Persuista sanottua

Suomi24:stä luettua

Perussuomalaiset on/ovat/ajavat...

- populistipuolue
- uusnatseja
- äärioikeistolaista Bilderbergsakkia
- stalinismin sanansaattajia
- orjakauppiaita
- KEPUlaisten salajouni SDP:n vallan kaventamiseksi
- bolsevikkikokkareiden jatkepuolue
- ryssien kätyreitä
- ydinvoimaa vastustava vihreiden apupuolue
- ydinvoiman kannattajia
- USAa ihailevia äärioikeistojuntteja
- Hitlerin klooneja
- piilokommareita
- junttipuolue
- veropakolaisia jotka lisääntyvät yönmustien afrikkalaisten kanssa
- kommarisusia lampaan vaatteissa
- tyypillinen polulistipuolue
- fasisteja
- lantajussien kaupunkiversio
- sisäsiittoista paskasakkia
- sotilaskarkureita
- maanpetturipersuja
- peräkammarin aikamiespoikia
- bedofiilipuolue
- punikkeja
- natsi-skinejä
- kaljamahaisia sossupummeja
- orjatyövoiman kannattajia
- työtävieroksuvaa pohjasakkaa
- kouluttamattomia idiootteja
- piilohomoja
- piilohomoporvareita
- yhden asian liike
- vasurihinttien apuripuolue
- seksituristeja
- loiseliittipersuja
- kansanmurhapersuja
- aivovammaistenpuolue
- raiskaajienpuolue
- puolue jota ei erota demareista mitenkään
- porvaripersuja
- häpeäksi suomalaisuudelle
- suomijuntteja
- jäänne muinaisuudesta
- kaikkea erinlaistuutta pelkääviä
- kaikkea erinlaisuutta vihaavia
- tuulipukukansaa
- vasemmalla kuin vasemmistoliitto
- vaarallisempia kuin kommunistit
- vaarallisia kansallissosialisteja
- taantumuksellisia
- naistenhakkaajia
- köyhien lasten sisäelimiä gourmetruokana syöviä porvaripersuja
- Impivaaran aikoja haikailevia
- huonolla itsetunnolla varustettuja
- valkoista roskasakkia
- tyypillinen protestipuolue, joita tulee ja menee
- lähiöbaarien elviksiä
- huonosti koulutettuja
- alkoholisoituneita
- työtä vieroksuvia
- ammuntaa harrastavia rasistijuntteja
- läskimahaisia lökäpöksyjä
- Hitlerin palvojia, jotka varmaan rukkaavat idolinsa kuvan edessä
- yhden miehen projekti
- sosialisteja
- syrjäytyneitä
- pikkukaupunkien rasistisia suomijuntteja
- protestipuolue jolla ei ole mitään annettavaa
- yksiä vitun demareita
- kokoomuksen juoksupoikia
- peruskoulun kesken jättäneitä
- hevijunttien ihailema rasisistipuolue
- kuuntelevat jotain Popedaa ja Hurriganesia ja muuta paskaa 90-luvun musaa
- jenkkiautoilla ajelevaa white trash rockabilly-jengiä
- humppakansaa
- 30-luvun paluuta haikailevia
- Pohjois-Korean ihailijoita
JNE....

Jokaisella on oma mielipiteensä. Mutta mikä onkaan totuus? Se selviää parhaiten seuraavasta linkistä:

http://www.perussuomalaiset/ajankohtaista/

.

20

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aloittaja-
      • :::::

        Noin pitkää asiasanalistaa ei saa mistään muusta puolueesta! Kokoomuskin kalpenee, muista puhumattakaan.
        Kyllä täällä on monta valveutunutta politiikantutkijaa paikalla!

        ONNEA VAAN JA MENESTYSTÄ!


    • itsekö

      jaksoit nuo kirjoittaa?

    • ent. kepulainen!

      mitä on aikoihin nähty, se kertoo, että kovasti näyttää kiinnostavan, viimeisimmän mielipidetiedustelun tehnyt hsoja kertoo kannatuksen olevan jo 27% ja keskisuomessa, sekä pohjois-savossa 40%. Hyvä tulloo.
      Soini Pressaksi vain.

    • Panettaa....

      määrä ominaisuuksia, joita muilla ei ole, lisää siihen vielä, että oikeudenmukaisia ja kovia naimaan, sillä pidetään ryhdin ja kurin arvot ja taataan niiden oikeudenmukainen jatkuvuus.

    • Suomi 24:stä luettua

      Perussuomalaiset on/ovat/ajavat jne.:

      - KGB:n agentteja
      - terroristeja ja Soini on maanpetturi numero yksi
      - tilailevat fasisti-nootteja Putinilta
      - räksyttäviä punikkeja
      - neo-natzeja
      - pitävät Mein Kampfia raamattunaan
      - kannattavat samoja kovia oikeistolaisia arvoja kuin kokoomuskin
      - punikkikoiria
      - SOSSUJA, herätkää keskustalaiset, Persut on SOSSUJA!
      - punikkiterrorijärjestö
      - Suomen tuho
      - äärioikeiston ja äärivasemmiston sekasikiöitä
      - rasistisia sikaniskajuntteja
      - junan tuomia juntteja
      - asehulluja
      - salametsästäjiä
      - kieltäisivät abortin raiskatuilta
      - mustan paavin palvojia
      - sosiopaatteja jotka eivät osaa kommunikoida kuin nyrkeillään
      - sulkisivat Suomen rajat ja matkustaminen ulkomaille kiellettäisiin
      - pakottaisivat maahanmuuttajat ja suomalaiset työttömät orjatyövoimaksi uraanikaivoksiin
      JNE.

      Olisiko totuus kuitenkin toinen?:

      http://www.perussuomalaiset.fi/paakirjoitus/

      • nimitykset...

        kertovat aika paljon niitä viljelleiden kahden avohoitopotilaan mielentilasta.


    • jutskia sulla, ei voi muutakuin nauretaan täällä muijan kanssa.. Hjyvä hjuumori sinullakin..:)

      • nyt herätys on

        kanssalle valjennut....sekös kismittää.....sdp.keskustaa ja kokoomusta...kun ovat tyhjiä tytynnyreitä ja kolisevat....näiltä valta puoluelta oma kansa jäänyt taka alalle.nyt on kansalaisten ryhdistäydyttävä...pitää omaa kansaa arvossa.puolustaa SUOMALAISIA.äänestämällä perussuomalaisia...NÄYTETÄÄN NÄILLE KETKUILLE..KUKA ON KUNINKAS Maassa ja hän on TIMO SOINI......vihreät voi menn'ä märehtimään heinä peltoon.


      • Äänestämme Vasemmall
        nyt herätys on kirjoitti:

        kanssalle valjennut....sekös kismittää.....sdp.keskustaa ja kokoomusta...kun ovat tyhjiä tytynnyreitä ja kolisevat....näiltä valta puoluelta oma kansa jäänyt taka alalle.nyt on kansalaisten ryhdistäydyttävä...pitää omaa kansaa arvossa.puolustaa SUOMALAISIA.äänestämällä perussuomalaisia...NÄYTETÄÄN NÄILLE KETKUILLE..KUKA ON KUNINKAS Maassa ja hän on TIMO SOINI......vihreät voi menn'ä märehtimään heinä peltoon.

        Ei tarvitse kehuskella huonoudella, kun on hyvä puolue, jolla on jalat maassa ja asiallisia, järkeviä tavoitteita.


      • HYVIÄ EDUSTAJIA
        Äänestämme Vasemmall kirjoitti:

        Ei tarvitse kehuskella huonoudella, kun on hyvä puolue, jolla on jalat maassa ja asiallisia, järkeviä tavoitteita.

        kyllä kelpaa.


      • haluaa......
        Äänestämme Vasemmall kirjoitti:

        Ei tarvitse kehuskella huonoudella, kun on hyvä puolue, jolla on jalat maassa ja asiallisia, järkeviä tavoitteita.

        sulkeutuneen suomen ja alistetun kansan ja hyvä velijärjestelmän jatkuvuutta ja salailua .

        Ei kiitos .Ennenmin perussuomalainen joka ajaa duunareitten etuja ja eläkelläisten ja työttömien.


    • Huomisen airut

      Persut on fasisteja. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Fasismi ei ole sama kuin natsismi.
      Fasismi http://fi.wikipedia.org/wiki/Fasismi:
      "Fasismissa autoritaarinen äärinationalismi yhdistyi korporatistiseen talousjärjestelmään, joka oli ammattiliittopohjainen "kolmas asema sosialismin ja kapitalismin välillä".
      Valtiojohtoinen talous
      Kansallinen talousjärjestelmä eli kansallinen korporatismi.
      Kaikki fasistiset liikkeet pyrkivät eliminoimaan ison luokan kapitalismin vapauden, toiset olemassaolonkin.
      Fasistiset hallitukset kansallistivat avainteollisuusaloja, sääntelivät valuuttakurssejaan ja tekivät massiivisia valtion investointeja, hintasääntelyä, palkkasääntelyä ja muuta taloudellista interventionismia. Muilta osin yksityisomaisuus sallittiin, mutta omistusoikeus ja sen käyttö olivat riippuvaisia valtion palvelemisesta.
      Korporaatioteorian mukaan Valtio hävittää puolueet ja niiden mukana käsitteet oikeisto ja vasemmisto. Parlamentarismi korvataan ammattikunnista muodostettavalla korporaatiojärjestelmällä, jonka perusteena on vahvan ammattiosaamisen käyttäminen koko yhteiskunnan hyväksi. Fasistinen valtio on vahva niin ulos- kuin sisäänpäinkin. Markkinatalous on yhteiskunnan talousmuodon perustana, mutta se on valtiovallan toimesta valvottua ja osittain säädeltyä."

      Persulaisuus = fasismi = luopuminen yksilönvapaudesta. Tätäkö Suomen kansa haluaa?

      • hienoa julkituontia

        Kas kehveliä. Sinähän heitit Jyrki Kokoomuksen koko puolueohjelman kaikille nähtäväksi.

        Isosti kiitos.

        Muuten,verratkaapa miten hyvin ja rehellisesti osuu.

        Mikäli diktatuuriin joudutaan, mieluummin Soinin porukka kuin keskusta/kokoomus.


      • hiphulinaa
        hienoa julkituontia kirjoitti:

        Kas kehveliä. Sinähän heitit Jyrki Kokoomuksen koko puolueohjelman kaikille nähtäväksi.

        Isosti kiitos.

        Muuten,verratkaapa miten hyvin ja rehellisesti osuu.

        Mikäli diktatuuriin joudutaan, mieluummin Soinin porukka kuin keskusta/kokoomus.

        Entisaikaan hallituspuolueilla oli selkeä ohjelma,mitä veivät eteenpäin hyvässä ja pahassa.
        Tällä nykyporukalla ainoa ohjelma on rahat mäkeen ja kohtalo kuljettaa.
        Ilman ohjelmaa ei voi muita kiusata,kuin heittämällä lapsellista lokaa päälle. Nuo kommentit on
        jopa ryyppyringissä kovaa sanailua. Nyt pitäisi olla kyseessä Suomen hallinto ja sen ihmiset.
        Tätä samaa tölvimistä on lehdet täynä ja kaikki järkevä kuitataan populismiksi.


      • ansaitsee
        hiphulinaa kirjoitti:

        Entisaikaan hallituspuolueilla oli selkeä ohjelma,mitä veivät eteenpäin hyvässä ja pahassa.
        Tällä nykyporukalla ainoa ohjelma on rahat mäkeen ja kohtalo kuljettaa.
        Ilman ohjelmaa ei voi muita kiusata,kuin heittämällä lapsellista lokaa päälle. Nuo kommentit on
        jopa ryyppyringissä kovaa sanailua. Nyt pitäisi olla kyseessä Suomen hallinto ja sen ihmiset.
        Tätä samaa tölvimistä on lehdet täynä ja kaikki järkevä kuitataan populismiksi.

        noston :=))


      • asian
        ansaitsee kirjoitti:

        noston :=))

        samoin


    • demokratia voittaa s

      pitävät maailmassa huolen,ettei rasistit ja kaiken maailman narsistit pääse maailmassa enää koskaan kukkoilemaan.Odottakaahan vain,kunhan nämä saavat vähän lisää valtaa,tulee hulluuden kannattajille vielä kylmä kyyti. Saattepa nähdä.Siitä tapauksesta tulee hauska,jos voittavat vaalit ja esittelevät itsensä ja politiikkansa maailmalla.Länsivallat julistavat välittömästi sodan kaikkia tällaisia ilmiöitä vastaan.Hah hah haa.

      • zzzzzzzzhhhhhhhhh

        Outo nimimerkki sinulla koska et selvästikkään edes tiedä mitä aito demokratia tarkoittaa. Tosin se ymmärrettävää koska Suomi ei ole koskaan ollut demokraattinen valtio, Suomessa nimittäin valta on annettu teknokraateille.

        Täällä valtapuolueiden poliitikot puolustelevat teknokratiaa - esim. EU:n päätöksiä, pakkoruotsia, pakolaispolitiikkaa - mielummin kuin antaisivat kansan päättää.

        Perussuomalaisten ja pienien puolueiden vaatimukset suorista kansanäänestyksistä saavat teknokraattien ja viherhumanistien karvat pystyyn. Sillä jos me eläisimme aidossa demokratiassa teknokratian sijasta, niin yhteiskuntamme olisi kovin erinäköinen ja varmasti paljon parempi paikka elää.


      • NWO, incomming!
        zzzzzzzzhhhhhhhhh kirjoitti:

        Outo nimimerkki sinulla koska et selvästikkään edes tiedä mitä aito demokratia tarkoittaa. Tosin se ymmärrettävää koska Suomi ei ole koskaan ollut demokraattinen valtio, Suomessa nimittäin valta on annettu teknokraateille.

        Täällä valtapuolueiden poliitikot puolustelevat teknokratiaa - esim. EU:n päätöksiä, pakkoruotsia, pakolaispolitiikkaa - mielummin kuin antaisivat kansan päättää.

        Perussuomalaisten ja pienien puolueiden vaatimukset suorista kansanäänestyksistä saavat teknokraattien ja viherhumanistien karvat pystyyn. Sillä jos me eläisimme aidossa demokratiassa teknokratian sijasta, niin yhteiskuntamme olisi kovin erinäköinen ja varmasti paljon parempi paikka elää.

        Siinä mun poliittinen kanta! Miksi kukaan haluaa äänestää puolueita jotka ovat jo todistaneet kyvyttömyytensä!! Uusilla puolueilla olisi kova paine muuttaa asioita, sillä muuten kansanedustaijien ura voisi jäädä lyhyeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe