Silloin ei saa nauraa!

Hupsista hui

Milloin on päässyt nauru, kun on pitänyt pokan pitää????

Omalla kohdalla:
Puolituttu kertoi vakavissaan, että hänen rakas marsunsa oli yllättäen vain "räjähtänyt", pyysin kyllä anteeksi, mutta kyllä nolotti.

4

1174

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdfsgdfgsdfgdfs

juuri silloin, kun on oikein hiljaista ja pitää käyttäytyä kunnolla. Esim. bussissa, kun istut naama takapenkeille päin. Sellainen todella tyhjänpäiväinen asia, joka ei silloin herättänyt mitään hilpeyttä, alkaa saada jo hyvän vitsin palkintoa.

• nauraa kuolleille

mutta nyt hävettää

Koulussa kerrottiin, että yksi koululainen oli tehny itsemurhan. Siitäkös riemu repes mulle ja kaverille vieressä. Oli aika suuria vaikeuksia pysyä vaiti ja naama vakavana sen minuutin kun pidettiin koko koulussa hiljaisuutta.

Mutta nyt kun asiaa miettii niin hyi häpeä mua.

• lovetti
        nauraa kuolleille kirjoitti:

mutta nyt hävettää

Koulussa kerrottiin, että yksi koululainen oli tehny itsemurhan. Siitäkös riemu repes mulle ja kaverille vieressä. Oli aika suuria vaikeuksia pysyä vaiti ja naama vakavana sen minuutin kun pidettiin koko koulussa hiljaisuutta.

Mutta nyt kun asiaa miettii niin hyi häpeä mua.

Ystävä hyvä taidankin tietää missä koulussa olet,meillä kävi noin.

• lovetti

Varmaan se,kun oli joku ystävystymis-päivä.
      Ja kun kaveriani oli meinattu kiusata,mutta minä reipaspa kiskaisin sen kurkun ja mansikan puusta alas ja kun lukijan piti lukea ne hän alkoi ihmetellä "Missä mun mansikka on ja kurkku?" silloin aloin nauraa täysillä,nyt kaikki pirää outona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      79
      2014
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1249
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1052
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      92
      734
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      120
      724
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      707
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      665
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      618
    Aihe