Ollakseen ihan pasta

demoniiih

palsta, huulla on aikast paljon kirjoittajia..Niihn...Johtopäätös..Tämä ei kenties olekkaan niin huano palsta, kuin annetaan ymmärtää..;o)...

Hauskaa viikonloppua itsekullekkin säädyylle...ikään, kokoon tai sivilisäätyyn katsomatta...;o)...

85

573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuhaalla heilutaan, vaikka pasta palaisi pohjaan.

      Hauskaa weekendiä vaan kaikille! ;)

      • demoniiih

        ollaankin..Ja aivan sama, jos se jotakuta häiritsee...Me vaan ollaan...;o)...


      • demoniiih

    • visukinttu-tre

      -Jooh, ei varmaankaan ole, mutta tästä unesta ei uskalla herätä, ettei kylymä totuus taas iske kavalasti takaa päin..... (-,o)

      • demoniiih

        et totuus on niin monenlainen...;o)...


      • visukinttu-tre
        demoniiih kirjoitti:

        et totuus on niin monenlainen...;o)...

        Kylymä sen tiärän. ,-D


      • demoniiih
        visukinttu-tre kirjoitti:

        Kylymä sen tiärän. ,-D

        kylymää..;o)...

        Viluttaa, kun unettaa niin kamalan paljon..Ei meinaa ajatus nyt juosta..Työ vie ihmiseltä viimeisetkin mehut..:o/...


      • visukinttu-tre
        demoniiih kirjoitti:

        kylymää..;o)...

        Viluttaa, kun unettaa niin kamalan paljon..Ei meinaa ajatus nyt juosta..Työ vie ihmiseltä viimeisetkin mehut..:o/...

        -Jeps, tajuaahan sen, kun näet työpaikallasi kaikenlaista,,,usein ikävääkin? Siinä on kuitenkin kysymys kutsumuksesta, josta sitten joutuu toisinaan kärsimään, kuin norsu ikään....,-/) Mulla on onneksi sellainen duuni, ettei siellä järkyty pahemmin,, ainakaan joka päivä,, kas, kun osaan ottaa lungisti nykyään nuo puuhat...


      • demoniiih
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -Jeps, tajuaahan sen, kun näet työpaikallasi kaikenlaista,,,usein ikävääkin? Siinä on kuitenkin kysymys kutsumuksesta, josta sitten joutuu toisinaan kärsimään, kuin norsu ikään....,-/) Mulla on onneksi sellainen duuni, ettei siellä järkyty pahemmin,, ainakaan joka päivä,, kas, kun osaan ottaa lungisti nykyään nuo puuhat...

        inhimillistä tuntea ja kokea kaikenlaista..Onneksi kuitenkin on tuo ammatillisuus, joka suojaa aikast hyvin...;o)...


      • visukinttu-tre
        demoniiih kirjoitti:

        inhimillistä tuntea ja kokea kaikenlaista..Onneksi kuitenkin on tuo ammatillisuus, joka suojaa aikast hyvin...;o)...

        -Niin, se on ymmärtääkseni eräänlainen kilpi, ettei oma elämäsi suistu raiteiltaan, meinaan tuota ammatillisuutta,,,, mutta, nytyy pitää lopetella, kun aamulla on pikku reissuun lähtö aikaisin.. Eli, pitää katsella pienet painajaiset ennen lähtöä. ,-)) Ötyä...


      • demoniiih
        visukinttu-tre kirjoitti:

        -Niin, se on ymmärtääkseni eräänlainen kilpi, ettei oma elämäsi suistu raiteiltaan, meinaan tuota ammatillisuutta,,,, mutta, nytyy pitää lopetella, kun aamulla on pikku reissuun lähtö aikaisin.. Eli, pitää katsella pienet painajaiset ennen lähtöä. ,-)) Ötyä...

        reissua Sinulle..ja yöynia iliman painavaisia...;o)...

        Ai niih..kilpi se on..sellanen palomuuri...;o)...


    • Laskettaja.

      montako arvelet olevan, siis ihan aktiivikirjoittajia. Ei ole hirveen monta. Itseasiassa ei ole koskaan ollutkaan.

      Siis oikeesti tämä on turha palsta joka voitaisiin siirtää kaffeepalstalle. Se, että tämä on lukija/kirjoittaja -määrissä paljon korkeammalla johtuu noista tappelijakirjoittajista. Toisaalta varmaan nuo tappelupukarit seurais perässä.

      • Ei me haluta "aikuisten" joukkoon.


      • demoniiih

        Niihn...Tiedossa on...;o)..

        Kukaanhan ei ole kieltänyt olemasta yltiöoptimistinen tässä ah niin alati negatiivistuvassa huuhaassa...;o)...


    • pahapena
      • demoniiih

        Ei palstassa mitään vikaa olekkaan..Ihmiset vain luulee..;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Ei palstassa mitään vikaa olekkaan..Ihmiset vain luulee..;o)...

        mä oon sillail vaatimaton,kutes varmaan huomasitkit ;o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        mä oon sillail vaatimaton,kutes varmaan huomasitkit ;o)

        huomaamatta..Ja täytyypä sanoa, et vaatimattomuus komistaa Sinua..;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        huomaamatta..Ja täytyypä sanoa, et vaatimattomuus komistaa Sinua..;o)...

        merkille,et monet kirjoittelee menevänsä saunaan,nyt mäkin ilmoitan sen julkisesti ;o)..sen jälkeen aattelin mennä testaa tohon lähikuppilaan,vieläks tälläselt "vanhalta pierulta" toi valssi sujuis ;o)..oon sielläkin yhtä vaatimaton ja kahvilinja pitää,on pitäny jo monta vuotta...pidähän puoles täällä..moikka Sulle.


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        merkille,et monet kirjoittelee menevänsä saunaan,nyt mäkin ilmoitan sen julkisesti ;o)..sen jälkeen aattelin mennä testaa tohon lähikuppilaan,vieläks tälläselt "vanhalta pierulta" toi valssi sujuis ;o)..oon sielläkin yhtä vaatimaton ja kahvilinja pitää,on pitäny jo monta vuotta...pidähän puoles täällä..moikka Sulle.

        huamannu...Hitsit..mä olen kokonaan unohtanut et siitä pitää ilmoitella huulla...;o)...

        Hauskaa tantsuiltaa Sinulle..Pokkailehhan komiasti..silleen entisaikojen malliin...


        http://www.youtube.com/watch?v=2qOfR3MsU4A


      • tulin.puskasta
        demoniiih kirjoitti:

        huamannu...Hitsit..mä olen kokonaan unohtanut et siitä pitää ilmoitella huulla...;o)...

        Hauskaa tantsuiltaa Sinulle..Pokkailehhan komiasti..silleen entisaikojen malliin...


        http://www.youtube.com/watch?v=2qOfR3MsU4A

        Menin saunaan.
        Tulin saunasta.
        Istuin. Söin. Haarukassa oli jotakin.
        Ehkä ruokaa. Selasin seiskapäivää lehteä.
        Join saunakahvit.
        Tulin työpöydän luo. Avasin tietokoneen.
        Istun tässä, kuten näkyy, kylpytakki päällä,
        mies sen alla on dynamiittia, nallin kanssa.
        Katsoin olenko voittanut veikkauksissa? En ollut.
        Katsoin sähköpostit.
        Vihon viimeinen sivu, minne eksyn, onkin sitten huuhaa;)))


      • pahapena
        tulin.puskasta kirjoitti:

        Menin saunaan.
        Tulin saunasta.
        Istuin. Söin. Haarukassa oli jotakin.
        Ehkä ruokaa. Selasin seiskapäivää lehteä.
        Join saunakahvit.
        Tulin työpöydän luo. Avasin tietokoneen.
        Istun tässä, kuten näkyy, kylpytakki päällä,
        mies sen alla on dynamiittia, nallin kanssa.
        Katsoin olenko voittanut veikkauksissa? En ollut.
        Katsoin sähköpostit.
        Vihon viimeinen sivu, minne eksyn, onkin sitten huuhaa;)))

        siin dynamiitis oo liian lyhyt sytytyslanka ;o)...(vitsii pukkaa)


      • tulin.puskasta
        tulin.puskasta kirjoitti:

        Menin saunaan.
        Tulin saunasta.
        Istuin. Söin. Haarukassa oli jotakin.
        Ehkä ruokaa. Selasin seiskapäivää lehteä.
        Join saunakahvit.
        Tulin työpöydän luo. Avasin tietokoneen.
        Istun tässä, kuten näkyy, kylpytakki päällä,
        mies sen alla on dynamiittia, nallin kanssa.
        Katsoin olenko voittanut veikkauksissa? En ollut.
        Katsoin sähköpostit.
        Vihon viimeinen sivu, minne eksyn, onkin sitten huuhaa;)))

        pelistä pois. Heip.


      • demoniiih
        tulin.puskasta kirjoitti:

        Menin saunaan.
        Tulin saunasta.
        Istuin. Söin. Haarukassa oli jotakin.
        Ehkä ruokaa. Selasin seiskapäivää lehteä.
        Join saunakahvit.
        Tulin työpöydän luo. Avasin tietokoneen.
        Istun tässä, kuten näkyy, kylpytakki päällä,
        mies sen alla on dynamiittia, nallin kanssa.
        Katsoin olenko voittanut veikkauksissa? En ollut.
        Katsoin sähköpostit.
        Vihon viimeinen sivu, minne eksyn, onkin sitten huuhaa;)))

        seikkaperäinen..Ihan häpiän, kun olen vaan tällänen ylimalkainen ja vain ohimennen mainitsen otain MUKA tehneeni...;o)....

        Ai vimosena huuhaalle..Eiks muka seura kelepaa...;o)...


      • tulin.puskasta
        pahapena kirjoitti:

        siin dynamiitis oo liian lyhyt sytytyslanka ;o)...(vitsii pukkaa)

        mainitsin, en sytytyslangasta. Ja nallejahan on eri kokoisia. Ai Nalle vai;)


      • tulin.puskasta
        demoniiih kirjoitti:

        seikkaperäinen..Ihan häpiän, kun olen vaan tällänen ylimalkainen ja vain ohimennen mainitsen otain MUKA tehneeni...;o)....

        Ai vimosena huuhaalle..Eiks muka seura kelepaa...;o)...

        tehtävä seikkaperäinen selvitys, että toveri huuhaalainen tietää, mitä
        toinen on tehnyt. En muistanut luetella aamupäivän toimiani. Mutta
        huuhaalla en käynyt, enkä lenkillä, enkä ulkona. Läksin ihan raakana
        ja kylmiltään töihin. Lämpesin matkalla ja työpaikalla olin jo työhullu.
        Jonain päivänä pomot sitovat jo portilla kiinni hihnaan, etten ala vauhkota
        ja revitellä liikaa.


      • demoniiih
        tulin.puskasta kirjoitti:

        tehtävä seikkaperäinen selvitys, että toveri huuhaalainen tietää, mitä
        toinen on tehnyt. En muistanut luetella aamupäivän toimiani. Mutta
        huuhaalla en käynyt, enkä lenkillä, enkä ulkona. Läksin ihan raakana
        ja kylmiltään töihin. Lämpesin matkalla ja työpaikalla olin jo työhullu.
        Jonain päivänä pomot sitovat jo portilla kiinni hihnaan, etten ala vauhkota
        ja revitellä liikaa.

        Niin no..Yritän kaikin voimin..( ja nyt niitä ei ole kamalasti) kunnostautua ja alkaa ajattelemaan toveri huuhaalaista..Olen ollut tunnoton laiminlyödessäni raportit tekemisistäni..Haittaako mitään, jos aloitan vasta maanantaina..niinko..silleen ehjästä viikosta...?...;o)...

        MIks ihmeessä dynamiitti qummittelee mielikuvissani...Omituista...:o/...


      • tulin.puskasta
        demoniiih kirjoitti:

        Niin no..Yritän kaikin voimin..( ja nyt niitä ei ole kamalasti) kunnostautua ja alkaa ajattelemaan toveri huuhaalaista..Olen ollut tunnoton laiminlyödessäni raportit tekemisistäni..Haittaako mitään, jos aloitan vasta maanantaina..niinko..silleen ehjästä viikosta...?...;o)...

        MIks ihmeessä dynamiitti qummittelee mielikuvissani...Omituista...:o/...

        huuhaa on hyvin herkkä foorumi ja saattaa tulla jälkisanomisia, ellet
        ole tunnollinen tiedotuksen suhteen. Maanantaina ehdit aloittaa,
        tosiaan ehjästä viikosta päivittäin.
        Itse poistun nyt lääkitsemään itteäni Finrexeillä. Rajua flunssaa pukkaa,
        mutta vielä aamulla on pakko lähteä liikkeelle kun ei ole korvaavaa tekijää.
        Katson huomen illalla, jaksaako huuhailla. Että kuulumisiin.


      • demoniiih
        tulin.puskasta kirjoitti:

        huuhaa on hyvin herkkä foorumi ja saattaa tulla jälkisanomisia, ellet
        ole tunnollinen tiedotuksen suhteen. Maanantaina ehdit aloittaa,
        tosiaan ehjästä viikosta päivittäin.
        Itse poistun nyt lääkitsemään itteäni Finrexeillä. Rajua flunssaa pukkaa,
        mutta vielä aamulla on pakko lähteä liikkeelle kun ei ole korvaavaa tekijää.
        Katson huomen illalla, jaksaako huuhailla. Että kuulumisiin.

        huuhaa kiittää..Aion olla tosi pikkutarkka ja liittää raporttiini jok ikinen ilta myöskin kellonajat..;o)...

        Toiv flunssa ei äidy kamalan ilkeäksi..:o)...


      • pahapena

      • demoniiih

      • pahapena

      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        mut jos tulleepi tällässii ehdotuksii,nii mä tuun kiiruusti kottiin ;o)
        http://www.youtube.com/watch?v=D1vA2zhvbaI&feature=related

        nyt mä meen....moikka ;o)

        ....En kyl koskaan tolleen...;o)...

        Tollanen tulee ja nappaa nopiasti..Ei siinä ehdi mies edes mammaa avuks huutaa..:o/...

        Hei vain...ta-va-taan...:o)...


      • pahapena

      • demoniiih

      • pahapena

      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        mähän suorastaan leijuin ;o)
        muuten,miksköhän moni,myös naiset,tarvitsee tälläsen
        http://www.youtube.com/watch?v=1zTRBTWmNoY
        pienen rohkasuryypyn,ennen ku uskaltaa parketille :/

        supisuomalainen huano itsetunto, kun tarvitsee rohkaisua tuliliemestä....:o/...

        Minen tartte..Uskallan koheltaa ihan ilmankin...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        supisuomalainen huano itsetunto, kun tarvitsee rohkaisua tuliliemestä....:o/...

        Minen tartte..Uskallan koheltaa ihan ilmankin...;o)...

        mut tiijätkös kuin kamalalta kauan seisonu kahvi maistuupi ;o)..yökkäilin melkeen samaan tahtiin,ku nää tuliliemen nautiskelijat ;o)...nyt alan kirjuttelee kauppalappuu,pistäsköhän siihen,et osta pastaa ;o)
        pal-lail-laan


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        mut tiijätkös kuin kamalalta kauan seisonu kahvi maistuupi ;o)..yökkäilin melkeen samaan tahtiin,ku nää tuliliemen nautiskelijat ;o)...nyt alan kirjuttelee kauppalappuu,pistäsköhän siihen,et osta pastaa ;o)
        pal-lail-laan

        masulle ja makuhermoille on se kauan seisonut kahvi..:o/...

        Pasta taas ehdottoman namia..Varsinkin, kun sitä jatkojalostaa siitä kuivasta ja kovasta muodosta..;o).. Niin, että iliman muuta ostat paketillisen pastaa...;o)...

        tör-mäil-lään


    • on paitsi hyvää se saa aivot toimimaan vaikka väsyneinä ja rapsaa tyrkkää tulemaan ja menemään ihan hirmusella vauhilla :)

      • demoniiih

        Tauotonta tajunnanvirtaa...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Tauotonta tajunnanvirtaa...;o)...

        naputtelua ainakin...tulee ne bumerangina takasin välillä mutta pääasia että on ees yrittäny :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        naputtelua ainakin...tulee ne bumerangina takasin välillä mutta pääasia että on ees yrittäny :)

        ei laiteta...;o).. (..mitä se sitten tarkoittaakaan..)..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        ei laiteta...;o).. (..mitä se sitten tarkoittaakaan..)..:o/...

        mitähän sekin sitten oikeesti alkujaan ja muutenkin tarkottaa...? ei piä alakaa näillä aivoilla nyt tuota miettiä...


      • iinamari kirjoitti:

        mitähän sekin sitten oikeesti alkujaan ja muutenkin tarkottaa...? ei piä alakaa näillä aivoilla nyt tuota miettiä...

        spakettipastaa niin tulee kiemuraisia ajatuksia :-)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        mitähän sekin sitten oikeesti alkujaan ja muutenkin tarkottaa...? ei piä alakaa näillä aivoilla nyt tuota miettiä...

        saattavat tuottaa mitä mielenkiintoisempia ajatuksia..vallan ahaaelämyksiäkin...;o)...


      • kielibasa kirjoitti:

        spakettipastaa niin tulee kiemuraisia ajatuksia :-)

        pitää osata suhteuttaa pastan muoto kyseessä olevan rapsan muotoon...:)


      • demoniiih kirjoitti:

        saattavat tuottaa mitä mielenkiintoisempia ajatuksia..vallan ahaaelämyksiäkin...;o)...

        on niin että kun ottaa pari lasia punasta viiniä niin sitten vasta tuleekin saatua aikaan paljon hyviä juttuja...tosin ne pitää uusilla aivoilla tarkistaa ennen kun laittaa menemään :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        on niin että kun ottaa pari lasia punasta viiniä niin sitten vasta tuleekin saatua aikaan paljon hyviä juttuja...tosin ne pitää uusilla aivoilla tarkistaa ennen kun laittaa menemään :)

        Siinä punaisessa nektariinissa on sivuvaikutteena ne lennokkaat ajatukset..öööh...siis tietynlainen innovatiivisuus...siis vaan...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Siinä punaisessa nektariinissa on sivuvaikutteena ne lennokkaat ajatukset..öööh...siis tietynlainen innovatiivisuus...siis vaan...;o)...

        niin ne rapsat jotka oon punasen viinin voimalla kirjottanu on ollu niitä kehutuimpia :)


      • iinamari kirjoitti:

        pitää osata suhteuttaa pastan muoto kyseessä olevan rapsan muotoon...:)

        korreloi kastikkeen maaraan. meriaiheista raporttiako kirjotat :-)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        niin ne rapsat jotka oon punasen viinin voimalla kirjottanu on ollu niitä kehutuimpia :)

        onkin jaloa juomaa...;o)...


      • kielibasa kirjoitti:

        korreloi kastikkeen maaraan. meriaiheista raporttiako kirjotat :-)

        pasta pastana sillon kun mitään kirjotetaan, toimii parhaiten :)


      • demoniiih kirjoitti:

        onkin jaloa juomaa...;o)...

        toisaalla sano sitä kristuksen vereksi...empäs ossoo kommentoia mitenkään sitä...


      • iinamari kirjoitti:

        pasta pastana sillon kun mitään kirjotetaan, toimii parhaiten :)

        kun oli vaan makaroonia. kauppa-auto kavi kerran viikossa ja tupla makso markan :-)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        toisaalla sano sitä kristuksen vereksi...empäs ossoo kommentoia mitenkään sitä...

        rituaalaissa se symboloikin juuri sitä..Mut ei tääl kotoisasti naatiskeltuna..Joku rotihan se maallikollakin pitää olla...;o)...


      • kielibasa kirjoitti:

        kun oli vaan makaroonia. kauppa-auto kavi kerran viikossa ja tupla makso markan :-)

        empä semmoseen oo tutustunu koskaan muulloin kun mummon möksällä penskana...hintoja en muista :)


      • demoniiih kirjoitti:

        rituaalaissa se symboloikin juuri sitä..Mut ei tääl kotoisasti naatiskeltuna..Joku rotihan se maallikollakin pitää olla...;o)...

        siitä kirkosta ja niistä jutuista niinkään mittään ymmärrä...


      • iinamari kirjoitti:

        toisaalla sano sitä kristuksen vereksi...empäs ossoo kommentoia mitenkään sitä...

        siitä määrätystä viinistä ku ne aikoinaan ainakin käyttivät kirkoissa, nimittäin "Lacrima Christi".

        Ja eikös siellä Getsemanessa ku söivät ku viimestä päivää, ni silloha Jeesus jotain mainitsi leivästä ja viinistä.


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        siitä kirkosta ja niistä jutuista niinkään mittään ymmärrä...

        kun olen tämmönen henkinen olio...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kun olen tämmönen henkinen olio...;o)...

        niin sinä oot...oikein ihana semmonen :)


      • iinamari kirjoitti:

        empä semmoseen oo tutustunu koskaan muulloin kun mummon möksällä penskana...hintoja en muista :)

        perry-limonaadin? ja dacapot ja jimit jotka on vielakin olemassa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        perry-limonaadin? ja dacapot ja jimit jotka on vielakin olemassa :-)

        en muista...mutta nuo muut kyllä


      • LaardiBee kirjoitti:

        siitä määrätystä viinistä ku ne aikoinaan ainakin käyttivät kirkoissa, nimittäin "Lacrima Christi".

        Ja eikös siellä Getsemanessa ku söivät ku viimestä päivää, ni silloha Jeesus jotain mainitsi leivästä ja viinistä.

        minen tiiä mittään noista jutuista kyllä...:(


      • LaardiBee kirjoitti:

        siitä määrätystä viinistä ku ne aikoinaan ainakin käyttivät kirkoissa, nimittäin "Lacrima Christi".

        Ja eikös siellä Getsemanessa ku söivät ku viimestä päivää, ni silloha Jeesus jotain mainitsi leivästä ja viinistä.

        kristillisesti :-)


      • demoniiih


      • kielibasa kirjoitti:

        kristillisesti :-)

        latkiminen on henkeä nostattavaa ja uljasta katsella.


      • iinamari kirjoitti:

        minen tiiä mittään noista jutuista kyllä...:(

        tiiänkö mie. Kuha jostain mielen sopukoista tommone tunki. Eikös ole ihan palstan otsikon mukaista?


      • LaardiBee kirjoitti:

        tiiänkö mie. Kuha jostain mielen sopukoista tommone tunki. Eikös ole ihan palstan otsikon mukaista?

        eiku joo...tottakai...oon mukana tossa luulisin :)


      • LaardiBee kirjoitti:

        latkiminen on henkeä nostattavaa ja uljasta katsella.

        lihasopan maaraa. telttakokouksissa. :-)


      • iinamari kirjoitti:

        en muista...mutta nuo muut kyllä

        mieleen semmosena suosikkilimpsana.. ja olihan silloin fazerin makeissekoituspussejakin :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        mieleen semmosena suosikkilimpsana.. ja olihan silloin fazerin makeissekoituspussejakin :-)

        ne on edelleen parhaita :)


      • iinamari kirjoitti:

        ne on edelleen parhaita :)

        missa aina piti loytaa ne miumaukarkit :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        missa aina piti loytaa ne miumaukarkit :-)

        kisskiss-karkit piti ettiä ja ne toiset pitkulaiset jotain jäänalleja niissä oli :)


    • satumainen_nainen

      viikonloppua sinullekin.=)
      Kuten tapana on, ilmoitan täten meneväni saunaan....taas kerran.;D

      • demoniiih

        puolestani..:o)...Älä kuitenkaan vihdo ittees vähähappiseksi..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        puolestani..:o)...Älä kuitenkaan vihdo ittees vähähappiseksi..;o)...

        kun on saunapäivä vast huomena..öitä ny kumminkin demoniih...;)


      • demoniiih
        jussi383 kirjoitti:

        kun on saunapäivä vast huomena..öitä ny kumminkin demoniih...;)

        Ei tänäänkään saunapäivää..:o/...


    • OmNomNomi

      Palstassa mitään vikaa oo, joissain kirjoittajissa vaan ;)
      Viikonlopun viettoahan tässä, kun on ikää sekä kokoa sopivasti ja siviilissä oon ihan säädytön ;)

      • demoniiih

        Tai sitten meillä on kauhia ongelma..Me ei ymmärretä toisiamme..Ajatus ei kohtaa koskaan..

        Johtopäätös..Palsta on täynnä väärinymmärrettyjä..:o/...


    • Skanax Khaa

      Ihminen tykkää talsia pastassa, it just love it !

      • demoniiih

        outo eläin...

        Pastassa talsitan, kun halutaan peitellä viholliselta oma ominaishaju...Ja myöskin siksi, et herkkä hipiä ei kärsisi liiallisesta auringosta..:o)....


      • Skanax Khaa
        demoniiih kirjoitti:

        outo eläin...

        Pastassa talsitan, kun halutaan peitellä viholliselta oma ominaishaju...Ja myöskin siksi, et herkkä hipiä ei kärsisi liiallisesta auringosta..:o)....

        Kun kakka maistuu paremmalta kuin manna. Toisaalta ei ihminen osaa pitää sitä edes outona.

        Jossain päin maailmaa asunnot rakennetaan pashasta, ei varmaan siksi että siitä tykättäisiin, vaan siksi, että pasha on käytännöllisin, ja kai ainut materiaali majojen rakentamiseen, tosin naudan pasha, siellä päin. Itse en kyllä voisi sellaisessa asua. Hyi hlevetti ja vielä hyi hitto päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe