tainnu kertoa, enhän?
DI vai AMK?
- Tuure_Loman
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Joko kerroin kuinka kova panomies olen muijien mielestä).. enpä tainnu kertoo, mutta voitkin kysyy muijaltas :)
Poekaystäväni kehui eforttiasi sängyssä, sanoi että ootte kovia tikkaamaan, te lyhyet miehet!
- ÄlyvapaaSepe
Tuure_Loman kirjoitti:
Poekaystäväni kehui eforttiasi sängyssä, sanoi että ootte kovia tikkaamaan, te lyhyet miehet!
Väärä Sepe sun poikakaverillas Tuure... mä oon hetero... Mutta hienoo jos on löytänyt tyydytyksen lyhyen miehen kanssa... tosin hukkapätkä taidat olla sinäkin, mutta ilman niitä sänkyskillejä, kun poikakaveris hakee niitä muualta :)
- ÄlyvapaaSepe
OotSieEpeli kirjoitti:
DI vai AMK?
Inssi AMK MSc
- Pellellä_pelletutkinnot
AMK inssi ei oo insinööri
- Tuure_Loman
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Väärä Sepe sun poikakaverillas Tuure... mä oon hetero... Mutta hienoo jos on löytänyt tyydytyksen lyhyen miehen kanssa... tosin hukkapätkä taidat olla sinäkin, mutta ilman niitä sänkyskillejä, kun poikakaveris hakee niitä muualta :)
Ei, kyllä se sinä kuulemma olit. Poikaystävääni kiihottaa kaltaisesi kukkoilevat ja lyhyet amiskundit. Härski juttu!
- ÄlyvapaaSepe
Tuure_Loman kirjoitti:
Ei, kyllä se sinä kuulemma olit. Poikaystävääni kiihottaa kaltaisesi kukkoilevat ja lyhyet amiskundit. Härski juttu!
Ilmankos viihdytte vielä yhdessä niin hyvin... kotoa kun löytyy...
- ÄlyvapaaSepe
Pellellä_pelletutkinnot kirjoitti:
AMK inssi ei oo insinööri
Ihan miten vaan... aika moneen DI:hin törmännyt työuran varrella ja todellisuus on näillä kavereilla usein aika hukassa... lieneekö syytä koulutuksessa vai valikoituuko tuonne vain ne joilla ei ole oikeaa elämää...
Siitä tulikin mieleen hauska tarina kun olin yhden DI:n kanssa työlounaalla ja siinä vieressä sitten naapuripöydässä joku "alfauros" vokotteli nuorta neitiä oikein tosissaan. Tää DI pelle rupee selittämään että "onkohan heillä romanttinen suhde..." ja kikatteli kuin pikkutytöt siinä vieressä... nolotti ihan perkeleesti mutten kehdannut sanoa, että tuki nyt jo toi vitun turpas kun oli asiakas kyseessä, mutta onhan se tuollaiselle 50v ikineitsyelle jännää kun on nähnyt pillun korkeintaan ruudulta... - EiHelevettiNäitä
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Ihan miten vaan... aika moneen DI:hin törmännyt työuran varrella ja todellisuus on näillä kavereilla usein aika hukassa... lieneekö syytä koulutuksessa vai valikoituuko tuonne vain ne joilla ei ole oikeaa elämää...
Siitä tulikin mieleen hauska tarina kun olin yhden DI:n kanssa työlounaalla ja siinä vieressä sitten naapuripöydässä joku "alfauros" vokotteli nuorta neitiä oikein tosissaan. Tää DI pelle rupee selittämään että "onkohan heillä romanttinen suhde..." ja kikatteli kuin pikkutytöt siinä vieressä... nolotti ihan perkeleesti mutten kehdannut sanoa, että tuki nyt jo toi vitun turpas kun oli asiakas kyseessä, mutta onhan se tuollaiselle 50v ikineitsyelle jännää kun on nähnyt pillun korkeintaan ruudulta...Pittuuden lisääks näkköjää kompleksi koulutuksesta kans!!!!
- ÄlyvapaaSepe
EiHelevettiNäitä kirjoitti:
Pittuuden lisääks näkköjää kompleksi koulutuksesta kans!!!!
Ins AMK MSc vastaa tasoltaan aivan DI koulutusta... DI:llä on se ongelma kun ne ei osaa mitään, niin työnantajat maksaa niille harjoittelijan palkkaa... just oli vähän aika sitten lehdessä kun joku DI itki, että 15 vuoden työura ja palkka vähän päälle kolmetonnii, vituttais minuakin... et ei se koulutus vaan se mitä jää viivan alle...
- Järkyttävä-ero-noilla
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Ins AMK MSc vastaa tasoltaan aivan DI koulutusta... DI:llä on se ongelma kun ne ei osaa mitään, niin työnantajat maksaa niille harjoittelijan palkkaa... just oli vähän aika sitten lehdessä kun joku DI itki, että 15 vuoden työura ja palkka vähän päälle kolmetonnii, vituttais minuakin... et ei se koulutus vaan se mitä jää viivan alle...
Höpöhöpö..
- TaistoJumula
Ilari on varsinainen humalasalko.
- OulunPöljä
Oletko ottanut aamulääkkeesi?
- Autstisti
Onko tää sahanaama joku sellainen rainman?
https://www.google.com/search?q=ilari sahamies&rlz=1C9BKJA_enFI755FI755&oq=ilari&aqs=chrome.2.69i57j69i60j0l3.3947j0j4&hl=fi&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=mAfk_pa3EJX72M:- Sahanaama
Selvästi joku autisti. Osaa ja muistaa kaikki kortit. Muuten aivan pahvi. Näkyy naamasta ettei täysillä käy.
- ahnefJDjaHK
Siis miten niin lyhyt? Ihan normaalipituinen. Olen tavannut livenä.
- anonyymi_5Ey
Ei kannata pitää 50k rahana tilillä.Fiksu sijoittaa.
- ÄlyvapaaSepe
Niin kannattaa sijoittaa muttei juuri nyt kun osakkeiden hinnat on ns. "pilvissä", mut kyl ne sieltä tippuu viel, siitä pitää USA:n, EU:n ja itänaapurin paviaanit huolta... Kiinteistöihin, asunto-osakkeisiin, metsiin tms. sijoittaminen on liian vaivalloista/pitkäkestsoista ja asunnoissakin alkaa olemaan hesassakin jo kuplaa ja muualla maata hinnat tulee vaan alaspäin... helpompi vaan kliksutella hiirellä kotisohvalta...
- Hesalainen-Pemohorse
ÄlyvapaaSepe kirjoitti:
Niin kannattaa sijoittaa muttei juuri nyt kun osakkeiden hinnat on ns. "pilvissä", mut kyl ne sieltä tippuu viel, siitä pitää USA:n, EU:n ja itänaapurin paviaanit huolta... Kiinteistöihin, asunto-osakkeisiin, metsiin tms. sijoittaminen on liian vaivalloista/pitkäkestsoista ja asunnoissakin alkaa olemaan hesassakin jo kuplaa ja muualla maata hinnat tulee vaan alaspäin... helpompi vaan kliksutella hiirellä kotisohvalta...
Ei sulla pönde oo STADIN kämppiin varaa muutenkaan..
- ÄlyvapaaSepe
Hesalainen-Pemohorse kirjoitti:
Ei sulla pönde oo STADIN kämppiin varaa muutenkaan..
Kellä on kellä ei, mut vain pölhöt maksaa pienistä betonikuutioista tuollaisia hintoja... Sitten kun ottaa huomioon mamut sun muut paikalliset pösilöt, niin tyytyväinen täytyy vaan olla.. Sepe kun asuu alueella jossa ei mamuja tai hesan pösilöitä ole lainkaan ja on kovin kovin tyytyväinen...
... ja kyllä Sepellä on varaa Hesankin kämppiin jos haluaa... rahan pitää vaan muuttaa ensin muotoa, mutta niin kuin Sepe jo kertoi niin hiirellä napsuttelu sopii paremmin sijoitushommiin, kuin joidenkin helsinkiläisten kurapersevuokralaisten vahtaaminen... - Napsuttelee-homoa-takaa
Buahahhaahhaaaa!
- ÄlyvapaaSepe
Napsuttelee-homoa-takaa kirjoitti:
Buahahhaahhaaaa!
Kyllä muakin naurattaa... nauretaan yhdessä... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745