Cherrylle

f27

Olen 27 vuotias sinkku nainen.olen ollut n.6 vuotta yhteydessä miehen kanssa joka asuu euroopassa.Nyt jostain syystä miehestä ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen,en ymmärrä mitä on voinut tapahtua siis en millään saa yhteyttä häneen enää.Olimme suunnitellut matka yhdessä.Näkykö joku muu nainen vai eikö häntä kiinnosta enää?? tiedän että hän olisi kertonut.olen ruskeahiuksinen,mies myös.Tämä asia vain niin vaivaa.kiitos vastauksesta

5

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieleeni nousi suuri ahdistus ajatellessani miestä sekä tuntemus siitä, että hänen vanhempansa liittyvät asiaan jotenkin. Tulkintani tilanteesta on, että miehen vanhemmille / toiselle heistä on sattunut äkillisesti jotain, ja tämä on sysännyt miehen sellaiseen masennuksen ja ahdistuksen tilaan, ettei hän saa pidettyä yhteyttä kehenkään, edes Sinuun. Jos luontevalta ja sinulle sopivalta tuntuu, voisit rukoilla hänen puolestaan ja näin sysätä energioita liikkeelle hyvän suuntaan..

      Voimia sinulle t. cherry :-)

      • f27

        Kiitos,ihan oikein katsoit,Viime huhtikuussa mies kertoi että hänen äitinsä on tosi sairas ja joutuu leikkaukseen ,kertoi että ilman leikkausta ei selviä,sen jälkeen ei miehestä kuulunut mitään.Mies on kokenut kovia menneisyydessä ,haluaisin auttaa,mutta kun mies ei vastaa.Näkyykö että mies otta yhteyttä??Milloin??miten minä voisin auttaa häntä??Kiitos vielä kerran että katsoit.


      • ,.,..,.,.
        f27 kirjoitti:

        Kiitos,ihan oikein katsoit,Viime huhtikuussa mies kertoi että hänen äitinsä on tosi sairas ja joutuu leikkaukseen ,kertoi että ilman leikkausta ei selviä,sen jälkeen ei miehestä kuulunut mitään.Mies on kokenut kovia menneisyydessä ,haluaisin auttaa,mutta kun mies ei vastaa.Näkyykö että mies otta yhteyttä??Milloin??miten minä voisin auttaa häntä??Kiitos vielä kerran että katsoit.

        Lueppa tosta kirsikan kirjoituksesta viimeset rivit.. tajuaisin jos pyydät apua henkioppaaltasi enkeliltäsi voit ehkä saada yhteyden häneen kun pyydät apua hänelle pyydät enkeliltäsi että muistaa sinut.. Hän tuntee sun kutsun näin ..


      • Ole hiljaa!
        ,.,..,.,. kirjoitti:

        Lueppa tosta kirsikan kirjoituksesta viimeset rivit.. tajuaisin jos pyydät apua henkioppaaltasi enkeliltäsi voit ehkä saada yhteyden häneen kun pyydät apua hänelle pyydät enkeliltäsi että muistaa sinut.. Hän tuntee sun kutsun näin ..

        Cherry ei kylläkään sanonut sanallakaan mitään henkioppaasta tai enkelistä. Enkeleitä ei rukoilla, ei palvota, eikä miltään henkioppaalta tai enkeleiltä pyydetä apua, vaan se tehdään suoraan Jumalalle joka sitten voi lähettää enkeleitä apuun, mutta sitähän sinä jumalaton henki et tunnusta.

        Lyhyesti sanottuna, painu sinä Saatanan pahahenki helvettiin täältä houkuttelemasta ihmisiä pahojen henkien luokse ja jätä edeltävän kirjoittajan sielu rauhaan ja lopeta hänen kauttaan valehtelu ja hänen riivaamisensa!


      • autettu.........
        Ole hiljaa! kirjoitti:

        Cherry ei kylläkään sanonut sanallakaan mitään henkioppaasta tai enkelistä. Enkeleitä ei rukoilla, ei palvota, eikä miltään henkioppaalta tai enkeleiltä pyydetä apua, vaan se tehdään suoraan Jumalalle joka sitten voi lähettää enkeleitä apuun, mutta sitähän sinä jumalaton henki et tunnusta.

        Lyhyesti sanottuna, painu sinä Saatanan pahahenki helvettiin täältä houkuttelemasta ihmisiä pahojen henkien luokse ja jätä edeltävän kirjoittajan sielu rauhaan ja lopeta hänen kauttaan valehtelu ja hänen riivaamisensa!

        Jaha se jumalako auttaa kaikkia ja lähettää auttajan. Minkähän takia joka päivä kuolee ihmisiä lentoonnettomuuksissa yhtäkkii 200 laivaonnettomuuksissa juna bussi...ei yksi Jumala enää kerkee täälä pahas maailmassa joka paikkaan.
        Kyllä se niin on meillä kaikilla on enkeli vierellä ja jos tosiuskovainen on voi tuntea sen välillä vierellään.
        Ei se kuule niin ole että lähetät pyynnön ensin isolle pomolle, ja laittaa sitten alemmille se on vain työelämässä. Nämä auttajaenkelit on meidän omia lähisukulaisia jokka ovat tämän maailman jättäneet ja tulevat auttamaan. Yksi auttaja on juuri tällainen Näkijä kuin Cherrykirsikka.
        Meille joillekkin annetaan näkykyky auttajan rooli jo syntyessämme tänne.
        Siivooppa suusi saat sinäkin ehkä auttajan vierelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe