Ihmeellistä!

Suuri ihmettelijä

On kyllä ihmeellistä, kun on kohta vuorokausi mennyt ja kukaan ei ole mollannut tällä palstalla kaikkia tuntemiaan kamppailulajien harrastajia ja seuroja!

24

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiirailija

      on näissä muutamassakin samansisältöisessä viestiketjussa ollut se, että jengi haukkuu nhb budo clubia ja tämän pääkouluttaja taas kostaa kaikki saamansa haukut Hervannan K4 -centerille.

      • Ubbe alanen

        Tää on ihmeellinen juttu että k2 senttiseura yrittää manipuloida ihmisiä totuuden puolesta.Viritetään haukkumiset,mustamaalaaminen tähän Nhb budo clubiin ja positiivisuus k2 sentti seuraan.Uskomatonta totuutta!!!!!


      • Eikö voisi jo lopett

        Ketä tälläinen palvelee? Kuka kohta viitsii kokeilla mitään isepuollustuslajia, jos henki on tälläinen?


      • snadin kundi
        Eikö voisi jo lopett kirjoitti:

        Ketä tälläinen palvelee? Kuka kohta viitsii kokeilla mitään isepuollustuslajia, jos henki on tälläinen?

        Itsepuolustus kirjoitetaan yhdellä ällällä. TTA.

        Mutta asiaan. Tämähän vain osoittaan kravmakastelun huvittavuuden, kun yhtäkkiä Suomessakin on useampia liittoja ja saman kaupungin sisälläkin monta seuraa (kaikki toki eri liitoissa), jotka rakkikoiran tavoin haukkuvat toinen toistaan. Siinä hässäkässä pääsee jo unohtumaan se tosiasia, että KM yrittää olla oikotiellä onneen -tyylinen kamppailulaji vaikka eihän sillä alalla mitään oikoteitä ole.


      • Tammmer Man
        snadin kundi kirjoitti:

        Itsepuolustus kirjoitetaan yhdellä ällällä. TTA.

        Mutta asiaan. Tämähän vain osoittaan kravmakastelun huvittavuuden, kun yhtäkkiä Suomessakin on useampia liittoja ja saman kaupungin sisälläkin monta seuraa (kaikki toki eri liitoissa), jotka rakkikoiran tavoin haukkuvat toinen toistaan. Siinä hässäkässä pääsee jo unohtumaan se tosiasia, että KM yrittää olla oikotiellä onneen -tyylinen kamppailulaji vaikka eihän sillä alalla mitään oikoteitä ole.

        Krav maga on tasokas ja vaativa laji ja realistinen, siksi lajin nimellä on ruvettu ratsastamaan.
        Tutustukaa tosiasioihin, tämä Nhb-budoklubin perustama RBSD-maga ei ole mitään krav magaa, pilaa kyllä lajin nimeä.
        Nhb-klubin perustaja ei ole koskaan harjoitellut krav magaa, tämn tietävät kaikki lajin asiantuntijat.
        Kyseessä on siis täysin itse keksitty oma laji, ja se antaa valheellista ja väärää oppia, joku voi luulla oppivansa itsepuolustusta ja se voi olla vaarallista kun ei osaakaan mitään, kun opettajakaan ei mitään osaa.
        Nhb:n miehellä ei ole mitään lajin kokemusta, eikä koulutusta takanaan eli täyttä shittiä.
        Tämä budoklubi on perustanut oman lajinsa ja oman liitonkin, jonka ainoa jäden on.
        Tampereelta löytyy oikeaakin ja tasokasta Krav magaa, jossa ohjaajien säännöllinen koulutus takaa laadun.
        Et sillä lailla tutustukaa oikeaan liittoihin kuuluvaan Krav magaan, SNIKT ja Chitala edsutavat oikeaa Krav magaa, myöskin K 4 Centerin ohjaajat ovat aiemmin harjoitelleet liittoihin kuuluvaa Krav magaa, mutta Nhb Klubin kaveri ei ole ikinä Krav magaa treenannut, eikä paljon muutakaan, joten mitä hän voi opettaa muille!


    • Hetakle

      Eihän täällä kukaan krav magaa herjaa, ainoastaan Nhb-klubin itse keksittyä Rbsd-magaa on naureskeltu, kun siinä ei ole mitään järkeä, meinasin pyrskähtää nauruun kun käytiin katsomassa lajiesittely, toi poika ei ole koskaan krav magaa harrastanut, videolta on katsellut ja muiden seurojen treeniä vakoillut, yrittä siten omaa laji pykätä pystyyn, eikös sillä ollut jo yksi keksitty laji ennekin, mihin se hävisi se streetdefendu?
      Aika moni pettyi huonoon hommaan, kun opettajan itse keksityt tekniikat ei toimi, ei kertakaikiaan ja edes se itse ei osaa niitäkään tehdä, kun ei muista mitä on keksinyt

      Krav maga itsessään on toimiva laji, harmittaa kun joku tyyppi pelleilee lajilla ja ei viitsi itse edes opetella kamppailutaitoja, opettaa vaan tuubaa.
      Kyselkää opettajilta lajipapereita ja lupia,ettei tommoinen kusetus pääse valloilleen.
      Pöntön kannattais tilata Usasta ninjavideot, siinä lajissa saa jenkeissä mustan vyön videokurssin kautta. Krav maga on oikea itsepuolustuslaji,joten hävettää, kun joku Pönttö pilaa pelleilyllään Tampereen toimintaa.

    • Nokian Gentleman

      Miksi tämä vitsailu Nhb-rbsd-Magaa kohtaan? Kyse ihan tosiasiasta kun kukaan krav maga opettaja ei ole opettanut Nhb-pojalle krav magaa ja kukaan ei oel nähnyt miehen opetuslupia, sen sijaan moni on nähnyt kuinka huono tekniikka ja ei osaa poika krav magaa yhtään, oli vielä kehunut näytöksessään, että hän on kehittänyt magasta paremman version HEH! kehitänyt noin vian ilman lajin opiskelua.
      Kyllä nauratti kun näin Rbsd-lajiesittelyn,siinä ei mennyt mikään oikein ja yhtään toimivaa tekniikkaa ei ollut lajissa.
      NHb-poika mene kouluun oppimaan krav magaa, löytyt oikeita opettajia, mutta joudut kyllä aloittamaan alkeiskurssilta.
      Oikeassa jujutsussa ja Krav magasa on toimiva kokonaisuus, tässä Rbs-nhb-budossa ei toimi mikään.
      Ikävää jso joku uskoo tuohon uuteen lajiin,koska väärä oppi on vaaralista itselle, kun ei mitään osaa.

      Sitä paitti aiemmin tällä kaverilla oli oma laji streetkravdefendu, se kesti puoli vuotta, kunnes loppui, nyt vain alkoi uudella nimellä. Eikö se kerro jotain?

      • jujutsuka

        Kaikki tietää että nämä kaksi pupu poikaa Nisukka ja Tisukka osaa vaan tanssia balettia,heillä ei ole kovaa kamppailukokemusta niin kuin muilla Tampereen krav maga seuroilla.Eikös siis suljeta nää senttipojat näistä keskusteluista.He ovat vaan kateellisia muiden seurojen opetustasosta ja sille ei voi mitään kun he eivät osaa.He perustivat kyllä oman liiton siitä ei ole vaan pitkällistä apua.Jokainen voi perustaa oman krav maga liiton vaikka olisi kukkakauppias!!!


    • CM-Opettaja

      Uskookohan tämä Ikrin Fighter Academyn kaveri oikeasti itse olevansa krav maga ohjaaja, aiankin on itsensä nimittänyt ja oman liitonkin perustanut, varmaan jou tähti makkarin seinällä..
      koko suomi nauroi Nhb budoclubille ja nyt nauraa Ikurin fighter academylle, jossa ei asiansa osaavaa ohjaajaa, vain yksi poika, joka ei ole päivääkään krav magaa harjoitellut.

    • Hervanta pelaa.

      Aika kovia fantasioita tällä Ikurin fighter Academyn pojalla, näin se oli nhb budoclubin aikaankin, uskotteli olevansa kamppailu ja krav maga opettaja, vaikka ei ole edes alkeiskurssia käynyt itse.
      Ikurissa on huonot puitteet, puulattia ja ei oikeaa ohjaajaa, liittokin itse keksitty ja logo muilta kopioitu, lajin tekniikat kaikkea muuta kuin krav magaa, jotain kummallista sähellystä ja hosumista, ilmankos porukka menee hervantaan oikeaan saliin, jossa puitteet ja laadukas opetuksen taso ja aitoa krav magaa, ei mitään itse keksittyä rbsd magaa.

      • tre tietää

        Tiedossa on tämä hervannan nelkun entiset kusetus keksinnöt eli hervannan krav maga style ja nhb budo club.Näissä kaikissa on nää samat naamat eli kaksikko joka on keksinyt itse omat lajit seuratoiminnalleen.HAH!!!!


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe