Odotan epätoivoisena

blondeistablondein72hki

jumpan alkamista.Sais tähän tylsään ja tyhmään elämään jotain iloa ja jotain mitä odottaa ...
Nyt pyörii vika koneellinen pyykkiä ja kohta tyhjennän ja täytän astainpesukoneen eli teen sen minkä ukon piti tehdä mutta ei o yllätys ettei tietty tehnyt ja huomenna alkaa taas tän kaatopaikan siivoaminen ja puunaaminen joka kotini on ;)

HEI!
Jos MÄ oon sun mielestäs sekasin,
ni kato peiliin ja
jos et nää siellä sekopäätä,
ni SÄ oot ihan vitun sekasin!
Ja jos et tajunnut,
ni SÄ oot viel enemmän sekasin !! ;D

9

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      unelmaa eikä ainakaan helppoa elää läskinä ilman työtä sotkuisessa asunnossa mutta on minulla ainakin ihanat lapset jotka eivät hauku minua kuten tiedän likkojen kavereiden haukkuvan äitejään,eivät skitsoile ja paisko ovia,käyvät koulua eikä niitä tartte lahjoa rahalla menemään kouluun kuten joitain kuulemma tarttee,he pitävät koulun käynnistä vaikka eivät hikkejä olekaan...nauramme paljon ja vaikka köyhiä ollaan niin osaamme nauttia pienistäkin asioista ;))))
      Mutta nyt loppuu tää meikän jauhaminen ja heippa rakkaat

    • blondeistablondein72hki

      mulla on ihan törkeet hampaatkin mutta kohta tää koko akka kunnossa kun uskalsin tilata hammaslekurille ajan se vasta ensi vuonna mutta tilattu on jee eli sairaan pelkoni voitin ;D;D!!

      • blondeistablondein72hki

        ukon kanssa hakemassa nuorimmat tytöt siellä missä olivatkaan.Piristi päästä pois kotoa.
        Öitä rakkaat kalliit ;))!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukon kanssa hakemassa nuorimmat tytöt siellä missä olivatkaan.Piristi päästä pois kotoa.
        Öitä rakkaat kalliit ;))!

        jatkuva unettomuus,koko yön valvoin,taas.
        Kohta koiram kanssa ulos.
        Saatana ku akka vaan lihoo vaikka ei pahemmin syö.Onneksi kohta alkaa jumpat ja tilaan hoitajalle ajan,alan pitämään ruokapäiväkirjaa...jospa tää tästä..

        ELÄMÄ OPETTAA,
        MUTTA SINÄ PÄÄTÄT MITÄ OPPIA
        JA MISTÄ OPPIA.


      • blondeistablondein72hki

        Minulla kamala olo en jaksanut mennä pihakahville ja syy ei naapurissa vaan omaassa olossani.
        I han kivoja ovat eli en halua haukkua ketään vaikka siltä saattaa tuntua mutta tunnen itseni aina vain ylimääräiseksi jonka takia ei kiinnosta ;(
        Se ainut pointti tässä jutussa miksi en halua pihakahvitella ei muu mikään!!!
        Nyt oikeesti oksentamaan siis juma mikä jysäri ;((
        Ei oo menkat olleet aikoihin niän hirveet!!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Minulla kamala olo en jaksanut mennä pihakahville ja syy ei naapurissa vaan omaassa olossani.
        I han kivoja ovat eli en halua haukkua ketään vaikka siltä saattaa tuntua mutta tunnen itseni aina vain ylimääräiseksi jonka takia ei kiinnosta ;(
        Se ainut pointti tässä jutussa miksi en halua pihakahvitella ei muu mikään!!!
        Nyt oikeesti oksentamaan siis juma mikä jysäri ;((
        Ei oo menkat olleet aikoihin niän hirveet!!

        eikä tää jatkuva unettomuus paranna fiiliksiäni yhtään;((
        Ei innosta mikään ei kiinnosta mikään ei jaksa tehdä mitään,kaik vaan vituttaa ja ottaa aivoon ...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eikä tää jatkuva unettomuus paranna fiiliksiäni yhtään;((
        Ei innosta mikään ei kiinnosta mikään ei jaksa tehdä mitään,kaik vaan vituttaa ja ottaa aivoon ...

        jo niin loppuun kulunut vitsi ja se äijä poissa kuvioista ollut pitkään ja aina inhonnut sitä tyyppiä jonka takia ton otin että pian vaihdan ...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        jo niin loppuun kulunut vitsi ja se äijä poissa kuvioista ollut pitkään ja aina inhonnut sitä tyyppiä jonka takia ton otin että pian vaihdan ...

        asia loppuun käsitelty eli en susotu enää kommentoimaan tätä asiaa millään tavalla !!

        1.rahanahneeksi en ole haukkunut ketään ja sehän on totta : kaik pennut ainakin 90 prossaa vähintään on rahanperään joten se totuus,meil ainakin aina likat rahaa vailla ja ei saa koskaan rahaa vaikka oisin sitä antanut niille vikat kaksi viikkoa joka päivä;)))
        2.noo toiset tykkää koulusta ja toiset ei eli siinäkään asiassa en ole arvostellut muita enkä sitä virhettä ikinä tule tekemään ja itse henkilökohtaisesti patistan tyttöjä tekemään kaikkensa sillä niistä ei saa tulla kuten äitinsä huonopalkkaista siivoojaa jota ei missään kukaan arvosta vaan aina parempaa haluan kuten muutkin rakastavat vanhemmat ja se että pentu lintsaa no voi voi entäs sitten,sitä kuule tapahtuu paremmissakin piireissä ja vaik me köyhälistöä ollaankin niin on tytötkin olleet luvatta poissa koulusta ja jokainen hoitakoot asiansa ja lapsensa omalla tyylillään eikä se todellakaaan kuulu mulle ;D!!!
        3.se miksi saatan olla reppana jonkun mielestä niin ehkä hieman olenkin kun en muiden läsnä ukolle vittuile enkä sano vastaan vaikka se kuinka puhuu paskaa haukkuu ja rvostellee muidenkin läsnä lapsiaan ja äitiäni ja siskojani ja ja ja ... en nimittäin jaksa riitaa ja kestänyt paskaa himassa liikaa näinä vuosina niin kait mä sit oon arvoton reppana kun olen kaikesta helvetin välinpitämätön eli mua ei jaksa kiinnostaa mikään muu paisti jos toi äijä lapsia kohtelee väärin ja siitäkin sanon vain ystävieni läsnä sekä tietty puutun kotona heti kun olemme perheen kesken
        4.miksi sitten olen vittumainen akka???? no mua on lyöty ja löin takas...mut on rasikattu eikä toi oo salisuus eli olen menettänyt kaikkiin luottamuksen nooh noi on pieneimmästä päästä ja helpoimmasta mitä olen kestänyt eli näytän reppanalta surkealta kiltiltä viattomalta tyhmältä no aika tyhmä ämmä olenkin mutta mutta kova kuori ympärilläni jota ei kovin moni ole läpäissyt ei ees ukko ...olen selvinnyt alakavasta holismista ja esim toissapäivänä pyydettiin kapakkaan mutta en mennyt koska päätin että ei kiitos ja masennuksesta selvinnyt vuosia sitten .... minulta ystävät aina pyytävät neuvoa ja apua ja olen erittäin hyvä auttamaan mutta en osaa selvittää omia asioitani en siis maanrakoon oo missään ketään arvostellut eli se mitä pyydän anteeksi ja olen pyytänyt eli jos olen tai kun olen tahattomasti loukannut muita sitä en ikinä tarkoita enkä tee tahalteen
        5.siitä maksullisuudesta no mulle tarjottu rahaa seksistä ja en oo susotunut että se siitä ja sen kestävyydestä,ei imartelevaa mutta huvittaa kun näitä läskejä ja meikän pahaa naamaa kahtelee;D;D ... virolaiseksikin mua luultu ja voi voi vaikka miksisä;)))
        6.vaihdan siis uuden nimimerkin kun tähän kyllästynyt ja uuteen aina kun kirjoitan niin lisään vitsin tai runon ja jos en ole itse keksinyt niin keroron sen .. tsori virheet tää vitun unettomuus ja huippaus ;(((( meinasin pyörtyä makuunissa tänään oli lähellä piti ottaa tukea hyllystä ja tokan kerran himan hissin edessä rupes pyörii kaik silmissä ;(( onneksi ensi tiistaina hoitajalle aka kun minulla epäillään kilpirauhasen vajaatoimintaa ... no se pysyy sit lääkkeillä kurissa,toivon että ei ole mutta tapauksessani aina plekään pahinta ;D

        Tämä siis jäähyväispuhe tääle kamalalle nimimerkille;D

        Naapurit rakkaat se miksi kannattaapyytää ukkoa ois ihanaa vain jotta saisin ees sen olla rauhassa ja koska en tunne oloani mukavaksi vaan tunnen olevani se ylimääräinen se ei toivottu joten syy ei naapureissa vaan mun fiiliksissä ja siitä joka istuu aina samalla puolella pöytää kuin minä;D;D;D

        Öitä kauniita kullanmurut -niin kaiken lisäksi mulla r-vika joka tosien ei mua häiritse mutta pakko olla jokapaikassa jotain vikaa,siihen pitäis olla tottunut...

        tälle nimimerkille en enää vastaile en kommentoi enkä ees enää lue!!!!

        öitä halitus


      • Fani joka ei hylkää.
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        asia loppuun käsitelty eli en susotu enää kommentoimaan tätä asiaa millään tavalla !!

        1.rahanahneeksi en ole haukkunut ketään ja sehän on totta : kaik pennut ainakin 90 prossaa vähintään on rahanperään joten se totuus,meil ainakin aina likat rahaa vailla ja ei saa koskaan rahaa vaikka oisin sitä antanut niille vikat kaksi viikkoa joka päivä;)))
        2.noo toiset tykkää koulusta ja toiset ei eli siinäkään asiassa en ole arvostellut muita enkä sitä virhettä ikinä tule tekemään ja itse henkilökohtaisesti patistan tyttöjä tekemään kaikkensa sillä niistä ei saa tulla kuten äitinsä huonopalkkaista siivoojaa jota ei missään kukaan arvosta vaan aina parempaa haluan kuten muutkin rakastavat vanhemmat ja se että pentu lintsaa no voi voi entäs sitten,sitä kuule tapahtuu paremmissakin piireissä ja vaik me köyhälistöä ollaankin niin on tytötkin olleet luvatta poissa koulusta ja jokainen hoitakoot asiansa ja lapsensa omalla tyylillään eikä se todellakaaan kuulu mulle ;D!!!
        3.se miksi saatan olla reppana jonkun mielestä niin ehkä hieman olenkin kun en muiden läsnä ukolle vittuile enkä sano vastaan vaikka se kuinka puhuu paskaa haukkuu ja rvostellee muidenkin läsnä lapsiaan ja äitiäni ja siskojani ja ja ja ... en nimittäin jaksa riitaa ja kestänyt paskaa himassa liikaa näinä vuosina niin kait mä sit oon arvoton reppana kun olen kaikesta helvetin välinpitämätön eli mua ei jaksa kiinnostaa mikään muu paisti jos toi äijä lapsia kohtelee väärin ja siitäkin sanon vain ystävieni läsnä sekä tietty puutun kotona heti kun olemme perheen kesken
        4.miksi sitten olen vittumainen akka???? no mua on lyöty ja löin takas...mut on rasikattu eikä toi oo salisuus eli olen menettänyt kaikkiin luottamuksen nooh noi on pieneimmästä päästä ja helpoimmasta mitä olen kestänyt eli näytän reppanalta surkealta kiltiltä viattomalta tyhmältä no aika tyhmä ämmä olenkin mutta mutta kova kuori ympärilläni jota ei kovin moni ole läpäissyt ei ees ukko ...olen selvinnyt alakavasta holismista ja esim toissapäivänä pyydettiin kapakkaan mutta en mennyt koska päätin että ei kiitos ja masennuksesta selvinnyt vuosia sitten .... minulta ystävät aina pyytävät neuvoa ja apua ja olen erittäin hyvä auttamaan mutta en osaa selvittää omia asioitani en siis maanrakoon oo missään ketään arvostellut eli se mitä pyydän anteeksi ja olen pyytänyt eli jos olen tai kun olen tahattomasti loukannut muita sitä en ikinä tarkoita enkä tee tahalteen
        5.siitä maksullisuudesta no mulle tarjottu rahaa seksistä ja en oo susotunut että se siitä ja sen kestävyydestä,ei imartelevaa mutta huvittaa kun näitä läskejä ja meikän pahaa naamaa kahtelee;D;D ... virolaiseksikin mua luultu ja voi voi vaikka miksisä;)))
        6.vaihdan siis uuden nimimerkin kun tähän kyllästynyt ja uuteen aina kun kirjoitan niin lisään vitsin tai runon ja jos en ole itse keksinyt niin keroron sen .. tsori virheet tää vitun unettomuus ja huippaus ;(((( meinasin pyörtyä makuunissa tänään oli lähellä piti ottaa tukea hyllystä ja tokan kerran himan hissin edessä rupes pyörii kaik silmissä ;(( onneksi ensi tiistaina hoitajalle aka kun minulla epäillään kilpirauhasen vajaatoimintaa ... no se pysyy sit lääkkeillä kurissa,toivon että ei ole mutta tapauksessani aina plekään pahinta ;D

        Tämä siis jäähyväispuhe tääle kamalalle nimimerkille;D

        Naapurit rakkaat se miksi kannattaapyytää ukkoa ois ihanaa vain jotta saisin ees sen olla rauhassa ja koska en tunne oloani mukavaksi vaan tunnen olevani se ylimääräinen se ei toivottu joten syy ei naapureissa vaan mun fiiliksissä ja siitä joka istuu aina samalla puolella pöytää kuin minä;D;D;D

        Öitä kauniita kullanmurut -niin kaiken lisäksi mulla r-vika joka tosien ei mua häiritse mutta pakko olla jokapaikassa jotain vikaa,siihen pitäis olla tottunut...

        tälle nimimerkille en enää vastaile en kommentoi enkä ees enää lue!!!!

        öitä halitus

        Olen iloinen kun kirjoitit tuon jospa kaikki nyt tajuaisivat kuinka aito olet ja paljon kärsineenä saatat töksäyttää tarpeettomia tilityksiä.

        Uusi nimimerkkisi hyvä ja anteeksi kun sanon mutta todellakin parempi kuin tuo blondeistablondein.

        Jatkaa kirjoituksiasi.Moni meistä lukee niitä mielellään.Tämähän on RAKAS PÄIVÄKIRJANI mikä tarkoittaa ettei kukaan odota kommentteja OMAAN päiväkirjaansa.

        Ole iloinen myös niistä huonoista sanoista, sehän tarkoittaa vain että SINUT on huomattu että SINÄ blondi et ole mitätön tavallinen tallaaja jolla ei ole muille merkitystä.Kukaan ei huomaa näkymätöntä ihmistä vaan kaikki reakoivat vain ja ainoastaan siihen mikä tai kuka on merkityksellinen sekä jollain tapaa tärkeä.

        Huomasin heti kun rupesin lukemaan uutta "palstaasi" , sinun olosi ilmeisesti kohonneen sillä päiväkirjasi on nykyään valoisa.

        Kiitos sinulle siitä ja kiitos kaikista jutuista, ne arvokkaita jokaiselle myös niille haukkujille ja arvostelijoille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe