Onks se niinku

HTZA

kivaa, että minä teen aloituksen ja kaikki kuolevat pystyyn?
:)
H.

51

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä hän tarkoittanee, luulisin aivokuollutta.

Kunhan olen maksanut tuossa muutaman laskun, niin sitten onkin jo kepeämpi olo.

• gklk

kivaa, että sinä luulet olevasi joku palstan keskipiste, jolle kaikki innolla vastailevat vaikka aloituksessa ei olisi päätä ei häntää. Alkaa varmaan jo useita arvoituksesi kyllästyttää.

• HTZA

laittanut niihin loppukevennyksiä?
        Mutta vastaukseesi, joku 200 vastausta per aloitus olisi kiva.
        H.

• Anjaniina.

kuinka monta aloitusta, ei mulla ole pienintäkään aikomusta kuolla pystyyn ;))
      herra kaataa ihan itteleen vaan ;))

• kiva, että luulee kaiken johtuvan itsestään.
      Minä hoitelin illalla parisuhdetta, puukot ja puntarit vain heiluivat, en ehtinyt palstalla pörräämään.
      :))

• Marja Puska

Voi saatana kuinka mä nautin siittä.

• HTZA

kuitenkin miettii enste...
        H.

• Meriläinen

Kato se on niinku kivaa että sinä teet mitä teet ja muut tekee just niinku ne haluaa.
      Eli mulla oli ainaski eilen ihan kivaa.

• Jyrsi

On se niinku minä, minä ja minä!

• HTZA

sen pitäisi mennä.
        Välillä tuntuu ontuvan, niin pitää muistuttaa..
        H.

• on off

se hänen kohdalla on,kun ei ole muuta elämää.Erittäin outo persoona.

• HTZA
        on off kirjoitti:

se hänen kohdalla on,kun ei ole muuta elämää.Erittäin outo persoona.

pakottaa vastaamaan, tai ottamaan kantaa?
        Hyvä niin.
        H.

• live-eläjä

Sä vaan luulet niin. Palstan ulkopuolella on todellisuus, jossa useimmat ihmiset elävät oikeata elämää. Sunnuntaina aletaan valmistautua työviikon haasteisiin ja mennään ajoissa nukkumaan. TVstäkin tuli eilen Tanssii tähtien kanssa, jossa ihmiset yrittävät tosissaan onnistua ja oppia uutta. Ehkäpä sun samaa juonta toistavat showsi ei ole niin kiinoostava.

• Väpä-boy

Hän on Väinö joka ei elä tätä maailmaa.

• HTZA

tuolla todellisuudessa ja ostin käytetyn auton. Pappamallin.
        Siihen mahtuu Perhokamat ja kamerat, jää vielä tilaakin.
        Sitten palasin, nopeasti, virtuaalitodellisuuteen ja tilasin siihen liikennevakuutuksen.
        Tänään soitteli todellisuustäti ja kyseli lisätietoja ja tunki henkivakuutusta.
        Tulemme vielä painimaan siitä, nähtävästi virtuaalisesti.
        Ensivuoden puolella tulet saamaan kuvauksia 60 kg. lohista ja muista Suomenennätyksistä.
        Lupaan kuvat Suomen suurimman Kalasääksen varpaat, kynsineen. vaikka onkin vielä poikanen, jos ei veri valu objektiiviin.
        Siirryn, nääs, tositöistä virtuaaliduunin puolelle.

H.

• HTZA
        Väpä-boy kirjoitti:

Hän on Väinö joka ei elä tätä maailmaa.

yksi niistä, joka on ollut luomassa virtuaalimaailmaa, sinullekin.
        Ensin hippinä ja sitten nörttinä. Voi olla, jopa, että pitkähiuksisena vinguttamani skittanikin, on luonut YÖ-yhtyeen, kuten perhosen lento pyörremyrskyn.
        Niin olet sinä saanut avaran maailmankatsomuksen, surulliset laulusi ja kaikki maailman tyttökuvat päätteellesi.
        H.

• live-eläjä
        HTZA kirjoitti:

tuolla todellisuudessa ja ostin käytetyn auton. Pappamallin.
        Siihen mahtuu Perhokamat ja kamerat, jää vielä tilaakin.
        Sitten palasin, nopeasti, virtuaalitodellisuuteen ja tilasin siihen liikennevakuutuksen.
        Tänään soitteli todellisuustäti ja kyseli lisätietoja ja tunki henkivakuutusta.
        Tulemme vielä painimaan siitä, nähtävästi virtuaalisesti.
        Ensivuoden puolella tulet saamaan kuvauksia 60 kg. lohista ja muista Suomenennätyksistä.
        Lupaan kuvat Suomen suurimman Kalasääksen varpaat, kynsineen. vaikka onkin vielä poikanen, jos ei veri valu objektiiviin.
        Siirryn, nääs, tositöistä virtuaaliduunin puolelle.

H.

sä kuvittelet, että vain sinulla on elämä, ja muiden elämä pyörii tämän palstan ja eritoten sinun aloitustesi varassa.

• HTZA
        live-eläjä kirjoitti:

sä kuvittelet, että vain sinulla on elämä, ja muiden elämä pyörii tämän palstan ja eritoten sinun aloitustesi varassa.

perimmäinen tarkoitukseni on.
        Ajattele, jos en kiinnostaisi ketään, sinuakaan, joutuisin lopettamaan koko kirjoittelun.
        Hunajamaljalla ja sylkykupilla ei isoa eroa tarvitse olla.
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

perimmäinen tarkoitukseni on.
        Ajattele, jos en kiinnostaisi ketään, sinuakaan, joutuisin lopettamaan koko kirjoittelun.
        Hunajamaljalla ja sylkykupilla ei isoa eroa tarvitse olla.
        H.

näyttää, että olet suututttanut jonkun raskaansarjan virtualistin?

• tanssii tähtien kanssa!!!!!
        Just joo.
        No se kai on suoralähetys, eli ehkä jonkinlaista live-elämää!
        Mut onneks mun elämäni ei oo sen varassa, eikä tämän palstankaan!

• live-eläjä
        minttupuu kirjoitti:

tanssii tähtien kanssa!!!!!
        Just joo.
        No se kai on suoralähetys, eli ehkä jonkinlaista live-elämää!
        Mut onneks mun elämäni ei oo sen varassa, eikä tämän palstankaan!

Eiks se ole ihan todellista elämää, että käydään töissä, nukutaan, ollaan kotona, harrastetaan ja katsotaan joskus Tvtäkin.

"Mut onneks mun elämäni ei oo sen varassa, eikä tämän palstankaan! "

Älä nyt heti tunge herneitä nenääsi. Tanssi on kuule terveellinen liikuntaharrastus, joka sopii kaikenikäisille. Eikä tässä kukaan ole sanonut olevansa riipuvainen yhtään mistään. Jos nyt maltat hetken miettiä, niin huomaat, etten syytelyt sinua tai muitakaan palstalaisia, vaan kerroin ihmisten mahdollisista muista aktiviteeteistä, kun eivät olleet pastalla. HTZAhan epäili ihmisten kuolleen pystyyn, kun eivät olleet palstalla vastailemassa hänen aloitukseensa. Nimenomaan hän ei ottanut huomioon, että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin palsta. Kyllä tää on kans yks kuumakalle-palsta.

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

jos sanat saisivat suuttumaan, sillee oikeesti, tuntemattomaan ihmiseen.
        Sinäkin vastaat kiltisti, se on paljon se!
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

jos sanat saisivat suuttumaan, sillee oikeesti, tuntemattomaan ihmiseen.
        Sinäkin vastaat kiltisti, se on paljon se!
        H.

minulla on kyky ja taito, lyödä vaikka ällikällä, smack!

• HTZA
        live-eläjä kirjoitti:

Eiks se ole ihan todellista elämää, että käydään töissä, nukutaan, ollaan kotona, harrastetaan ja katsotaan joskus Tvtäkin.

"Mut onneks mun elämäni ei oo sen varassa, eikä tämän palstankaan! "

Älä nyt heti tunge herneitä nenääsi. Tanssi on kuule terveellinen liikuntaharrastus, joka sopii kaikenikäisille. Eikä tässä kukaan ole sanonut olevansa riipuvainen yhtään mistään. Jos nyt maltat hetken miettiä, niin huomaat, etten syytelyt sinua tai muitakaan palstalaisia, vaan kerroin ihmisten mahdollisista muista aktiviteeteistä, kun eivät olleet pastalla. HTZAhan epäili ihmisten kuolleen pystyyn, kun eivät olleet palstalla vastailemassa hänen aloitukseensa. Nimenomaan hän ei ottanut huomioon, että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin palsta. Kyllä tää on kans yks kuumakalle-palsta.

osaat saada ketjun elämään.
        Tekisi mieli kirjoittaa, että tätä halusinkin.
        H.

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

minulla on kyky ja taito, lyödä vaikka ällikällä, smack!

käänsin poskeni.
        Ja ymmärrän hyvin, että suukosta ei ollut kyse.
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

käänsin poskeni.
        Ja ymmärrän hyvin, että suukosta ei ollut kyse.
        H.

moni, itserakkaampi, olis ottanut todesta ;)))
        Mut kyllä se ihan suukko oli, mutta sinne se meni, gone with a wind...

• live-eläjä
        Anjaniina. kirjoitti:

Suuttuminen on kyllä aika vahva reaktio. Ei aikuiset ihmiset provosoidu sellaisiin tunteisiin ihan mistä hyvänsä syystä, varsinkin kun se mantelitumakekin on jo kouliintunut. Et kai sinäkään usko, että ihmiset näitä palstan jorinoita niin vakavasti ottavat, että mielenrauhansa menettävät. Malttia sullekin!

• HTZA
        live-eläjä kirjoitti:

Suuttuminen on kyllä aika vahva reaktio. Ei aikuiset ihmiset provosoidu sellaisiin tunteisiin ihan mistä hyvänsä syystä, varsinkin kun se mantelitumakekin on jo kouliintunut. Et kai sinäkään usko, että ihmiset näitä palstan jorinoita niin vakavasti ottavat, että mielenrauhansa menettävät. Malttia sullekin!

suuttuvat koneillekin, sinimustin nilkoin.
        Bemari helpottaisi elämää.

• live-eläjä

Täh??

• GloriaJoy

mikä, miten ja missä tämä ' pysty ', mihin kaikki kuolevat on.

• HTZA

nuoret vanhemmat, tai joku mummo, lapsenlapsen tai miehensä kanssa.
        Tärkeää asiaa tulee, mutta jähmettyvät paikalleen, ei jaksais tuota pashaa enää. Mutta pakko se on.
        H.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

nuoret vanhemmat, tai joku mummo, lapsenlapsen tai miehensä kanssa.
        Tärkeää asiaa tulee, mutta jähmettyvät paikalleen, ei jaksais tuota pashaa enää. Mutta pakko se on.
        H.

suuntaan vähän aattelinkin, vaan tuo 'enää'- sana toi uuden mutkan :-&

• HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

suuntaan vähän aattelinkin, vaan tuo 'enää'- sana toi uuden mutkan :-&

riittää ja haju muuttaa muotoaan.
        Teini-ikäisena se saattaa saada vivahteen mausteisesta pizzasta, ja sitä jatkuu aikuisuuteen asti.
        SItten alkaa lowcarb dieetti ja valkuaisaineista syntyvät Rikkiyhdisteet.
        Mummon luokse tullaan karkuunkin ja silloin saa mummo kokemuksen rapulapashasta.
        Suihkuverhoja tulee uusittua aikasti tiuhaan.
        Mummo tulee kyllä ymmärtämään termin: Enää....
        H.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

riittää ja haju muuttaa muotoaan.
        Teini-ikäisena se saattaa saada vivahteen mausteisesta pizzasta, ja sitä jatkuu aikuisuuteen asti.
        SItten alkaa lowcarb dieetti ja valkuaisaineista syntyvät Rikkiyhdisteet.
        Mummon luokse tullaan karkuunkin ja silloin saa mummo kokemuksen rapulapashasta.
        Suihkuverhoja tulee uusittua aikasti tiuhaan.
        Mummo tulee kyllä ymmärtämään termin: Enää....
        H.

siu testaa HTZA-murrosikä-angstia täällä ja vakuuttelee ettää pystyyn hyö kuolevat jotka tekstiin vilasevat, pystyyn kuin suolapatsaaksi ikään, ... siu on söpö

• HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

siu testaa HTZA-murrosikä-angstia täällä ja vakuuttelee ettää pystyyn hyö kuolevat jotka tekstiin vilasevat, pystyyn kuin suolapatsaaksi ikään, ... siu on söpö

miu on söpö.
        Miu vaan varoittelee uudismummoa.
        H.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

miu on söpö.
        Miu vaan varoittelee uudismummoa.
        H.

kuuntelen hartaudella kokemuksen syvää rintaääntä :-) .. mitäs me mummit

• heilua ulkona, ja juosta töissä, levähtääkki siin sivus, ja eritoten levähtää täst palstasta:))))

• HTZA

ilahtui.
        H.

• Hymy;))

ali-arvoinen se ei sovi. Vaikka paljon näitä aloituksia teetkin. Se ei tarkoita sitä että, täällä ei myös muilla ihmisillä olisi aivot millä itsenäisesti ajattelevat. Pidätkö muita jotenkin ohjauksen tarpeessa olevina aikuisina yksilöinä. Jotka eivät osaa itse päättä mitä tekevät? Kenties.

Tarkoitat varmasti hyvää mutta, kun tätäkin ketjua nyt lukee. Ei voi olla hymähtelemättä. Voi Hatsa. Tämä ei ole kuitenkaan lastentarha eikä mikään alaluokka joka tarvitsisi miesopettajan (sellaisen vähän vanhakantaisen) ohjausta. Vaikka täällä keskusteluntaso toisinaan sitä luokkaa onkin. Lopeta siis muiden valvominen;))) ja ennenkaikkea tuo määritteleminen. Et tunne tarpeeksi. Pelkät oletukset ja arvailut eivät ole tiedon tae vielä mihinkään. Minäkään en käy koskaan naisten kanssa valkoviinilasilillisilla saati oluella. Ainoastaan oman mieheni seurassa saatan ravintolassa nauttia alkoholia;)) Sinä vaan oletit minun käyvän koska tuttavapiirissässäsi ehkä näin naisten keskuudessa näin yleisesti menetellään.

tsau:Friidu

• 3+20

alkaa taas "hymy" hyytymään. :))))))

• tomppa2006

...ja kantaaottava kirjoitus, siitä mihin tilanne on mennyt...

Yhden kirjoittajan ala-arvoiset kommentit ja itsensä ylitse muiden nostaminen huonontavat palstailmapiiriä. Kyseisen persoonan vaikeaselkoisissa viesteissä voi olla mitä tahansa törkeyksiä, mustamaalaamista ja panettelua toisia kirjoittajia kohtaan. Onhan tämä jonkinlainen hiekkalaatikko, mutta täällä ei ole tarkoitus loukata muita, eikä pahoittaa kenenkään kirjoittajan mieltä. Liian vähän on muutenkin palstalaisia ja tällainen toiminta karsii niitä entisestään. Hauska kirjoittaja on hauskasti mukava ilman, että sitä tarvitsee tehdä muiden kustannuksella.

• Hymy:))
        3+20 kirjoitti:

alkaa taas "hymy" hyytymään. :))))))

yksinkertainen saadakseni hymyni täysin hyytymään.;))) Hyvää yritystä kuitenkin vuosien aikana kera palstaystäviensä täytyy kyllä myöntää;)))

• entinen iloinen
        tomppa2006 kirjoitti:

Yhden kirjoittajan ala-arvoiset kommentit ja itsensä ylitse muiden nostaminen huonontavat palstailmapiiriä. Kyseisen persoonan vaikeaselkoisissa viesteissä voi olla mitä tahansa törkeyksiä, mustamaalaamista ja panettelua toisia kirjoittajia kohtaan. Onhan tämä jonkinlainen hiekkalaatikko, mutta täällä ei ole tarkoitus loukata muita, eikä pahoittaa kenenkään kirjoittajan mieltä. Liian vähän on muutenkin palstalaisia ja tällainen toiminta karsii niitä entisestään. Hauska kirjoittaja on hauskasti mukava ilman, että sitä tarvitsee tehdä muiden kustannuksella.

Samalla voisi kysyä kuka tai ketkä halusivat viedä ilon pois palstoilta noin yleensäkin ja toi teennäisyyden tilalle. Tarvittiinko siihen enemmän "opettajia" narsismista. Mistä tulee sellainen pakonomainen tarve poistaa aitous. Vainko se, että pääsi sanomaan näin: MINÄ OLEN AINA OIKEASSA Niin paljonko se sieppaa ja on vaikeaa antaa toistenkin kukkien kukkia, minkään eri lajikkeen kukinta ei ole täysin samanmoinen. Ilman aitoutta ei ole myöskään kukintaa.

Tyhjää vedätystä saa muualtakin, pyytämättäkin. Vaan jos ei ole antaa ei voi myöskään saada.

• HTZA
        tomppa2006 kirjoitti:

kaikki loppuu kerralla.
        Jos minulle ei kukaan enää vastaa, ei ole syytä kirjoittaakaan.
        Siinä samalla parantuu palstan ilmapiiri ja osanottajat lisääntyvät.
        Tai sitten ei...
        Ilomielin, annan sinulle ja kaikille mahdollisuuden muutokseen.
        Tarvittaessa, osaan kirjoittaa mössöäkin.
        H.

• HTZA
        entinen iloinen kirjoitti:

Samalla voisi kysyä kuka tai ketkä halusivat viedä ilon pois palstoilta noin yleensäkin ja toi teennäisyyden tilalle. Tarvittiinko siihen enemmän "opettajia" narsismista. Mistä tulee sellainen pakonomainen tarve poistaa aitous. Vainko se, että pääsi sanomaan näin: MINÄ OLEN AINA OIKEASSA Niin paljonko se sieppaa ja on vaikeaa antaa toistenkin kukkien kukkia, minkään eri lajikkeen kukinta ei ole täysin samanmoinen. Ilman aitoutta ei ole myöskään kukintaa.

Tyhjää vedätystä saa muualtakin, pyytämättäkin. Vaan jos ei ole antaa ei voi myöskään saada.

koskaan poistattanut mitään, enkä aio moista aloittaakaan.
        Taitaa olla niin, että minulle vastataan siten että sitä ei ylläpito kestä.
        Ja joo, on aloituksianikin poistettu.
        Hyvä niin, ylläpito on hereillä ja tarvittaessa asenteellinen, ihmisiä kun ovat.
        H.

• ---
        HTZA kirjoitti:

kaikki loppuu kerralla.
        Jos minulle ei kukaan enää vastaa, ei ole syytä kirjoittaakaan.
        Siinä samalla parantuu palstan ilmapiiri ja osanottajat lisääntyvät.
        Tai sitten ei...
        Ilomielin, annan sinulle ja kaikille mahdollisuuden muutokseen.
        Tarvittaessa, osaan kirjoittaa mössöäkin.
        H.

mössöä

--- kirjoitti:

mössöä

pääosin Hatsa skrivaa ja bamlaa ihan täyttä lässyä;)))) Syy tämä HÄN ei halua suututtaa palstan naisia. Eikä varsinkaan olla erimieltä miesten kanssa. Siinä onkin hänellä täysi työsarka;))) Siis mielyttää täällä enemistöä.;))))

• Entinen iloinen
        Hymy:)) kirjoitti:

pääosin Hatsa skrivaa ja bamlaa ihan täyttä lässyä;)))) Syy tämä HÄN ei halua suututtaa palstan naisia. Eikä varsinkaan olla erimieltä miesten kanssa. Siinä onkin hänellä täysi työsarka;))) Siis mielyttää täällä enemistöä.;))))

No siinäpä sitä sitten on työsarkaa, näytelmässä. Kenen roolisuoritus onnaa parhaiten ja mitkä ovat tavoitteet.

Mutta mihin katosi ilo ja aitous näytelmien tuoksinnassa. Uusinnat eivät enää kiinnosta.

Entinen iloinen kirjoitti:

No siinäpä sitä sitten on työsarkaa, näytelmässä. Kenen roolisuoritus onnaa parhaiten ja mitkä ovat tavoitteet.

Mutta mihin katosi ilo ja aitous näytelmien tuoksinnassa. Uusinnat eivät enää kiinnosta.

mistä minä tiedän?))) Minun kanssani hän ei uskalla täällä palstalla edes kirjoittaa koska hänen ystävänsä saattaisivat muuten suuttua hänelle lopullisesti ja sitä hän ei kestäisi;)))

• kysymyksiä,että mitä kivaa siinä olis,jos kuolis pystyyn ja voiko pystyyn kuolla?!?Miks kuoltais pystyyn siksi,että sinä teet aloituksen? :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      210
      5917
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1681
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      98
      959
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      897
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      857
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      828
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      98
      773
    Aihe