Iltaa
Olisiko sinulla ollut aikaa katsella vaaleahiuksiselle kolmekymppiselle yksinäiselle äidille? Mitä minulla tulossa elämääni? Tässä olen eron loppurippeitä karistellut harteiltani... Ja rakkautta niin kovasti kaipaisin elämääni... Onko onne rakkaudessa?
-Cherrylle
4
201
Vastaukset
Minulle näytetään, että onni saapuisi luoksesi omenapuiden kukkiessa eli ennen ensi kevättä ei liene luvassa ainakaan mitään kovin pysyvää. Ja silloinhan maailmankaikkeus on järjestänyt asiat juuri oikein, edellinen suhde on jätettävä kokonaan taakse ennen kuin voi alkaa uutta, ja sehän vaatii hieman aikaa..Lapset antavat voimia vaikka toki myös vievät niitä, etkä oikeastaan lopulta edes huomaa, kuinka nopeasti kuukaudet kuluvat ja on jo uusi kevät..
Valoa syksyysi t. cherry- -Vesi-
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
-Vesi- kirjoitti:
Kiitos. :) Niin, pitäähän se mennyt taakseen jättää... Jotenkin tuntuu oudolta, miksi toiset tekevät työtä enemmän tuon menneen kanssa niin kuin minä.. Ja esimerkiksi ex-mieheni löysi heti uuden.. :( Samoin kuin muutama tuttuni.. Minä kyllä haluan sitten sitoutua kyllä jo niin, ettei tarvitse heti erota.. Tässä pitäisi siis vielä malttaa odottaa... Olisitkohan nähnyt hänestä jotakin, tuosta miehestäni? ;)
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherry- -Vesi-
cherrykirsikka kirjoitti:
Mies on tumma, lämmin, lempeä ja auttavainen, esim. tiskaa mielellään. Tässä tapauksessa odotuksesi kyllä palkitaan, on aivan turha lähteä ensimmäisen vastaantulevan matkaan vain siksi, että olisi joku rinnalla. Keväällä olet itsekin valmiimpi sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Eli maltti on valttia..
Iloa ja valoa edelleen t. cherryKiitos paljon kun olit vielä katsonut minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504