Suomen SYNNIT!

Aukino

Näin syksyn kunniaksi on hyvä asia muistuttaa meitä, ettemme toki ole täydellisiä.
Suomen synnit tulevat näkyviin, yllätys-yllätys- ihan Mooseksen lakiin peilatessa, mutta toki meillä on ARMONA se, että emme ole pohjimmiltamme "jalo viinipuu" vaan pelkkä kuusen tai katajan karahka.

1: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, sinulla EI saa olla muita Jumalia.
Tämän vuoksi ateistit sanovat, ettei saa olla edes Jumalaa, koska EI ja OLEMATTOMUUS on 1. sääntö.

1. Sinulla ei saa olla muita Jumalia.
Ainoastaan kiellot meidät pelastaisivat, ja tiedän, että Suomessakin on paljon perheitä, joissa kaikki kiellot murtuvat.
... Älä tee itsellesi patsasta tai muutakaan jumalankuvaa.
Tätä eivät suomalaiset kestä alkuunkaan, kaikenlaiset PATSAAT ja kuvat ovat Suomessa suureessa huudossa.

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. Tätä rikkovat pahiten uskovaiset, jotka hokevat herransa nimeä ihan joka yhteydessä, muttei tavallinen syntinen ole parempi, koska hän mieluummin kiroaa Perkeleen Saatanoittensa nimeen. Kun Herra luopaa myöntää sinulle jotain, on syytä pitää myös omat lupauksensa.

3. Muista pyhittää lepopäivä. Tämän suomalaiset noudattavat kyllä, vaikkapa nykyään kaupat ovat auki usein kaikkina viikon päivinä. Koneilleen ja viihde-elektroniikalleen suomalaiset eivät kuitenkaan kovin mieluusti suo lepoa.

5. Kunnioita Isääsi ja äitiäsi: Tämäkin on huonosti noudatettu joiltakin osin, ja lapset usein suorastaan painostavat vanhempiaan eroihin.

5. Älä tapa. Suomalaiset tietämättömyydessään useinkin surmaavat, mutta onneksi lähinnä pelkkiä eläimiä.

6. Älä tee aviorikosta. Tätä on pidetty Suomessa ihan vitsinä, kun vaihdetaan vaimoa ja miestä nopeammin kuin paitaa ja housuja ja sukkia.

7. Älä varasta. Suomalaiset ovat rahansa suhteen perusrehellisiä, mutta tokihan paljon pikkuvarkauksia esiintyy, ja todellisia väärinkäytöksiä, eikä ne kunnioitetut poliitikkommekaan ole aina puhtaita jos jonkinlaisista ylimääräisistä tukitoimista.

8. Älä valehtele. Tämäkin on suomalaisille lähinnä vitsi. Siis vitsi se valhe, suomalaiset eivät suuremmin valehtele, paitsi tarinoidessaaan ja ennustaessaan urheilutuloksiaan.

9. Älä tavoittele toisen taloa, äläkä muutakaan omaisuutta. Jaahas, ja heti tavoittelemaan asumaan "kalifiksi kalifin paikalle":-)

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, koneita, karjaa, äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu...
Suomalaiset ovat peruskateellinen kansa, ja tätä käskyä yksittäisesti kai eniten ritkotaan...

Ja ne rangaistukset, ovat jokseenkin samat kuin Israelilla, ja totta on, olemme senkin takia PIENI kansa määrällisesti, tosin SUOMI on melko myöhään asutettu, väitetään että 1700-luvulla meitä oli vain 400 000 kpl.

Mutta eihän minulle välttämättä vain tätä lakia annettu vaan myös tämä:-)
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/korttipakka.htm

5

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukino

      Näin syksyn kunniaksi on hyvä asia muistuttaa meitä, ettemme toki ole täydellisiä.
      Suomen synnit tulevat näkyviin, yllätys-yllätys- ihan Mooseksen lakiin peilatessa, mutta toki meillä on ARMONA se, että emme ole pohjimmiltamme "jalo viinipuu" vaan pelkkä kuusen tai katajan karahka.

      Jonka alla on mustikkamätäs, unohdin sanoa, tai puolukkaa, juolukkaa ja variksenmarjoja, ei luontomme tietenkään "häviä" sittenkään paljoa israelilaiselle appelsiinipuulle Jaffassa.

    • vegaanipekaani

      "1: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, sinulla EI saa olla muita Jumalia.
      Tämän vuoksi ateistit sanovat, ettei saa olla edes Jumalaa, koska EI ja OLEMATTOMUUS on 1. sääntö."
      Et taida tietää mitä ateismi edes tarkoittaa...en voi sanoa olevani yllättynyt. Mikä minä olen, ateistina, sanomaan ettei jumalia saa olla. Niitä joko on tai ei ole. Olen kuitenkin 99,99999% varma, että teistiset jumalat(joihin Jahvekin lukeutuu) ovat kukkua.

      "5. Kunnioita Isääsi ja äitiäsi: Tämäkin on huonosti noudatettu joiltakin osin, ja lapset usein suorastaan painostavat vanhempiaan eroihin."
      Häpeäisit. Ei lasta voi syyttää vanhempiensa erosta. Lapsi on lapsi on lapsi on lapsi.

      "5. Älä tapa. Suomalaiset tietämättömyydessään useinkin surmaavat, mutta onneksi lähinnä pelkkiä eläimiä."
      Miten niin onneksi? Murha se on vaikka kohteena ei olisi ihmislajin yksilö. Ihmisiä sentään harvemmin keitetään elävältä, toisin kuin "hyvinvointiyhteiskuntamme" sikoja.

      "6. Älä tee aviorikosta. Tätä on pidetty Suomessa ihan vitsinä, kun vaihdetaan vaimoa ja miestä nopeammin kuin paitaa ja housuja ja sukkia."
      Voi rehellisesti sanoa, etten ole vaihtanut vaimoa enkä miestä kertaakaan. Tämä on helppo välttää kun ei harrasta naimisiinmenoa.

      Korttipakastasi en ymmärtänyt mitään. Jotain new age hörhöilyjä?

      • Aukino

        "1: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, sinulla EI saa olla muita Jumalia.
        Tämän vuoksi ateistit sanovat, ettei saa olla edes Jumalaa, koska EI ja OLEMATTOMUUS on 1. sääntö."
        Et taida tietää mitä ateismi edes tarkoittaa...en voi sanoa olevani yllättynyt. Mikä minä olen, ateistina, sanomaan ettei jumalia saa olla. Niitä joko on tai ei ole. Olen kuitenkin 99,99999% varma, että teistiset jumalat(joihin Jahvekin lukeutuu) ovat kukkua.

        - Muista että Jumalan määritelmä on: MINÄ OLEN ja ISÄ, POIKA ja Pyhä Henki(Veli Naiset).
        Et saa niitä tekemättömiksi etkä edes sitä Jahven MINÄ OLEN määritelmääkään, se on niin kuin on kirjoitettu, ja sillä sipuli.

        "5. Kunnioita Isääsi ja äitiäsi: Tämäkin on huonosti noudatettu joiltakin osin, ja lapset usein suorastaan painostavat vanhempiaan eroihin."
        Häpeäisit. Ei lasta voi syyttää vanhempiensa erosta. Lapsi on lapsi on lapsi on lapsi.
        - Kuitenkin tiedän perheitä, jossa noin on ollut. Tietenkin se voi olla lapsella paniikkireaktiokin alkaa puhumaan muille ennakkoon vanhempiensa erosta, kun näyttää ettei niillä mene hyvin?

        "5. Älä tapa. Suomalaiset tietämättömyydessään useinkin surmaavat, mutta onneksi lähinnä pelkkiä eläimiä."
        Miten niin onneksi? Murha se on vaikka kohteena ei olisi ihmislajin yksilö. Ihmisiä sentään harvemmin keitetään elävältä, toisin kuin "hyvinvointiyhteiskuntamme" sikoja.
        - Ja emmehän me itsellemme parilla kinkulla montaa lisävuotta osta?

        "6. Älä tee aviorikosta. Tätä on pidetty Suomessa ihan vitsinä, kun vaihdetaan vaimoa ja miestä nopeammin kuin paitaa ja housuja ja sukkia."
        Voi rehellisesti sanoa, etten ole vaihtanut vaimoa enkä miestä kertaakaan. Tämä on helppo välttää kun ei harrasta naimisiinmenoa.
        - No, heitä on moneksi.

        Korttipakastasi en ymmärtänyt mitään. Jotain new age hörhöilyjä?
        Uusin versio sisältää hieman pervoja SEKSUAALISUUS-määrittelyjä hertalle, vaikkapa olisi voinut pistää ne kyllä ristillekin.
        Korttipakkani(uusi!)

        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/korttipakka.doc
        http://koti.mbnet.fi/akivka/korttipakka.doc

        Jompikumpi tai molemmat toiminevat???!


    • 42ef3

      Samantyylistä juttua kuulin aikanaan "piireissä" pyöriessäni kaikenkarvaisilta pilvenpolttajasekopäiltä. Ihan himmeää pölpötystä.

    • PIAN...

      NEW WORLD ORDER
      ILLUMINATI/FREEMASONS(which is a lusiferian group) ARE MAKING KINGDOM FOR SOON COMING ANTICRIST AND RFID 666

      Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on tapahtumassa. Raamatun ennustukset käyvät toteen silmiemme alla. Jos et vielä ole sisällä Jumalan valtakunnassa, niin anna elämäsi Jeesukselle ennen kuin on liian myöhäistä. Jeesuksen toinen tulemus on aivan oven edessä.

      Pedon merkki Raamatussa:

      Ilmestyskija

      13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
      14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
      14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
      14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Tässä vielä Edesmenneen Aaron Russon haastattelu pedon merkistä, ihmisten siruttamisesta ja yhdestä maailman hallituksesta, jota antikristus asettuu hallitsemaan

      http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=rela ted
      http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
      (VIDEOSSA ESITETTIIN ETTÄ USKOVAT TEMMATTAISIIN ENNEN ANTIKRISTUKSEN AIKAA, SIITÄ EN OLE NIINKÄÄN VARMA)

      MENE JA JULISTA TÄMÄ TIETO ETEENPÄIN ENSIKSI NIILLE JOITA RAKASTAT ENITEN JA SITTEN KENELLE TAHANSA JONKA TAPAAT. ELÄ ARKAILE JA PELKÄÄ IHMISIÄ JA HEIDÄN MIELIPITEITÄÄN. OLE ROHKEA JA LUJA JA TAISTELE JALO USKON TAISTELU JA SELVIYDY VOITTAJANA PERILLE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe