-Cherrylle

-Vesi-

Iltaa


Olisiko sinulla ollut aikaa katsella vaaleahiuksiselle kolmekymppiselle yksinäiselle äidille? Mitä minulla tulossa elämääni? Tässä olen eron loppurippeitä karistellut harteiltani... Ja rakkautta niin kovasti kaipaisin elämääni... Onko onne rakkaudessa?

4

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle näytetään, että onni saapuisi luoksesi omenapuiden kukkiessa eli ennen ensi kevättä ei liene luvassa ainakaan mitään kovin pysyvää. Ja silloinhan maailmankaikkeus on järjestänyt asiat juuri oikein, edellinen suhde on jätettävä kokonaan taakse ennen kuin voi alkaa uutta, ja sehän vaatii hieman aikaa..Lapset antavat voimia vaikka toki myös vievät niitä, etkä oikeastaan lopulta edes huomaa, kuinka nopeasti kuukaudet kuluvat ja on jo uusi kevät..

      Valoa syksyysi t. cherry

      • -Vesi-

        Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)


      • -Vesi- kirjoitti:

        Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)

        Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..

        Iloa ja valoa edelleen t. cherry


      • -Vesi-
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..

        Iloa ja valoa edelleen t. cherry

        Kiitos paljon kun olit vielä katsonut minulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe