Iltaa
Olisiko sinulla ollut aikaa katsella vaaleahiuksiselle kolmekymppiselle yksinäiselle äidille? Mitä minulla tulossa elämääni? Tässä olen eron loppurippeitä karistellut harteiltani... Ja rakkautta niin kovasti kaipaisin elämääni... Onko onne rakkaudessa?
-Cherrylle
4
178
Vastaukset
Minulle näytetään, että onni saapuisi luoksesi omenapuiden kukkiessa eli ennen ensi kevättä ei liene luvassa ainakaan mitään kovin pysyvää. Ja silloinhan maailmankaikkeus on järjestänyt asiat juuri oikein, edellinen suhde on jätettävä kokonaan taakse ennen kuin voi alkaa uutta, ja sehän vaatii hieman aikaa..Lapset antavat voimia vaikka toki myös vievät niitä, etkä oikeastaan lopulta edes huomaa, kuinka nopeasti kuukaudet kuluvat ja on jo uusi kevät..
Valoa syksyysi t. cherry- -Vesi-
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
-Vesi- kirjoitti:
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherry- -Vesi-
cherrykirsikka kirjoitti:
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherryKiitos paljon kun olit vielä katsonut minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834