Iltaa
Olisiko sinulla ollut aikaa katsella vaaleahiuksiselle kolmekymppiselle yksinäiselle äidille? Mitä minulla tulossa elämääni? Tässä olen eron loppurippeitä karistellut harteiltani... Ja rakkautta niin kovasti kaipaisin elämääni... Onko onne rakkaudessa?
-Cherrylle
4
190
Vastaukset
Minulle näytetään, että onni saapuisi luoksesi omenapuiden kukkiessa eli ennen ensi kevättä ei liene luvassa ainakaan mitään kovin pysyvää. Ja silloinhan maailmankaikkeus on järjestänyt asiat juuri oikein, edellinen suhde on jätettävä kokonaan taakse ennen kuin voi alkaa uutta, ja sehän vaatii hieman aikaa..Lapset antavat voimia vaikka toki myös vievät niitä, etkä oikeastaan lopulta edes huomaa, kuinka nopeasti kuukaudet kuluvat ja on jo uusi kevät..
Valoa syksyysi t. cherry- -Vesi-
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
-Vesi- kirjoitti:
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherry- -Vesi-
cherrykirsikka kirjoitti:
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherryKiitos paljon kun olit vielä katsonut minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1056913Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4835045Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1302969Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1672505Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t182226Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m361214En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721143Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu51090Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531060- 1071054