tosi noloo

annika 85

linja-autoon noustessani koitin päästää niin sanotun tuhnupierun, mutta pääsikin äänekäs törähdys ripulipaskan kanssa. voi että kun oli noloo ja kun siinä oli se naapurin poikakin jota olin katsonut sillä silmällä jo pidempäänkin . tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan, mutta onneksi oli kuukautiset niin pikkuhousunsuoja imi osan paskasta siihen eikä valunut pitkin linja-auton lattiaa

19

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa,

      mullekkin on käynyt noin firman pikkujouluissa.
      olin just menossa hissillä pomon toimistoon ottaan "sanelua" koitin kanssa päästää hiljasen pierun , mutta tulikin oikea tuhnu. oli ihan järkyttävä haju. sanelut jäi tekemättä

      • mulla ex.firman pikkujouiluissa kun pomoa jonossa käteltiin, ni kun olin siitö poistumassa niin pomo tallas jalallaan mun kengästä roikkuneeseen vessapaperiin,,,oikee vitun klassikko...ja tä on totta!!

        Kyllä sillon hävetti etten tuon vertaa tarkastanut kun vessassa kävin, ja muutkin sen näki...noh...

        Mutta kyllä te viette tällä kertaa rökäle voiton !!

        tsemiä kummallekin :D

        PS. Kummasti sitä ilmaa alkaa noissa tilanteissa kertymään aiina...


      • tralalalttei
        hunajainen79 kirjoitti:

        mulla ex.firman pikkujouiluissa kun pomoa jonossa käteltiin, ni kun olin siitö poistumassa niin pomo tallas jalallaan mun kengästä roikkuneeseen vessapaperiin,,,oikee vitun klassikko...ja tä on totta!!

        Kyllä sillon hävetti etten tuon vertaa tarkastanut kun vessassa kävin, ja muutkin sen näki...noh...

        Mutta kyllä te viette tällä kertaa rökäle voiton !!

        tsemiä kummallekin :D

        PS. Kummasti sitä ilmaa alkaa noissa tilanteissa kertymään aiina...

        vedin tässä kuussa illan vietossa, jossa oli ihastuskin mukana vessaan mennessä pari vahinko vinkasu pierua. Toivon, että porukka ei kuullu tai luuli niitä oven aiheuttamiksi(juuri ovien kohdalla tuli) ai että hävetti suuresti kun vessaan pääsin loput päästelee.


      • Ihmettelijä..,
        hunajainen79 kirjoitti:

        mulla ex.firman pikkujouiluissa kun pomoa jonossa käteltiin, ni kun olin siitö poistumassa niin pomo tallas jalallaan mun kengästä roikkuneeseen vessapaperiin,,,oikee vitun klassikko...ja tä on totta!!

        Kyllä sillon hävetti etten tuon vertaa tarkastanut kun vessassa kävin, ja muutkin sen näki...noh...

        Mutta kyllä te viette tällä kertaa rökäle voiton !!

        tsemiä kummallekin :D

        PS. Kummasti sitä ilmaa alkaa noissa tilanteissa kertymään aiina...

        Mitä noloa on kengänpohjaan tarttuneessa paperissa?


      • Ihmettelijä.., kirjoitti:

        Mitä noloa on kengänpohjaan tarttuneessa paperissa?

        hetkellä...jälkeenpäin tollasille nauretaan makiasti :)


    • on satavarmasti

      totta, mietin vaan itsekseni miksi nainen käyttäisi pikkuhousunsuojaa eikä sidettä, jos on kuukautiset ja miksi laittaisi sen perseen eikä emättimen kohdalle.....

      • mister vagina

        kusetusta koko juttu ainaskin mun mielestä.löysä ripulipaska haiseekin niin pahalle ja polttaa varmasti reiän sukkahousujen haarakiilaankin


      • irma_
        mister vagina kirjoitti:

        kusetusta koko juttu ainaskin mun mielestä.löysä ripulipaska haiseekin niin pahalle ja polttaa varmasti reiän sukkahousujen haarakiilaankin

        mullekin käynyt noin


      • swen åke
        irma_ kirjoitti:

        mullekin käynyt noin

        tää on hyvä juttu


      • ******

        Mieltä, muutenkaan ei edes kuukautisside pidä ripulip*skaa, eikä kukaan linja-autoon enää paskat housussa mene vaan lähtee kotiinsa.


      • salapoliisi -
        ****** kirjoitti:

        Mieltä, muutenkaan ei edes kuukautisside pidä ripulip*skaa, eikä kukaan linja-autoon enää paskat housussa mene vaan lähtee kotiinsa.

        ihan tosi. vittu kun en hoksannut tota.
        ja mä kun luulin tota todeksi


      • lovetti
        ****** kirjoitti:

        Mieltä, muutenkaan ei edes kuukautisside pidä ripulip*skaa, eikä kukaan linja-autoon enää paskat housussa mene vaan lähtee kotiinsa.

        Siis,tuo likka oli matkalla koyiinsa juurikin sillä linja-autolla!


      • lovetti
        salapoliisi - kirjoitti:

        ihan tosi. vittu kun en hoksannut tota.
        ja mä kun luulin tota todeksi

        On aivan mahdollista,ei ole estettä.


      • ??????
        lovetti kirjoitti:

        Siis,tuo likka oli matkalla koyiinsa juurikin sillä linja-autolla!

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.


      • ellin:oora
        ?????? kirjoitti:

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.

        mulla tuli verensekainen ripulipaska housuun , siinä samalla repesi peräpukamat ja vesi valu silmistä kun kirveli niin saatanasti. ja olin baarimatkalla tosin palasin kotiin


      • asaet
        ?????? kirjoitti:

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.

        eiköhän niitä virheitä satu kaikille meille!


      • sen huomaa
        asaet kirjoitti:

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.

        eiköhän niitä virheitä satu kaikille meille!

        jo siitä, jos nimimerkkinä on ikä ja syntymävuosi. Kukaan (ainakaan nainen) ei anna noin nolon jutun yhteydessä oikeaa nimeään ja ikäänsä, ja miksi esim. Saara 83 käyttäisi nimimerkkiä Annika 85? Ulostefetissiä myös esiintyy lähinnä miehillä, naisilla se on harvinainen. Vaikka onhan sitä kaikenlaista, varmuudella ei voi tietää mitään. Kuitenkin juttu on joka tapauksessa aika varmasti keksitty, oli kirjoittajan sukupuoli mikä hyvänsä. Miestä tosin veikkaan itse.


      • ei jaksa kirjata
        ?????? kirjoitti:

        ". tuli kuuma ripulipaska poltti peräaukkoani koko koulumatkan" missä kohti lukee kotimatkan ? Kun minä menen töihin olen se on työmatka ja kun lähden töistä se on kotimatka. Eli vielä kerran, kukaan ei mene ripulipaskat housussa kouluun, eli se tuon jutun todellisuudesta.

        Koulussa se ei olisi päättynyt,vaan jatkunut koko päivän,mutta kotiin päästyään pystyisi vaihtamaan kalsongit.


    • 9+20

      hehheheh....hyvä juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe