blondin näkökulma

risteilyistä

Lähdin vuosia sitten kaverin kanssa laivalle. Oltiin kannella ottamassa aurinkoa kun huomasin että voisihan sitä hakea toisen lonkeron. Menin baariin sisälle ja tilattuani juoman, näin yhdessä pöydässä seurueen jossa istui eräs tuttuni. ( Sattumalta tosiaan samalla laivalla, mut toisaalta suomi on niin pieni maa et ihmekkös tuo).

Menin iloisesti moikkaamaan ja kysyin et onko heitä viel isompikin remppa reissussa. Hän tokaisi : " joo, ollaan täs jätkien kans ohi on - risteilyllä". räjähdin nauruun...Nauroin ihan hulluna, ja jätkät katto mua huuli pyöreenä, et mikähän mahto oikeen olla homman nimi.
Hekottelin aikani ja tokaisin tutulleni : "jätkähä heittää iha mieletöntä läppää". Hän katsoi mua todella oudosti ja tokas hiljaa : " no ihan oikeesti muute ollaan". Sain entistä isommat naurut.

lähdin siitä poies takaisin kannelle ja pyyhin riemunkyyneleitä silmistäni. ja tietenkään ne pirun hälytyskellot ei kilkattanu pääkopassa.

Menin kaverini luokse ja huutonaurun saattelemana kerroin hänelle (ja sitä kuulijakuntaa kun onneks aurinkoisella säällä ole muutenkaan jossain laivan kannella) : " mieti ny..näin tos baaris vanhan tutun ja se väitti olevansa ohi on risteilyllä". Kaveri katto mua vähä tyyliin et mitä sitte, (moni muu samoin) vastauksen hän ja ne monet muut saiki ihan pian kun jatkoin : " siis pitääks se mua ihan torvelona,ruotsiin tää paatti on mun mielestä menossa eikä mihinkään ohioon". Olin kuulevinani ihan "muutamasta suusta "ei niin ihan pientä"tirskuntaa. samassa tajusin itekki et kyseessähän oli intin lopettajaiset eikä mikään älyvapaa vitsi.

0

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
        Vimpeli
        82
        2443
      2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
        Maailman menoa
        195
        1575
      3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
        Ikävä
        109
        1475
      4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
        Suomalaiset julkkikset
        41
        1391
      5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
        Ikävä
        60
        1092
      6. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
        Haapavesi
        56
        919
      7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
        Ikävä
        72
        916
      8. Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?

Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats
        Ruoka ja juoma
        30
        771
      9. Millaistakohan

Sun kanssa suhde olisi?
        Ikävä
        60
        767
      10. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
        Ikävä
        41