Onko kukaan tehnyt kotiutusta Visa Electron kortille. Ja nimenomaan Nordean pankkiin? Alkaa tympimään, kun kohta viikko ettei rahoja näy ja vaatiivat nimenomaan sitä nosto tyyliä. Ja sitten ei saa millään koko lafkasta kiinni edes asiakaspalvelua. Taidan sulkea koko tilin kun rahani olen saanut.
Bet24 Kotiutus.
9
823
Vastaukset
- 5+5
saamaan mitään. Pienellä präntätyistä sopimusehdoista löytyy aina kohta, jolla voittosi voidaan jättää maksamatta. Varsinkin jos olet tallettanut vähemmän kuin mitä aiot kotiuttaa, niin et varmaan tule rahojasi näkemään.
- ......
Olen kyllä saanut voitot normaalisti aina kun olen tehnyt kotiutukset pankkisiirtona. mutta jostain ihmeen syystä vaativat samaa nosto tapaa millä on siirretty. Ja sekin vaihtui ihan yhtäkkiä. Entiedä. Pitää kai odotella vielä.
- sdgfsdfgdfgdg
dgsdfgsdsdfgsdfg
- 4534543
...... kirjoitti:
Olen kyllä saanut voitot normaalisti aina kun olen tehnyt kotiutukset pankkisiirtona. mutta jostain ihmeen syystä vaativat samaa nosto tapaa millä on siirretty. Ja sekin vaihtui ihan yhtäkkiä. Entiedä. Pitää kai odotella vielä.
Tuo on yleinen sääntö kasinoilla ja pyritään estämään rahanpesua. Voidaan esim. tallettaa toiselta tililtä ja nostella toiselle.
- mh
Minulta pyydettiin myös dokumenttejä, koska olin pelannut vahingossa kahdella eri luottokortilla.Lähetin kaikki mahdolliset dokumentit ja sitten vihdoin 2kk päästä tuli ilmoitus s.postiin, että ovat sulkeneet lopullisesti pelitilini, koska olen pelannut kahdella eri kortilla ja yrittänyt huijata heitä.Minulta jäi saamatta 700€ voitettuja rahoja.
- 43443
Kokeileppa ottaa supportiin yhteyttä. Kyllä Bet24 pitäisi hoitaa kotiutukset ongelmitta.
- 345635u6yweteywtg
Varsinkin talletukset AINA ONNISTUU HAHAHAHAH
- juhannes2
345635u6yweteywtg kirjoitti:
Varsinkin talletukset AINA ONNISTUU HAHAHAHAH
Ihmettelen jo toista kertaa, miten Bet24:n tililleni talletetut summat ovatkin aamulla huomattavasti suurempia kuin mitä edellisenä iltana muistan! Ja tietysti koko summa on hävitty kasinopeleissä.
Olen muutaman kerran pelannut Bet24 kasinopelejä iltamyöhällä viikonloppuna. Siinä samalla olen nauttinut olutta, joten ilta on vierähtänyt melko nopeasti. Olen erittäin tarkka raha-asioissa, ja pystyn juovuksissakin toimimaan tarkasti. Nyt tuli jo toinen luottokorttilasku, jonka summaa ihmettelen. Ensimmäisellä kerralla odotin n. 300 euron pelilaskua Bet24:stä, mutta lasku olikin 1200€! Nyt tuli uusi lasku, josta odotin n. 140€, mutta lasku olikin 400 €.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia Bet24:stä? Onko mahdollista, että talletuksia voidaan näpelöidä? Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin siellä todettiin vain, että jos epäilee jonkun toisen käyttäneen pelitiliäsi, niin pitää ottaa yhteyttä viranomaisiin.
Kun olen tarkastellut pelitilini tapahtumia, niin siellä on ollut talletuksia, jotka eivät ole minun tyylisiäni, esim. olen tallettanut lisää rahaa, vaikka pelitillä on rahaa ennestään…? Tämä viimeinen tapaus oli nyt viikonloppuna, jolloin talletin 30€ - 30€ - 30€ - ja 50€. Kun taas aamulla tilitiedoissani luki 30€ - 30€ - 30€ - 128€ - ja 160€ ! - juhannes21
juhannes2 kirjoitti:
Ihmettelen jo toista kertaa, miten Bet24:n tililleni talletetut summat ovatkin aamulla huomattavasti suurempia kuin mitä edellisenä iltana muistan! Ja tietysti koko summa on hävitty kasinopeleissä.
Olen muutaman kerran pelannut Bet24 kasinopelejä iltamyöhällä viikonloppuna. Siinä samalla olen nauttinut olutta, joten ilta on vierähtänyt melko nopeasti. Olen erittäin tarkka raha-asioissa, ja pystyn juovuksissakin toimimaan tarkasti. Nyt tuli jo toinen luottokorttilasku, jonka summaa ihmettelen. Ensimmäisellä kerralla odotin n. 300 euron pelilaskua Bet24:stä, mutta lasku olikin 1200€! Nyt tuli uusi lasku, josta odotin n. 140€, mutta lasku olikin 400 €.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia Bet24:stä? Onko mahdollista, että talletuksia voidaan näpelöidä? Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin siellä todettiin vain, että jos epäilee jonkun toisen käyttäneen pelitiliäsi, niin pitää ottaa yhteyttä viranomaisiin.
Kun olen tarkastellut pelitilini tapahtumia, niin siellä on ollut talletuksia, jotka eivät ole minun tyylisiäni, esim. olen tallettanut lisää rahaa, vaikka pelitillä on rahaa ennestään…? Tämä viimeinen tapaus oli nyt viikonloppuna, jolloin talletin 30€ - 30€ - 30€ - ja 50€. Kun taas aamulla tilitiedoissani luki 30€ - 30€ - 30€ - 128€ - ja 160€ !Eka epäilys ei ollut 1200€, vaan 500€, eli 200 enemmän kuin olisi pitänyt olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416