blondin näkökulma

risteilyistä

Lähdin vuosia sitten kaverin kanssa laivalle. Oltiin kannella ottamassa aurinkoa kun huomasin että voisihan sitä hakea toisen lonkeron. Menin baariin sisälle ja tilattuani juoman, näin yhdessä pöydässä seurueen jossa istui eräs tuttuni. ( Sattumalta tosiaan samalla laivalla, mut toisaalta suomi on niin pieni maa et ihmekkös tuo).

Menin iloisesti moikkaamaan ja kysyin et onko heitä viel isompikin remppa reissussa. Hän tokaisi : " joo, ollaan täs jätkien kans ohi on - risteilyllä". räjähdin nauruun...Nauroin ihan hulluna, ja jätkät katto mua huuli pyöreenä, et mikähän mahto oikeen olla homman nimi.
Hekottelin aikani ja tokaisin tutulleni : "jätkähä heittää iha mieletöntä läppää". Hän katsoi mua todella oudosti ja tokas hiljaa : " no ihan oikeesti muute ollaan". Sain entistä isommat naurut.

lähdin siitä poies takaisin kannelle ja pyyhin riemunkyyneleitä silmistäni. ja tietenkään ne pirun hälytyskellot ei kilkattanu pääkopassa.

Menin kaverini luokse ja huutonaurun saattelemana kerroin hänelle (ja sitä kuulijakuntaa kun onneks aurinkoisella säällä ole muutenkaan jossain laivan kannella) : " mieti ny..näin tos baaris vanhan tutun ja se väitti olevansa ohi on risteilyllä". Kaveri katto mua vähä tyyliin et mitä sitte, (moni muu samoin) vastauksen hän ja ne monet muut saiki ihan pian kun jatkoin : " siis pitääks se mua ihan torvelona,ruotsiin tää paatti on mun mielestä menossa eikä mihinkään ohioon". Olin kuulevinani ihan "muutamasta suusta "ei niin ihan pientä"tirskuntaa. samassa tajusin itekki et kyseessähän oli intin lopettajaiset eikä mikään älyvapaa vitsi.

0

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        26
        4523
      2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        109
        2292
      3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
        Puolanka
        98
        1513
      4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
        Ikävä
        173
        1436
      5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
        Ikävä
        60
        1294
      6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
        Ikävä
        56
        1155
      7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
        Perussuomalaiset
        204
        1118
      8. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
        Rovaniemi
        11
        1069
      9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
        Ikävä
        50
        1049
      10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
        Kotimaiset julkkisjuorut
        193
        1004
      Aihe