Olen 27 vuotias sinkku nainen.olen ollut n.6 vuotta yhteydessä miehen kanssa joka asuu euroopassa.Nyt jostain syystä miehestä ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen,en ymmärrä mitä on voinut tapahtua siis en millään saa yhteyttä häneen enää.Olimme suunnitellut matka yhdessä.Näkykö joku muu nainen vai eikö häntä kiinnosta enää?? tiedän että hän olisi kertonut.olen ruskeahiuksinen,mies myös.Tämä asia vain niin vaivaa.kiitos vastauksesta
Cherrylle
5
241
Vastaukset
Mieleeni nousi suuri ahdistus ajatellessani miestä sekä tuntemus siitä, että hänen vanhempansa liittyvät asiaan jotenkin. Tulkintani tilanteesta on, että miehen vanhemmille / toiselle heistä on sattunut äkillisesti jotain, ja tämä on sysännyt miehen sellaiseen masennuksen ja ahdistuksen tilaan, ettei hän saa pidettyä yhteyttä kehenkään, edes Sinuun. Jos luontevalta ja sinulle sopivalta tuntuu, voisit rukoilla hänen puolestaan ja näin sysätä energioita liikkeelle hyvän suuntaan..
Voimia sinulle t. cherry :-)- f27
Kiitos,ihan oikein katsoit,Viime huhtikuussa mies kertoi että hänen äitinsä on tosi sairas ja joutuu leikkaukseen ,kertoi että ilman leikkausta ei selviä,sen jälkeen ei miehestä kuulunut mitään.Mies on kokenut kovia menneisyydessä ,haluaisin auttaa,mutta kun mies ei vastaa.Näkyykö että mies otta yhteyttä??Milloin??miten minä voisin auttaa häntä??Kiitos vielä kerran että katsoit.
- ,.,..,.,.
f27 kirjoitti:
Kiitos,ihan oikein katsoit,Viime huhtikuussa mies kertoi että hänen äitinsä on tosi sairas ja joutuu leikkaukseen ,kertoi että ilman leikkausta ei selviä,sen jälkeen ei miehestä kuulunut mitään.Mies on kokenut kovia menneisyydessä ,haluaisin auttaa,mutta kun mies ei vastaa.Näkyykö että mies otta yhteyttä??Milloin??miten minä voisin auttaa häntä??Kiitos vielä kerran että katsoit.
Lueppa tosta kirsikan kirjoituksesta viimeset rivit.. tajuaisin jos pyydät apua henkioppaaltasi enkeliltäsi voit ehkä saada yhteyden häneen kun pyydät apua hänelle pyydät enkeliltäsi että muistaa sinut.. Hän tuntee sun kutsun näin ..
- Ole hiljaa!
,.,..,.,. kirjoitti:
Lueppa tosta kirsikan kirjoituksesta viimeset rivit.. tajuaisin jos pyydät apua henkioppaaltasi enkeliltäsi voit ehkä saada yhteyden häneen kun pyydät apua hänelle pyydät enkeliltäsi että muistaa sinut.. Hän tuntee sun kutsun näin ..
Cherry ei kylläkään sanonut sanallakaan mitään henkioppaasta tai enkelistä. Enkeleitä ei rukoilla, ei palvota, eikä miltään henkioppaalta tai enkeleiltä pyydetä apua, vaan se tehdään suoraan Jumalalle joka sitten voi lähettää enkeleitä apuun, mutta sitähän sinä jumalaton henki et tunnusta.
Lyhyesti sanottuna, painu sinä Saatanan pahahenki helvettiin täältä houkuttelemasta ihmisiä pahojen henkien luokse ja jätä edeltävän kirjoittajan sielu rauhaan ja lopeta hänen kauttaan valehtelu ja hänen riivaamisensa! - autettu.........
Ole hiljaa! kirjoitti:
Cherry ei kylläkään sanonut sanallakaan mitään henkioppaasta tai enkelistä. Enkeleitä ei rukoilla, ei palvota, eikä miltään henkioppaalta tai enkeleiltä pyydetä apua, vaan se tehdään suoraan Jumalalle joka sitten voi lähettää enkeleitä apuun, mutta sitähän sinä jumalaton henki et tunnusta.
Lyhyesti sanottuna, painu sinä Saatanan pahahenki helvettiin täältä houkuttelemasta ihmisiä pahojen henkien luokse ja jätä edeltävän kirjoittajan sielu rauhaan ja lopeta hänen kauttaan valehtelu ja hänen riivaamisensa!Jaha se jumalako auttaa kaikkia ja lähettää auttajan. Minkähän takia joka päivä kuolee ihmisiä lentoonnettomuuksissa yhtäkkii 200 laivaonnettomuuksissa juna bussi...ei yksi Jumala enää kerkee täälä pahas maailmassa joka paikkaan.
Kyllä se niin on meillä kaikilla on enkeli vierellä ja jos tosiuskovainen on voi tuntea sen välillä vierellään.
Ei se kuule niin ole että lähetät pyynnön ensin isolle pomolle, ja laittaa sitten alemmille se on vain työelämässä. Nämä auttajaenkelit on meidän omia lähisukulaisia jokka ovat tämän maailman jättäneet ja tulevat auttamaan. Yksi auttaja on juuri tällainen Näkijä kuin Cherrykirsikka.
Meille joillekkin annetaan näkykyky auttajan rooli jo syntyessämme tänne.
Siivooppa suusi saat sinäkin ehkä auttajan vierelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504