Hei Cherrykirsikka,
tekisitkö kanssani vaihtokatselmukset?
minä toivon uutta työtä, onko sen aika vuoden vaihteesta? miten jaksan sinne saakka?
millainen uusi työ on ja miten sen löydän?
vielä lapsestani, onko hänellä lukihäiriö? saako siihen apua?
cherrykirsikka, vaihdatko kanssani?
2
155
Vastaukset
Sinuna lähtisin liikkeelle jo hieman aikaisemmin, ennen joulusesonkia on parempi sauma saada töitä. Näin sinut palvelualalla, pakkaamassa jotakin... Lähde reippaasti ja rohkeasti kiertämään kauppaliikkeitä ja kysymään, tarvitaanko kiireapulaisia jouluksi - tämä saattaa johtaa johonkin pysyvämpäänkin...
Mielestäni lapsellasi ei ole lukihäiriötä, ihan normaalia lukemisen vaikeutta vain. Monet lapset eivät lue kovin sujuvasti vielä alakoulun yläluokillakaan, mutta harjoitus tekee mestarin. Hae lapsellesi kirjastosta helppolukuisia kirjoja, joista hän saa onnistumisen iloa - vaikeampia kirjoja voit lukea hänelle tai yhdessä hänen kanssaan. Älä kiirehdi, älä huolehdi - eivät kaikki lapset kehity samoissa asioissa samaan tahtiin!
Toki otan mielelläni "vaihtarin" vastaan - näkisitkö jotain tulevasta työ-/opiskeluelämästäni?
Iloa ja valoa syksyysi t. cherry :-)- endiivi
Hei ja kiitos vastauksestasi.
Olen työssä ja työni jatkuu vielä useamman vuoden, joten näky kiireapulaisena olosta (ainakana päätyönä) ei ehkä olen vahvin vaihtoehtoni.Mutta mahdollisuus toki....
Sinulle nousee kiirettä ja työn ruuhkautumista, ihan kuin sinulla olisi kirjallisia tehtäviä vähän jäämässä muiden velvoitteiden vuoksi rästiin. SInun täytyy silloin fokusoida ja jättää jotain muuta hetkeksi syrjään, vaikka se ei välttämättä mielestäsi olekaan paras ratkaisu juuri siinä tilanteessa.
Oppimista ja uuden opitun soveltamista tulee vahvasti eteen, maalaan punaisella pensselillä vanhoja harmaita seiniä, tulkitsen sen ihan rakenteellisena uudistamistyönä.
Kiitän sinua ja toivotan hyvää syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522