TÄMÄ EI OLE VITSI
On ihmisiä jotka ovat kokeneet Jumalan ilmestyneen heille ja vastaavan heidän rukouksiinsa, siispä...
Pyydä mielessäni Jumalaa vakuuttamaan sinut olemassaolostaan TÄMÄN PÄIVÄN aikana, jos on olemassa Jumala ja jos hän on kiinnostunut sinusta ja minusta hän vastaa varmasti tavalla joka VAKUUTTAA sinut, se ei ole hänelle ongelma eikä merkitystä tulisi olla sillä miten rukoilit. Jos mitään ei tapahdu, voimme todeta ettei Jumalaa ole olemassa tai jos onkin hän ei ole kiinnostunut meistä.
Annetaan Jumalalle itselleen mahdollisuus ottaa meihin yhteyttä YHDEN päivän ajan, seuraavana päivänä jokainen voi raportoida tänne tapahtuiko mitään.
Miksipä ei? Minä aloitan:
"Jumala, jos sinä olet olemassa haluaisin että ottaisit yhteyttä minuun tämän päivän aikana, näytä minulle että sinä olet todellinen, ilmesty minulle"
Huomenna ilmoitan tänne tapahtuiko mitään.
Haaste Jumalalle (testi)
15
181
Vastaukset
- dfetryuio
Älä sotten pelästy tai innostu.
- -
Jumala, kuka tahansa teistä, jos olet olemassa, tule tänä päivänä tänne kahville ja todistuksesi jumaluudestasi tuot mukanasi jotain taivaallista kahvilaatua.
fastsoul
Voin ilmoittaa jo etukäteen, että tuskin saat vastausta, sillä Jumala ei vastaa pilkkaajien "testeihin."
"Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen Hän kuulee." (Sananlaskut 15:29)Vai mitä mieltä olet Jumalan kaksijakoisesta olemuksesta, samaan aikaan Jeesuksen mukaan rakastaa ja VT:n mukaan on rankaiseva/mustasukkainen/kostonhimoinen/kateellinen, vai ovatko nuokin ominaisuuden Jumalan rakkaudenosoituksia ihmisille?
Vrt. Job/Kymmenen käskyä vs. Jeesuksen vuorisaarna.- Dr. Sykerö
Jaakob
Mikäs sinä olet mitään puhumaan ?jumalan? suulla??? - GldnTmLvr
pörrätä hurskahtelemassa tällä palstalla, ja minkä ihmeen takia? Eivät kommenttisi herätä tämän palstan käyttäjissä kuin ärtymystä, joten mikset voi vain mennä jollekkin uskispalstalle? Sinun viestisi sopisivat sinne varmasti paljon paremmin kuin tänne.
- fastsoul
Miksei Jumalaa voisi testata? En minä pilkkaa Jumalaa. Eli tuon raamatunpaikan mukaan Jumala ei vastaa kenellekään koska me kaikki olemme "syntisiä ja herran kirkkautta vailla", eikö?
- fastsoul
temppuilija kirjoitti:
Vai mitä mieltä olet Jumalan kaksijakoisesta olemuksesta, samaan aikaan Jeesuksen mukaan rakastaa ja VT:n mukaan on rankaiseva/mustasukkainen/kostonhimoinen/kateellinen, vai ovatko nuokin ominaisuuden Jumalan rakkaudenosoituksia ihmisille?
Vrt. Job/Kymmenen käskyä vs. Jeesuksen vuorisaarna.Minun Jumalani ei ole vanhan testamentin lapsellinen ja vihainen Jumala
- Rompix
Jaakob
Voin ilmoittaa jo etukäteen, että sinä tuskin olet ilmoittamaan yhtään mitään, mitä kaikkivaltias Jumala voi tai aikoo tehdä.
On tullut pyydettyä Jumalalta moista mutta ei ole mitään näkynyt eikä kuulut. Eikä ole myöskään muistakaan jumaluuksista tai henkiolennoista kuulunut mitään vaikka kuinka niitä on kutsunut edes pientä juttutuokiota viettämään.
Joten kokemuksesta voin sanoa että saattaa olla aika hiljaista sinullakin.- Hellariboy86
Rukoilin itse ja minun puolestani rukoiltiin (ja palavassa uskossa vieläpä) että parantuisin homoseksuaalisuudesta, mutta kävikin että eheydyin homoseksuaaliksi. No, kun kaikki ei mene sillain kuin on pyydetty niin se ei ole vaan ollut Jumalan tahto.
Eli siis rukoukseeni vastattiin tosin eri tavalla kuin pyysin mutta vastattiin kuitenkin. Siunattiin vielä uskovaisella poikaystävällä jonka sain luterilaisten rippikoululeirillä. Näin se Jumala siunaa kuuliaista lastaan.- fastsoul
Hienoa kuulla tästä hellariboy, kaikkea hyvää sinne! =)
- readmorethanonebook
Muistan lapsena(n. 10 vuotiaana) tehneeni tälläisen testin. Joihinkin niihin aikoihin kun kuulin ekaa kertaa, että joku puhui jumalista. Olin yksin kotona, äitini oli varmaan vielä koulussa(kävi lukiota). Menin polvilleni ja pyysin kristittyjen jumalaa ilmoittamaan olemassaolostaan. Kului hetki ja toinen ja mitään ei tapahtunut. Käänsin katseeni katosta lattiaan ja suoritin saman alakerran tyypille...XD Kului hetki ja toinen eikä mitään tapahtunut. Tulin puolueettomasta ja lapsen innolla tekemastäni erittäin tieteellisestä kokeesta siihen lopputulokseen, että kristinusko on täyttä puppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959